Vedetele au descoperit cea mai nouă colecţie de lenjerie intimă
La sfârşitul lunii septembrie, a avut loc lansarea unui nou brand de modă pe piaţa din România – MLange.
Într-un spaţiu de vis, Le Château, oaspeţii au fost întâmpinaţi cu muzică live şi cu o prezentare a creaţiilor propuse de acest brand nou de lenjerie intimă. Brandul îmbracă o nouă dimensiune a feminităţii, dezvăluind toate faţetele interioare ale femeii, toate nuanţele graţiozităţii, ale eleganţei, puterii şi persuasiunii.
ML exprimă însăşi dependenţa de frumos a fondatoarei brandului: Mariana Sebe. Corsetele sunt decorate cu dantele luxuriante, cu accente preţioase, întreaga procedură fiind realizată manual în România. Designerul Denis Predescu realizează un mixaj de texturi, suprafeţele diferite sunt unite prin dantele, procedură care durează între 6 şi 72 de ore pentru fiecare corset, în funcţie de complexitatea designului. Fiecare piesă a fost gândită în aşa fel încât să poată deveni un element vestimentar cameleonic, versatil, putând fi reinterpretată, în funcţie de accesorii, în orice moment al zilei sau cu o ocazie specială.
ML a devenit şi proiectul de suflet al designerului Denis Predescu, după cei 20 de ani petrecuţi alături de mentorul său, Doina Levintza, acesta regăsind aici elementele care îi conturează întreaga filozofie creatoare - spectaculosul şi teatralitatea care îl reprezintă, jocul de volume împrumutat din studiul arhitecturii, toate aşezate pe piedestalul trăirilor.
Pentru a evidenţia mai bine emoţiile care se doresc transmise, seara evenimentului a fost deschisă cu un moment de tango realizat de Alina şi Eduard, campioni naţionali, vicecampioni europeni, finalişti la Campionatul Mondial, secţiunea latino. Dansatorii au fost acompaniaţi de cvartetul Amadeus, care a încântat audienţa pe tot parcursul serii.