Brand de lux propune balerini pentru bărbați. Cu cât se vinde o pereche? Campania pare o glumă, dar nu e
Bărbații cu latura feminină pronunțată nu mai au de ce să aștepte, își pot etala cu încredere picioarele păroase într-o pereche de balerini din satin, ce costă aproape 1000 de dolari.
Ca să fie foarte corecți, producătorii nu au vrut să rezerve plăcerea de a purta confortabilii balerini doar femeilor. Așa că au scos linia de balerini Leopold Ballerina, pentru toate persoanele cu sufletul sensibil, indiferent de sex.
Noua colecție dedicată bărbaților a fost creată de designerul german Demna Gvasalia. Casa de modă Balenciaga a fost fondată în anul 1919 de către designerul spaniol Cristobal Balenciaga în San Sebastian. A fost cumpărată mai târziu de grupul francez Kering.
Colecția de vară are trei culori disponibile pentru acest model de balerini pentru bărbați: turcoaz, negru și bej.
Cel mai mic număr începe de la 39, iar balerinii din satin Balenciaga pot fi găsiți și de bărbații care poartă 46 la picior.
Vă dați seama, ce mici balerine vor fi bărbații încălțați astfel, care poartă și un 46 la picior?
Mulți ne întrebăm de ce? Dar cum fiecare are loc sub soare, de ce nu s-ar bucura și anumiți bărbați de această modă?
Trebuie să recunoaștem, nimic nu se compară cu o pereche de balerini comozi, într-o zi toridă de vară. Măcar așa poate nu vor mai purta sandale, căci degetele la vedere pe stradă nu sunt recomandate de stiliști, decât dacă ești la mare, pe plajă.
Balenciaga este un brand de lux celebru pentru nonconformismul său. Sperăm totuși că marii creatori se vor opri aici cu tendințele acestea, deși curentul este clar, întâi a fost integrată fusta în ținutele domnilor și chiar a fost promovată de bărbați heterosexuali: Brad Pitt sau Lucien Laviscount.
Balerinii au fost prezentați în timpul „The Mud Show” din 2023, iar mulți i-au catalogat ca fiind o alegere ciudată pentru Balenciaga, un brand care și-a construit o reputație cu pantofii voluminoși și cizme bombate.
Anul trecut, Balenciaga a făcut o colaborare inedită și cu Adidas, în care au integrat elemente elegante în ținutele sport. Bella Hadid a fost atunci imaginea campaniei. Supermodelul a îmbrăcat un trening roșu spectaculos, care costă 6040 de dolari! Este un produs realizat din colaborarea fashion Adidas&Balenciaga.
Foto: Balenciaga