Laura Cosoi şi-a dus fetiţa în Bali FOTO

15 iulie, 2019
5 laura3 jpg jpeg

Laura Cosoi face parte din categoria mămicilor care nu se tem să treacă graniţa cu copilul din dotare. De această dată, frumoasa blondă , Cosmin şi micuţa Rita s-au aventurat în Bali.

''Am ajuns aici destul de obosită, cu o noapte înainte de decernarea premiilor Gourmand, nu prea am putut dormi, iar a doua zi am plecat direct spre Bali. Am mers de la Macau la aeroport cu maşina, cam o oră şi jumătate, apoi am stat două ore şi jumătate în aeroport. Zborul până la Bali a durat cinci ore, apoi, până am ieşit din aeroport încă o o oră şi ceva, cu bagajele, închiriatul maşinii. În Bali nu întampini nicio dificultate dacă mergi cu copilul. Există meniu special pentru ei, cu paste, pizza, orez, noodles şi multe altele, dar găseşti ce să le dai şi din oferta pentru adulţi. Rita a mâncat orez cu legume, supă de legume, omletă sau ouă fierte, dimineaţa, orez cu lapte, tofu pane la cuptor, creveţi la grătar şi multe fructe. Am avut şi borcane cu mâncare la noi, pentru orice eventualitate, dar n-a fost cazul'', a scris Laura pe blogul ei.

laura cosoi1 jpg jpeg

Cei trei şi-au prelungit călătoria şi se declară cuceriţi de tot ce au descoperit aici.  ''Acum ne-am mutat la un alt resort tot în Ubud, Blue Karma. E un resort care îmbină naturaletea cu eleganţa, iar acoperişurile de paie mă duc cu gândul la casele noastre din Maramureş. Ne-am prelungit vacanţa cu zece zile, pentru că ne simţim prea bine şi putem lucra şi de la distanţă.

Zilele următoare avem de gând să vizităm templele din Ubud, pentru că nu pot fi ratate. Iar dacă ajungi şi tu aici, îţi recomand restaurantul fine-dining Bridge Bali. Este un loc absolut de vis, ascuns într-o mare de vegetaţie, iar mâncarea este senzaţională. Bali rămâne destinaţia mea de suflet şi oricând m-aş reîntoarce aici’’, mai spune Cosoi.

Recente pe Ok! Magazine

FotoJetChicago jpg
FotoJetKS jpg
Miki ex K Pital jpg
Julia Roberts la lansarea colecției sale de bijuterii cu Chopard, la Chateau Marmont, Los Angeles, Getty Images (2) jpg
Olivia Munn, GettyImages jpg
FotoJetLenny și Zoe Kravitz jpg
FotoJetSofiaV jpg
Printul Frederik si presupusa amanta Genoveva Casanova   Casa Regala daneza, Instagram jpg