Războiul kilogramelor pierdute! Dietele surorilor Kardashian

8 aprilie, 2016
khloe kardashian jpeg

În ultimul an, am observat că fetele Kardashian au făcut schimbări serioase în viaţa lor, fiind disperate să slăbească. Pesemne, s-au săturat să fie criticate pentru formele voluptuoase.

Astfel, Kourtney (36), Kim (35) şi Khloe (31) şi-au făcut ordine în viaţă şi s-au apucat de sport. ”Facem foarte mult sport împreună, (...) mergem des la plimbare”, a declarat Khloe pentru ediţia americană a revistei OK!.

În cele ce urmează, vom detalia la ce au recurs surorile Kardashian pentru a scăpa de kilogramele nedorite.

Khloe Kardashian – a slăbit aprox. 27 de kg în ultimii doi ani, estimează Melanie McGrice (nutriţionist)

Vedeta de reality show nu uită de cele câteva minute pe zi de stretching

Khloe merge la sală ori de câte ori are ocazia, iar asta înseamnă, de multe ori, zi de zi. Dovadă stau zeci de fotografii surprinse de paparazzi cu Khloe în faţa sălii de fitness.

Regulile de care ţine cont

Fără scuze! ”Niciodată nu amână vreo şedinţă. Dacă are ceva de făcut la 8 am, vine de la 6 ”, spune Gunnar Peterson, cel care o antrenează pe Khloe.

Este punctuală. De obicei, Khloe se prezintă cu 30 de minute înainte de şedinţa de antrenament propriu-zisă, pentru a face stretching şi câteva exerciţii cardio. ”Apoi facem un antrenament de timp circuit, în care facem, să zicem, cinci exerciţii diferite, a câte trei repetări, în mai puţin de o oră”, a povestit Gunnar.

Aşa arată acum Khloe

Face box. ”Îmi place să boxez. A boxa este, pentru mine, foarte amuzant, plus că te ajută să te eliberezi de stres. Când boxez mă distrez atât de tare, încât uit că eu, de fapt, fac sport.”, a declarat Khloe.

Schimbă tipurile de exerciţii. Pentru Khloe e important să aibă varietate în antrenamente: ”Nu fac niciodată acelaşi antrenament două zile la rând, mă plictisesc”.

Antrenamente pentru părţi ale corpului diferite. Khloe povesteşte că-şi lucrează grupele de muşchi alternativ.

Cât despre posteriorul ei, Khloe a declarat că cel mai bun exerciţiu rămâne urcatul scărilor. ”Scările sunt cel mai bun antrenament pentru partea inferioară a corpului tău”, a declarat Khloe, care de asemenea adoră să facă genoflexiuni pentru a-şi modela posteriorul.

Spre sală

Ce mănâncă Khloe Kardashian

Dimineaţa. Khloe se trezeşte de dimineaţă şi bea pe stomacul gol un pahar de apă şi o ceaşcă de cafea, ca mai apoi să meargă la sală. După antrenament, Khloe bea un alt pahar mare de apă, consumă un bol de cereale de ovăz şi un shake proteic.

image

Prânz şi cină. Koko optează la prânz pentru o salată de pui chinezească, în timp ce la cină serveşte legume înăbuşite şi peşte. Şi, desigur, un pahar de apă.

Gustări. ”Consum un măr cu unt de arahide sau fructe şi nuci”, a declarat Khloe.

Kourtney Kardashian

A decis să-şi modele trupul

Ea şi-a revenit destul de repede după cele trei sarcini, însă pentru Kourtney n-a fost suficient. Şi-a dorit să fie cea mai slabă dintre fetele Kardashian, şi, zicem noi, a reuşit.

Cum se antrenează?

Nu sare peste încălzire. Kourtney îşi începe atrenamentul fie cu o alegare uşoară, fie cu câteva sărituri de coardă.

Preferă exerciţiile de întindere. Cum în cazul ei nu a fost vorba de dat jos kilograme multe, Kourtney s-a axat pe yoga. ”Îmi place să fac yoga. Mă ajută să mănânc corect şi să am mintea în locul potrivit”, a declarat Kourtney, care a făcut yoga chiar şi pe timpul sarcinii.

Fii flexibil, dar rezistent. ”Ne antrenăm de 3 sau 5 ori pe săptămână, în funcţie de ce proiecte avem”, a declarat Don Brooks, antrenorul cu care lucrează Kourtney.

Kourtney Kardashian, în prezent

Ce mănâncă Kourtney?

Dimineaţa. Kourtney îşi începe ziua fie cu musli fără gluten şi un iaurt, fie cu fasole prăjită şi pâine prăjită. Dar recunoaşte că i se-ntâmplă ca multe zile la rând să mănânce dimineaţa acelaşi lucru.

Cină. Pentru ea cina este la 4, motiv pentru care sare peste prânz, de multe ori. La cină, Kourt preferă somonul cu orez basmati şi kale sotate.

Gustări. Urmând exemplu profesoarei ei de yoha, Leila Johnson, Kourtney alege ca gustăre mixurile de nuci şi seminţe.

Kim Kardashian

Aşa arată în prezent Kim

Dat fiind faptul că a doua sarcină a lui Kim a venit la pachet cu multe kilograme, starleta a fost nevoită să-şi conceapă un program special de sport şi alimentaţie pentru a slăbi. Trainerul ei, Harley Pasternak, a mărturisit că primul sfat pe care i l-a dat lui Kim a fost să facă 10.000 de paşi în fiecare zi: ”Lui Kim îi place să meargă, să meargă şi iar să meargă. Merge pe jos atunci când vorbeşte la telefon, merge la plimbare cu sorile sale, sau, pur şi simplu, iese la o plimbare cu fiica sa, North”.

Cum se antrenează Kim Kardashian?

Exerciţii de rezistenţă. Tot Harley este cel care a sfătuit-o pe Kim să lucreze în fiecare zi o altă parte a corpului ei. ”Aşa, la sfârşitul săptămânei ai lucrat tot corpul”.

După cea de-a doua sarcină a rămas cu multe kilograme

Ce mănâncă Kim Kardashian?

Dimineaţă. Cei care ţin dieta Atkins, precum Kim, pot începe ziua cu clătite din făină integrală şi afine.

Cina. Din când în când, Kim are voie la piept de pui umplut cu spanac şi învelit cu şuncă.

Gustări. Kim urmează dieta Atkins, aşadar are voie la iaurt grecesc cu legume sau fructe, însă în cantitate moderată.

foto: Hepta / Instagram



Recente pe Ok! Magazine

tinutele de vara la control BSB Otniela Sandu, Lili Sandu, Alexia Eram jpg
3 maria buza jpg jpeg
anticariat jpg
alegere parchet jpg
Elon Musk (2) jpg
andre6 jpeg
Marc Anthony și Nadia Ferreira jpg
rogoz8 jpg
rih3 jpg
roma4 jpg
roc4 jpg
varciu28 jpg
Lili Sandu mama alcool dupa ce a nascut (5) jpg
bobonete jpg
pel jpg
ioana42 jpg
Demi Moore și Bruce Willis (2) jpg
Gabi Oțil jpg