Carmen Negoiţă, exerciţii extreme pentru un abdomen de invidiat FOTO

În doar 6 săptămâni, bloggeriţa speră să obţină rezultate spectaculoase, cu ajutorul unei tehnici noi.

Carmen Negoiță și-a propus ca vara aceasta să obțină un abdomen plat, tonifiat, și să scape de depunerile de grăsime din această zonă problematică. Vedeta a intrat într-un program de sport fulger care poate oferi acest rezultat în doar șase săptămâni.

Este vorba de programul Six Week Challenge de la Bodyshape Transformation Center. Acolo Carmen face mișcare de trei ori pe săptămână, câte 45 de minute, făcând exerciții sunt pe cât de inedite, pe atât de eficiente. Nu lucrează cu aparatele clasice de sală, ci, supravegheată de antrenori, împinge o sanie grea, trage de sfori, aruncă în sus și apoi izbește de podea o minge medicinală, chiar lovește cu barosul o anvelopă de tractor. Toate aceste exerciții sunt extrem de eficiente și lucrează toate grupele de mușchi în foarte scurt timp. În plus, Carmen a primit de la specialiștii Bodyshape un plan nutrițional personalizat și chiar ședințe de coaching pentru a o sprijini mental în atingerea targetului dorit.

“Scopul meu este să dau câteva kilograme jos, în jur de 4, și să scap de grăsimea de pe abdomen, pentru că este zona în care, în cazul meu, se depune cel mai rapid. Acum, prin antrenamentele de la Bodyshape, trebuie să ard grăsimea, să pun masă musculară și să îmi tonifiez frumos corpul. Fac asta nu doar pentru fizic, ci să îmi și recâștig rezistenta, forța și suflul, să ajung să nu obosesc atăt de repede. La Bodyshape îmi place că lucrez toate grupele de mușchi într-un antrenament de doar 45 de minute. Lucrez și forță, și upper body și lower body și fac și cardio. Este pur și simplu senzațional, foarte eficient, 45 de minute, de trei ori pe săptămână, într-un grup de oameni foarte cool, pe muzică, într-o atmosferă ca în club. Pentru mine este perfect pentru că am zilnic un program foarte încarcat și reușesc să fiu astfel foarte eficientă”, declară Carmen Negoiță.

Ce presupune antrenamentul cu barosul?

Unul din cele mai inedite, dar și mai eficiente, exerciții de tip cardio din cele mai noi antrenamente fără aparate, este cel care implică lovirea unei anvelope de tractor cu un baros, un ciocan de mari dimensiuni și îndeajuns de greu pentru a fi folosit cu lejeritate.

Acest tip de exercițiu este inclus și în antrenamentele de la Bodyshape și este printre cele mai populare printre cei care au slăbit și și-au definit silueta la acest centru din București.

„Dacă îți dorești să dezvolți forța brută și puterea explozivă, nimic nu te ajută mai mult decât un antrenament cu barosul. Pe lângă beneficiile fizice, ai parte de un sentiment foarte plăcut și eliberator de stres când învârți și trântești barosul cât poți de tare. Scoate din tine ultima picătură de energie negativă și te face să te simți ca un supererou.

Exercițiile cu barosul de la Bodyshape pot fi folosite în cadrul un circuit de condiționare fizică sau separat, de sine stătătoare, pentru dezvoltarea forței explozive.

Pe lângă creșterea forței explozive, aceste exerciții ajută la creșterea stabilității încheieturii mâinii și la creșterea forței în antebrațe și la degete.

Aceste exerciții se execută folosind mișcări ample și articulații multiple, dezvoltând astfel agilitate, cordonare, viteză și concentrare mentală.

Când te antrenezi cu barosul este important să te concentrezi pe mișcarea de lovire (a unei anvelope de tractor de preferat), pentru că aceste mișcări dezvoltă anduranță în zone cheie ale corpului tău: spate, umeri, trapez, brațe și abdomen. De asemenea, poziția picioarelor este esențială; trebuie să pivotezi la exercițiile cu răsucire, apoi să te asiguri că picioarele sunt bine ancorate în sol pentru a avea o bună stabilitate.

Loading...


INAPOI LA PRIMA PAGINA