Spectacole

Masha şi Ursul se întorc în România

Masha şi Ursul se întorc în România

Un Crăciun de poveste alături de cele mai îndrăgite personaje animate din lumea Internetului!

Masha, Ursul şi prietenii lor au început pregătirile pentru Crăciun. Dintr-odată, toate decoraţiunile, dulciurile, chiar şi bradul, plin cu tot felul de jucării, dispar într-un mod misterios. Oare cine este vinovatul? Doar detectivul Masha poate dezleaga misterul, bineînţeles, ajutată de prietenii ei animale, dar, mai ales alături de toţi copiii isteţi care vor descoperii misterul maleficei magii.

Se zice că de Crăciun poveştile devin realitate. Ei bine, da! Cel mai urmărit serial de desene animate rusesc, „Masha şi Ursul”, un adevărat fenomen al Internetului, prinde viaţă din nou pe scenele din România cu o frumoasă Poveste de Crăciun, în perioada 9- 14 decembrie 2018, într-un turneu naţional ce cuprinde oraşele Suceava (9 decembrie, Casa de Cultură a Sindicatelor), Bacău (10 decembrie, Teatrul de Vară ), Bucureşti (11 şi 12 decembrie, Sala Polivalentă) şi Oradea (14 decembrie, Casa de Cultură) .

Spectacolul este dublat în limba română. Biletele la spectacolul „Masha şi Ursul- Poveste de Crăciun” se pot cumpăra online pe www.eventim.ro, în reţeaua Eventim (magazinele Germanos, Vodafone, Orange, Domo, librăriile Humanitas, librăriile Cărtureşti), sau de la casele de bilete ale sălilor unde se desfăşoară spectacolul, la preţurile de 200 lei, 150 lei , 90 lei, 60 lei pentru Bucureşti , 125 lei, 80 lei, 55 lei pentru Suceava, 140 lei, 85 lei, 55 lei pentru Bacău şi 120 lei , 65 lei pentru Oradea. Inspirat dintr-un basm popular, „Masha şi Ursul” a fost tradus în 25 de limbi diferite şi este difuzat în peste 120 de ţări. Desenul animat este în primele zece cele mai vizionate canale de Youtube din lume, fiind de asemenea disponibil şi pe Netflix, HBO şi NBC Universal. Desenul animat prezintă povestea unei fetiţe numite Masha şi a părintelui ei - Ursul, care încearcă să o ţină departe de năzbâtii. Masha trăieşte în pădure alături de căţelul, capra şi porcul ei şi este o fetiţă neastâmpărată, gurmandă, plină de iniţiativă şi de energie, a cărui scop principal este să se amuze şi să profite de viaţă. Îi place tot ce e dulce, îi place să pună mână pe orice, să se joace cu trofeele şi cupele prietenului ei, ursul, să se joace cu mingea, să sară în apă şi să pună o mulţime de întrebări.

Ursul Michka este un urs bun, nu vorbeşte şi este un adult care încearcă s-o supravegheze pe micuţa Masha. Fostă vedetă foarte populară de circ, acesta a obţinut de-a lungul carierei nenumărate trofee şi diplome. Acum, le admiră şi lustruieşte pe fiecare în parte. S-a retras în pădure şi apreciază pacea, liniştea şi confortul de-aici. Iubeşte mierea, pescuitul şi fotbalul. Cântă la chitară, trombon şi pian. „Masha şi Ursul” este un adevărat fenoment al Internetului. Canalul de Youtube al desenului animat are peste 930.000.000 de vizualizări şi peste 3.745.000 de abonaţi. Multe din episoade au avut un succes spectaculos pe Youtube. În special episodul „Recipe for Disaster” ( Reţeta pentru dezastru) a depăşit 3.2 miliarde vizualizări, fiind al patrulea cel mai vizionat videoclip din toată lumea şi cel mai vizionat videoclip fără sunet. Celelalte episoade de peste 300 milioane vizualizări sunt: „Bon Appetit” (Poftă bună) cu 720 milioane vizualizări, „Laundry Day” ( Ziua de spălat haine) cu peste 700 milioane vizualizări, „La Dolce Vita” (Viaţa frumoasă) cu peste 570 milioane vizualizări). „The Foundling” (Copilul găsit), cu peste 510 vizualizări, „Hocus Pocus”, „Two Much” (Doi în plus), „Little Cousin” (Micul verişor) şi „One, Two, Three! Light the Chistmas Tree!” ( Unu, doi, trei! Pornesc luminiţele de Crăciun cu ei!) Turneul este susţinut de Kaufland România din dorinţa de a oferi copiilor un spectacol de neuitat.

Partenerii media: Prima TV, Click pentru femei, Itsy Bitsy, OK Magazine, Şapte Seri, acasa.ro, copilul.ro, eva.ro,suntparinte.ro, ScoalaIntuitext.ro.

Comentarii

Modifică Setările