Irina Rimes x Roman Tolici – cea mai nouă colaborare a brandului IQOS

10 iunie, 2025

A fost prezentată într-un eveniment care a redefinit ideea de spectacol polisenzorial. Curios?

1  Irina Rimes x Roman Tolici x IQOS jpg

Curiozitatea e primul pas către descoperire, inovație, alegeri conștiente. În 6 iunie, IQOS a lansat oficial în România o campanie-manifest care celebrează curajul de a explora necunoscutul. Peste 3000 de invitați au participat la evenimentul de la Romaero, veniti să descopere un univers în care curiozitatea stârnește inovația, iar creativitatea nu cunoaște limite.

IQOS x Irina Rimes x Roman Tolici

2  concert jpg

Două lumi artistice reunite într-un mash-up inedit: Enjoy the Unexpected

Punctul culminant al spectacolului de la Romaero a fost momentul în care Irina Rimes a interpretat în premieră piesa „Cât face un zâmbet”, iar pe ecranele din spațiul de eveniment a fost prezentată lucrarea lui Roman Tolici, inspirată din această colaborare. Muzica încărcată de emoție a Irinei Rimes s-a contopit cu arta profund narativă a lui Roman Tolici, într-un dialog artistic ce explorează granițele dintre sunet și imagine, dintre introspecție și energie pură.

Curios? Lasă-te surprins!

În cadrul evenimentului, IQOS a lansat noua campanie de brand, construită în jurul unei colaborări artistice inedite, menite să transforme percepțiile convenționale în experiențe remarcabile. Astfel, Hangarul 2 de la Romaero a devenit o platformă digitală interactivă, unde publicul a contribuit direct la formularea unei experiențe colective. Colaborarea IQOS x Irina Rimes x Roman Tolici a generat o fuziune artistică în care muzica și arta vizuală s-au întâlnit într-un dialog creativ. De la sunetul live, la imaginea care prinde viață în timp real, întreaga arhitectură a momentului a fost construită ca o conversație între cele două lumi artistice, menită să creeze trăiri memorabile pentru cei prezenți la eveniment.

3  dj international jpg

Într-un cadru construit special pentru explorare și conexiune, într-un mod neașteptat, invitații au fost ghidați spre Hangarul 3, unde au fost întâmpinați de muzica unui DJ internațional, un artist de top prezent pe afișele marilor festivaluri internaționale. Acolo, petrecerea a continuat sub conceptul oferit de platformele de evenimente The Brunch Affair și Kristal Groove.

Prin evenimentul de la Romaero, IQOS a deschis porțile unui spațiu de manifestare al curiozității, conceput ca o platformă pentru explorări personale. Mai mult decât o simplă experiență, întregul demers a fost construit ca un dialog deschis, în care arta devine limbaj comun, iar întrebările – motorul unei conexiuni autentice cu publicul.

Material susținut de IQOS

IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care provoacă dependență. IQOS este destinat adulților care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină.



Recente pe Ok! Magazine

Cum gătești mai eficient acasă și cum îți construiești propriul stil culinar jpg
femeie rochie de revelion petrecere confetti 3419692 jpg
casa racoroasa jpg
Pulover Reserved jpg
4 detalii care tranforma o cina intr o seara memorabila jpg
placi din policarbonat viu colorate jpg
cute family standing near christmas tree jpg
FOTO Facebook West Side Christmas Market
OKMAGAZINE sandy millar nuS2GDpCDoI unsplash jpg
okmagazine ro pexels karola g 7269680 jpg
femeie in rochie poarta multe inele  kElEigko7PU jpg
Transformă ți părul într o linie perfectă tehnici profesionale pentru îndreptarea corectă cu placa jpg
De ce este important sa ai atat o campanie de SEO cat si una de direct marketing  jpg
okmagazine ro   Cum să alegi adidași eleganți care se potrivesc atât sport cât și streetwear jpg
Greșeli frecvente în curele de detoxifiere a ficatului jpg
1763551941 RJY1 jpg
1763743045 Y1kG png
Cum ar arăta lista de dorințe a pisicii tale dacă ar ști să i scrie lui Moș Crăciun jpg