Ce alimente să NU consumi de Crăciun. Sfaturi de la Kinga Sebestyen pentru a nu te îngrăşa de Sărbători!

24 decembrie, 2018
2 kinga sebestyen3 jpg jpeg

Cea care a făcut fenomenul Kangoo Jumps renumit în România şi peste hotare vine cu sfaturi utile pentru siluetă. Este de ajuns să eliminăm din meniul de Crăciun aceste preparate!

Meniul de Crăciun poate fi uşor şi sănătos în acelaşi timp dacă suntem atenţi la ce preparate includem şi, mai ales, pe care le excludem astfel încât să nu aibă efecte nedorite asupra sănătăţii şi a siluetei. Organismul este agresat în perioada sărbătorilor de iarnă din pricina meselor foarte bogate în grăsimi şi zahăr, în special dacă până atunci a fost ţinut post. 

Kinga Sebestyen, cea care a făcut fenomenul Kangoo Jumps renumit în România şi peste hotare, vine în ajutorul nostru cu sfaturi simple, dar foarte eficiente pentru a nu avea probleme de sănătate ori cu greutatea după sărbătorile de iarnă. Este de ajuns să eliminăm din meniul de Crăciun aceste preparate.

image

“Este foarte simplu să te bucuri de atmosfera de sărbători chiar fără a ne agresa organismul. Crăciunul nu înseamnă să mâncăm până nu mai putem, în special alimente cu grăsimi, zahăr şi mulţi conservanţi, pe care le găsim în magazine. Aveţi grijă de sistemul vostru digestiv, de colesterol şi de siluetă. Stratul de grăsime se depune repede şi se elimină greu apoi. Scoateţi din meniul de Crăciun aceste preparate: ketchup, maioneză, cârnaţi, cremvurşti, şunca, mezelurile, pizza, îngheţata, prăjiturile din făină albă cu creme, dressingurile pentru salata. Dacă vă este poftă de aceste alimente, măcar gustaţi din ele, consumaţi în cantităţi mici, apoi echilibraţi cu alimente care ard caloriile sau care sunt benefice pentru eliminarea toxinelor. Acestea sunt: ananasul, grapefruit, rodie, scorţişoară, ardei iute, mere, ceai verde, quinoa. Vă recomand, chiar dacă staţi acasă ori sunteţi în vacanţă, să faceţi măcar 10 minute de mişcare zilnic. Este important să nu dăm ocazia organismului să îşi încetinească şi mai mult metabolismul. Mai bine să îl menţinem activ cât de cât, decât să avem o perioadă lungă de sedentarism şi apoi să ne chinuim la sală ori cu diete stricte”, declară Kinga Sebestyen.

În luna ianuarie, Kinga Sebestyen şi antrenorii de Kangoo Jumps pe care i-a acreditat în ultimii 10 ani vor da startul unui nou concurs de slăbit Fat Burning prin care cei care se înscriu pot da jos chiar şi 30 de kilograme în cateva luni, prin programe pe ghete rebound, gândite de Kinga Sebestyen, alături de diete uşoare, personalizate.

image


Recente pe Ok! Magazine

andreea ibacka3 jpg
Lauren Sanchez, avion privat Bezos  Profimedia (7) jpg
petrus si silvia jpg
Barack Obama si Michelle, 30 de ani de casnicie   Instagram  (1) jpg
team building PR jpg
manuela2 fb jpg
tendinte hair 2023 jpg
Cătălin Măruță și copiii, Instagram (4) jpg
cristina ich2 webp
Alexandru Arsinel
Vrei să înveți să cânți la chitară Află care este diferența dintre o chitară electrică și un bass jpg
3 sfaturi pentru mentinerea conditiei fizice în sezonul rece jpg
copiii Andreei Berecleanu Petru Zaharescu si Eva Zaharescu la nunta lui Adrian Oianu 1 jpg
new amsterdam 1 png
ioana cirstea3 jpg
Monica Bellucci, 58 ani, Foto Instagram (2) jpg
oana ionita3 fb jpg
Carmina si Liviu webp