Starul K-Drama Jung Hae In, de la idol al adolescentelor din întreaga lume la icon într-o campanie fashion

23 septembrie, 2025

Actorul sud-coreean aduce perspectiva sa rafinată într-o campanie fashion care reimaginează cultura prep.

TH foto PR 3 jpg

Brandul Tommy Hilfiger dezvăluie campania sa pentru toamna 2025, „The Hilfiger Racing Club”, cu participarea simbolului sud-coreean din lumea divertismentului, Jung Hae In. Actorul completează stilul american clasic cu încrederea lui discretă și carisma sa plăcută.

Colecția „The Hilfiger Racing Club” îmbină farmecul preppy al nostalgiei cluburilor de curse cu spiritul contemporan. Protagonistul campaniei, Jung Hae In, se alătură familiei internaționale Tommy, în continuă creștere, formată din artiști, influenceri și creatori de tendințe, care mențin brandul în centrul atenției culturale.

Lansată global pe 26 august, campania va fi amplificată de activări pline de energie pentru toți fanii Tommy din întreaga lume. De la experiențe personalizate ale mărcii, la colaborări creative și evenimente inspirate de circuitele de curse, programul va demonstra că această versiune prep se concentrează mai puțin pe reguli și mai mult pe reinventare.

TH foto PR 2 jpg

„Îmi place când stilul te surprinde, când piesele familiare sunt transformate cu detalii neașteptate care le fac să pară complet noi. Această campanie surprinde această energie și este emoționant să fac parte dintr-o poveste care celebrează atât tradiția, cât și reinventarea”, a declarat Jung Hae In.

Jung Hae In reflectă spiritul colecției într-o garderobă care îmbină rafinamentul cu farmecul relaxat. Cămașile sunt reinterpretate în noi modele tartan, inclusiv într-o nuanță caldă de nisipiu și purtate sub o jachetă din piele de căprioară. Croiala este îmbunătățită cu un palton lung din cașmir bleumarin, în timp ce o vestă albastră din puf este purtată peste o cămașă Oxford, alături de o cravată preppy, ca un omagiu adus tradiției universitare. Este o nouă interpretare a garderobei moderne tradiționale, care răstoarnă tradițiile stilului preppy cu rădăcini în New York prin twist-ul caracteristic Tommy.

TH foto PR jpg

„De la început, am combinat stilul american clasic cu influențe culturale vibrante și sunt încântat să continui această tradiție de a sparge tiparele. Acest sezon marchează începutul unui nou capitol, cu The Hilfiger Racing Club, care deschide cea mai recentă serie de campanii și aduce o notă nouă unui moment celebrat în calendarul social preppy”, a declarat designerul Tommy Hilfiger.

Colecția de toamnă 2025 este disponibilă pe ro.tommy.com și în magazinele fizice din țară.

Foto: PR



Recente pe Ok! Magazine

Cum gătești mai eficient acasă și cum îți construiești propriul stil culinar jpg
femeie rochie de revelion petrecere confetti 3419692 jpg
casa racoroasa jpg
Pulover Reserved jpg
4 detalii care tranforma o cina intr o seara memorabila jpg
placi din policarbonat viu colorate jpg
cute family standing near christmas tree jpg
FOTO Facebook West Side Christmas Market
OKMAGAZINE sandy millar nuS2GDpCDoI unsplash jpg
okmagazine ro pexels karola g 7269680 jpg
femeie in rochie poarta multe inele  kElEigko7PU jpg
Transformă ți părul într o linie perfectă tehnici profesionale pentru îndreptarea corectă cu placa jpg
De ce este important sa ai atat o campanie de SEO cat si una de direct marketing  jpg
okmagazine ro   Cum să alegi adidași eleganți care se potrivesc atât sport cât și streetwear jpg
Greșeli frecvente în curele de detoxifiere a ficatului jpg
1763551941 RJY1 jpg
1763743045 Y1kG png
Cum ar arăta lista de dorințe a pisicii tale dacă ar ști să i scrie lui Moș Crăciun jpg