TOP 3 sfaturi pentru menținerea condiției fizice în sezonul rece

3 octombrie, 2022
3 sfaturi pentru mentinerea conditiei fizice în sezonul rece jpg

În lunile de toamna și iarnă, să îți menții condiția fizică este o sarcina solicitantă. Ziua e mai scurtă, vremea mohorâtă ne scade dorința de a ieși din casă, mâncăm mai gras și dezechilibrat, iar statul în pat este o alternativă aleasă de mulți în pofida activităților fizice. Oboseală este mai accentuată din cauza expunerii limitate la soare și al stresului, ceea ce duce la diminuarea dorinței de a face sport și a ne menține în formă. 

În aceste situații, cum putem să avem grijă de condiția noastră fizică?

Creează-ți o rutină zilnică

Odată cu micșorarea zilei, este foarte ușor să ne dereglăm programul zilnic, mai ales cel al somnului. Pot apărea insomniile, lipsa de motivație și oboseala, ceea ce duc la sedentarism și probleme mentale precum depresia. Stabilirea unui program bine pus la punct ne antrenează mintea să trecem peste aceste momente de leneveală și demotivare. Iată câțiva pași simpli pe care îi poți implementa pentru o rutină zilnică de succes:

  • Culcă-te și trezește-te la aceleași ore în fiecare zi, indiferent dacă ai o zi liberă
  • Dormi cel mult 8 ore pe zi
  • Alocă cel puțin o oră pentru activități de recreere (citește, vizionează un film, pictează, joacă-te cu animăluțul de companie etc.)
  • Alocă o oră pentru o activitate fizică (mergi la sala, fă yoga în propriul apartament, ieși la o plimbare prin cartier etc.)

Transformă-ți casă într-o sală de fitness

Cine ar vrea să iasă prin ploaie și vânt după o zi grea de muncă să se ducă la sala de fitness? Din fericire, poți să aduci sala de fitness la tine acasă prin investirea într-un aparat de fitness pe care să-l folosești când dorești din confortul casei tale. Ai o gama largă de produse din care să alegi, de la biciclete de spinning la benzi de alergat, în funcție de necesitățile tale. O să observi că, pe lângă avantajul timpului câștigat, o să ai posibilitatea să faci și alte activități în același timp: poți citi o carte în timp ce pedalezi la bicicleta de spinning sau poți să te uiți la un film în timp ce mergi pe bandă de alergat. Câștigi timp și îmbini activitatea fizică cu ceva plăcut!

Reglează-ți vitamina D din corp pentru energie și oase sănătoase

Un lucru care este deseori ignorat în menținerea condiției fizice este sănătatea oaselor care, în perioadele mai reci ale anului, au de suferit din cauza frigului și al deficitului de vitamina D. Vitamina D este mai afectată în sezonul rece întrucât suntem mai puțini expuși la lumina soarelui. Oasele sănătoase contribuie și influențează condiția ta fizică, așa că alege să iei suplimente pentru articulații pentru a te asigura că sistemul tău osos este susținut corespunzător. Pe site-ul Nutriland.com poți găsi cele mai bune și atractive oferte pentru achiziționarea suplimentelor pentru articulații, adaptate nevoilor tale personale. 

În concluzie: deși lunile friguroase pot pune multe obstacole în păstrarea condiției noastre fizice, există posibilități prin care poți să le combați și să faci procesul cât mai accesibil și practic. 

Sursa foto: Unsplash.com



Recente pe Ok! Magazine

machiaj
heyu jpg
stil de viata sanatos jpg
piele fina
dorinta jpg
ela brad
Ce fel de bijuterii sa porti daca ai alergie la aur sau argint jpg
meghan și  harry
3 sfaturi despre cum sa asortezi pantofii cu toc pentru purtarea de zi cu zi jpg
nicole si alti actori
Sacha Walckhoff at Vista Alegre by LAMOUSSE Lionel Balteiro JPG
casnic jpg
Smiley si Horia Moculescu
John F Kennedy  sursa   Profimedia jpg
Melinda si Bill Gates, divort  jpeg
bucatarie PNG
medeea marinescu si florin jpg
copil jpg