Ela Crăciun îți arată cât sport trebuie să faci după ce mănânci un covrig. Te vei gândi de două ori înainte!

Citeste tot despre:

De multe ori alegem să mâncăm pe grabă un covrig atunci când ne e foame. Considerăm că e inofensiv și că nu are foarte multe calorii. E important de știut că un simplu covrig are totuși cel puțin 330 de calorii care se transforă în depozite de grăsime dacă nu facem sport. Prezentatoarea emisiunii Numai de bine, de la Antena 3 a aflat de la antrenorul ei de fitness cât de periculos e consumul de covrigi și cât sport trebuie să facă pentru a arde acele 330 de calorii ingerate în doar câteva minute. Vedeta a povestit întreaga experiență pe blogul ei și ne arată ce exerciții fizice putem face în parc pentru a da jos ce am acumulat de la o simplă gustare de acest tip.

„Un covrig cu mac are cam 330 de calorii. Unul cu susan depășește 400 de calorii. Cât de mult contează pentru corpul nostru o mică gustare și cum face să ardem caloriile în plus pe care le-am căpătat după masă? Eu am făcut experimentul cu un covrig, alături de antrenorul meu preferat, Cornel Moca, care mi-a arătat ce exerciții pot face pentru a arde rapid caloriile, declară vedeta.

Ela Crăciun a învățat de la antrenorul ei ce serie de mișcări trebuie să urmeze în acest sens. „În funcție de forma sportivă a fiecăruia se pot arde cele 330 de calorii în 10 minute sau o jumătate de oră. În parc putem face următoarele exerciții.

  • Un minut alergare ușoară pe loc. Începem ușor apoi din ce în ce mai repede.
  • 1 minut de sărituri cu brațele largi.
  • Alergare ușoară pe loc. E important  să nu ne oprim brusc. Să lăsăm organismul să își recină treptat. Până acum avem 25 calorii arse.
  • Urcăm cu fiecare picior pe bordură 1 minut. Cu cât sărim mai repede numrul de calorii arse crește. 7 minute până acum. 40 calorii.
  • Fandări alternative înapoi pentru 1 minut. Tonifiază coapsele. Ard calorii.
  • Punem palmele pe bancă și ridicăm genunchii. 1 minut.
  • Genuflexiuni cu ridicare de picior. 1 minut. Până acum 15 minute si 83 calorii.
  • Genuflexiuni cu mainile sprijinite la spate pe bancă. 1 minut. 100 calorii până acum.

Așadar, în 16 minute am avut 7 tipuri de exerciții a câte 1 minut fiecare. 100 calorii arse. Prin urmare, ca să ardem un covrig simplu cu mac trebuie să repetăm de 3 ori această serie”.

Foto: Ela Crăciun

Loading...


INAPOI LA PRIMA PAGINA