IQOS Superbrand în România: „Distincția întărește încrederea consumatorilor”

3 iunie, 2025

Combinația între inovație și calitate este esențială pentru a câștiga și menține încrederea consumatorilor – acestea sunt atributele care fac dintr-un brand un Superbrand.

1 Superbrands IQOS Forever Curious jpg

Pentru a doua oară de la intrarea pe piața din țara noastră, IQOS primește distincția de Superbrand și este inclus în catalogul Superbrands pentru România. Un criteriu important de evaluare este, însă, și aprecierea consumatorilor.

Obținerea acestei distincții reprezintă o recunoaștere importantă a poziției brandului nostru pe piață și demonstrează angajamentul nostru față de inovare, calitate și consumator.”, spune Sînziana Barbu, Category Head IQOS la Philip Morris România. Consumatorii caută adesea branduri de renume, iar recunoașterea ca Superbrand le întărește încrederea de a alege IQOS.

Obținerea statutului de Superbrands consolidează poziția unui brand, îi sporește prestigiul și este o recunoaștere a reputației și a încrederii pe care o inspiră consumatorilor și partenerilor că achiziționează cea mai bună marcă din categoria respectivă. Participarea la Superbrands se face numai pe bază de invitație și este oferită celor mai remarcabile branduri din domeniul lor. Distincția este acordată în urma unui proces complex de evaluare, în cadrul căruia 30 de profesioniști din industrii reprezentative decid lista scurtă a brandurilor din România ce intră în etapa a doua de evaluare. În urma acestui proces, 25 de branduri au fost incluse în catalogul Superbrands, ediția 2024. IQOS a primit pentru prima oară această distincție în 2021.

2 Superbrands IQOS Forever Curious jpg

IQOS a fost lansat în România în toamna anului 2015, fiind primul brand din categoria produselor fără fum, atât la nivel local, cât și global. În anii care au urmat, IQOS și-a consolidat poziția de lider al categoriei în țara noastră în contextul în care compania Philip Morris International și-a anunțat intenția de a construi un viitor fără fum, în care țigările vor fi înlocuite cu produse fără fum, fundamentate științific. Această misiune se bazează pe investiții considerabile în știință și inovație care să asigure cea mai bună calitate în fiecare aspect al experienței IQOS, de la designul dispozitivului până la serviciile pentru clienți, la cele mai înalte standarde.

Relația autentică și consecventă pe care IQOS a construit-o cu publicul său, care s-a conturat într-o comunitate aparte, a transformat consumatorul în partener strategic. Acest parteneriat contribuie atât la dezvoltarea unui viitor fără fum, cât și la îmbunătățirea calității produselor prin integrarea feedback-ului în procesul de dezvoltare și comercializare.

IQOS susține și promovează creativitatea prin campanii îndrăznețe și provocatoare care oferă comunității sale acces la un univers cu experiențe transformatoare, reimaginate prin curiozitate. IQOS prezintă o colaborare neașteptată cu Irina Rimes, cântăreață și compozitoare, și Roman Tolici, pictor suprarealist de succes. Cei doi artiști au acceptat provocarea IQOS de a crea o experiență senzorială inedită, care va estompa granițele tradiționale și va redefini normele. Astfel, IQOS reimaginează colaborarea între artiști dincolo de modelul obișnuit în cadrul aceluiași gen, și aduce împreună muzica și arta vizuale, fuzionând sunetul și pictura.

De altfel, de-a lungul prezenței în România, IQOS a susținut constant comunitățile creative, artiștii români emergenți sau consacrați și inițiativele care aduc o nouă perspectivă în domeniul designului, al tehnologiei și al artei, în general. Parteneriatele strategice cu Romanian Design Week, Diploma și Bucharest Fashion Week, susținerea Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF) sau a evenimentelor mari din categoria Jazz in the Park sau Flight Fest, poziționează IQOS drept promotor al ideilor inovatoare și al noului val creativ din România.

Despre IQOS

IQOS este liderul categoriei produselor care încălzesc tutunul, atât la nivel național, cât și global. Lansat în Japonia în 2014, a intrat pe piața din România un an mai târziu. În 2017, Philip Morris International a anunțat investiții în transformarea fabricii din Otopeni dintr-o unitate de producție a țigaretelor într-o unitate de producție pentru consumabile IQOS.

Consecvent valorilor brandului, IQOS susține comunitățile creative și inovative, în special inițiativele care aduc o nouă perspectivă în domeniul designului, al tehnologiei și al artei. Prin prezența activă la cele mai importante evenimente de profil, cu experiențe inedite care provoacă simțurile, IQOS a reușit să construiască una dintre cele mai solide comunități.

În 2020, autoritatea americană de reglementare în domeniul alimentelor și medicamentelor, FDA (Food and Drugs Administration), a autorizat comercializarea IQOS ca produs din tutun cu risc modificat (MRTP). IQOS este primul și singurul produs electronic cu nicotină căruia i s-a acordat autorizație de comercializare în cadrul procesului de autorizare ca produs din tutun cu risc modificat.

IQOS este conceput pentru a fi utilizat de către adulți care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină. Nu este destinat utilizării ca dispozitiv de renunțare la fumat și nici nu trebuie utilizat de către tineri.

Material susținut de IQOS

IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină care provoacă dependență. IQOS este destinat adulților care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină.



Recente pe Ok! Magazine

Cum gătești mai eficient acasă și cum îți construiești propriul stil culinar jpg
femeie rochie de revelion petrecere confetti 3419692 jpg
casa racoroasa jpg
Pulover Reserved jpg
4 detalii care tranforma o cina intr o seara memorabila jpg
placi din policarbonat viu colorate jpg
cute family standing near christmas tree jpg
FOTO Facebook West Side Christmas Market
OKMAGAZINE sandy millar nuS2GDpCDoI unsplash jpg
okmagazine ro pexels karola g 7269680 jpg
femeie in rochie poarta multe inele  kElEigko7PU jpg
Transformă ți părul într o linie perfectă tehnici profesionale pentru îndreptarea corectă cu placa jpg
De ce este important sa ai atat o campanie de SEO cat si una de direct marketing  jpg
okmagazine ro   Cum să alegi adidași eleganți care se potrivesc atât sport cât și streetwear jpg
Greșeli frecvente în curele de detoxifiere a ficatului jpg
1763551941 RJY1 jpg
1763743045 Y1kG png
Cum ar arăta lista de dorințe a pisicii tale dacă ar ști să i scrie lui Moș Crăciun jpg