Black Friday 2018: Care au fost pariurile câştigătoare
Vinerea Neagră a continuat să crească în popularitate şi în acest an. În data de 16 noiembrie 2018, românii au dat năvală pur şi simplu şi au profitat de ofertele puse pe tavă de către cel mai mare retailer online din România.
Iulian Stanciu, CEO al eMAG a ţinut să precizeze faptul că: „De Black Friday, comerţul online depăşeşte comerţul tradiţional, iar ediţia din acest an ne-a întrecut aşteptările din punctul de vedere al vânzărilor.”
Comerţul electronic a câştigat teren nu numai datorit faptului că din ce în ce mai mulţi români încep să ia contactul cu internetul, lucru care se datorează în mare parte sporirii popularităţii smartphone-urilor, ci şi pentru că serviciile au fost în mod constant îmbunătăţite, iar diversitatea de produse şi servicii propusă de retaileri în mediul online a fost acompaniată de preţuri avantajoase.
Interesant este că printre produsele comandate cel mai rapid (Consolă Xbox One, Apple iPhone X, Anvelope de iarnă Tigar, Solid State Drive (SSD) Adata Ultimate şi Samsung Galaxy S8) regăsim o nişă la care poate că nu ne aşteptam, cea a anvelopelor auto. Totuşi, lista categoriilor de produse pe care s-au bătut românii de Black Friday este mult mai lungă.
Acestea au fost pariurile câştigătoare la Black Friday 2018
Ziua celor mai mari reduceri din an nu le-a scăpat printre degete celor de la Unibet – agenţie specializată în pariuri sportive şi jocuri de noroc online – care au lansat câteva pariuri ce vizau performanţele pe care le va înregistra cel mai mare magazin online din România. Specialiştii care oferă ponturi la evenimente sportive nu s-au hazardat în a oferi pronosticuri şi pentru aceste pariuri inedite, însă acum, după eveniment, ne dăm seama că acele cote au fost realizate în concordanţă cu aşteptările reale. Este bine-cunoscut faptul că eMAG şi-a îmbunătăţit performanţele de la an la an, iar acest lucru a fost elementul cheie pe care s-au bazat cei care au făcut oferta.
Peste 10.000.000 de vizite pe eMAG de Black Friday? Da @ 1.90 sau Nu @ 1.80
Pronosticul corect a fost Nu, întrucât retailerul online a anunţat un număr de 9.5 milioane de vizite pe site în ziua de 16 noiembrie. Acest prag nu a fost încă atins în acest an, însă este foarte probabil ca la anul, dacă vom avea astfel de pariuri, pragul de 10.000.000 de vizite să fie atins.
Peste 35% din totalul comenzilor plătite online cu cardul: Da @ 1.72 sau Nu @ 2.00
În acest pariu selecţia favorită nu a fost cea care s-a dovedit câştigătoare. 34% dintre comenzile efectuate în Vinerea Neagră pe site-ul emag.ro au fost plasate cu cardul. Deşi trendul este ascendent, marja estimată nu a fost atinsă deocamdată, însă dacă este să ne gândim că peste 5.000 de clienţi au solicitat emiterea unui card de cumpărături eMAG-Raiffeisen, nu va fi nimic surprinzător ca în anul următor să se înregistreze un procent mai mare decât în prezent.
Valoarea vânzărilor de Black Friday de peste 400.000.000 lei: Da @ 1.50 sau Nu @ 2.40
Acest pariu care a avut o mare probabilitate din cote s-a dovedit a fi câştigător, în sensul că cel mai mare retailer online de la noi din ţară a înregistrat vânzări de 460 milioane de lei în ziua de Black Friday în 2018, cifră care a însemnat practic o creştere de 28% faţă de ediţia din 2017.
Românii nu s-au limitat numai la achiziţionarea de televizoare, telefoane, produse IT, electronice şi electrocasnice, ci au cumpărat şi automobile, şeminee, saltele, încălţăminte, mingi, tigăi, detergent, scutece pentru copii, aeroterme, parfumuri, grătare, smartwatch-uri, aparate aerosoli şi multe tipuri de produse, inclusiv vacanţe şi bilete la concerte, meciuri sau curse de Formula 1. Acest lucru ne dovedeşte că fenomenul Black Friday începe să se încetăţenească şi să facă parte din istoria ţării noastre.