Lifestyle

Mirela Bucovicean: „Cand spun Japonia, ma gandesc la design, la inovatie, la tot ce poate fi mai bun“

Mirela Bucovicean: „Cand spun Japonia, ma gandesc la design, la inovatie, la tot ce poate fi mai bun“

Cand spun Japonia ma gandesc in primul rand la rafinamentul culturii lor, la eleganta gheiselor, la respect, onestitate si dorinta de a face ceva pentru celalalt, pentru societate, all in all, la mai bine. Si chiar asa, cand ai 127 de milioane de oameni care se gandesc sa faca ceva pentru tine, parca rezulta intr-o societate mai completa, mai armonioasa, decat daca ai fi pe cont propriu.

Cand spun Japonia ma gandesc la luna ciresilor, la delicatete, la mirosuri fine, la timpul acordat ritualului ceaiului, la respectul pe care noi, in celelalte “lumi” l-am pierdut pentru suflet, ma gandesc la discretie, la celebrele gradini japoneze, la atentia pentru detalii si perfectiunea ca si act cultural dusa pana la excelenta.

Cand spun Japonia, ma gandesc la design, la inovatie, la tot ce poate fi mai bun.

Si exact cu aceste ganduri in cap, am ajuns la cea mai mare lansare globala la care am participat vreodata, lansarea noului IQOS 3, impreuna cu alti 3 ambasadori IQOS.

Portile glisante s-au deschis, iar un bell boy cu uniforma atent aranjata si manusi albe ne-a poftit inauntru. In fata noastra s-a intins un nou univers pe care poate doar in filme l-am mai intrezarit. Zeci de pomisori care seamana cu bonsaiul ala mic de la mine de acasa, numai ca mult mai mari, coafati la milimetru, lumini discrete ascunse prin gradina, grupuri de cate 2-3 nipone imbracate traditional, cu niste umbrelute de hartie luminate din interior.

M-am oprit pentru o secunda sa simt toata aceasta eleganta revarsata asupra mea. Deodata, langa mine, simt o prezenta prietenoasa. Era sampania. Da, chiar ea, asezata simetric pe o tava purtata cu responsabilitate de o fata miniona. Mi-era clar acum, ajunsesem in rai. Am mai facut cativa pasi si a aparut sushi, pe urma niste icre rosi si crocante, apoi un wagyu cu foie gras, toate in bucatele mici, cat sa mesteci o data, elegant.

Pas cu pas inaintam in gradina fermecata pana am poposit unde era mai multa lumina. Nu, nu era luminita de la capatul tunelului, ci reflectoarele de la camerele operatorilor video. O tipa cu multa energie si un puternic acent british m-a intrebat daca-mi poate lua un interviu. Zic da, doar pentru asta a crezut mama toata viata ca m-a facut. Zice domnisoara “cum ti se pare?“. Pai cum sa mi se para, este absolut exceptional ce ati facut voi aici. Am fost la unele dintre cele mai tari evenimente din lume, dar aici, rafainamentul cu care ati pus tot conceptul in scena depaseste orice imaginatie.  Cati oameni sunt la lansare, o intreb? Vreo 800 zice ea, sunt veniti din toata lumea.

A fost momentul cand am realizat ce inseamna sa faci parte dintr-o comunitate in care cuvantul de cheie este “viziune”. Si ce este viziunea fara sa anticipezi punctul de cotitura, momentul acela cand oamenii sunt deschisi sa faca o schimbare, inovatia unui produs care sa schimbe radical nu numai o industrie, ci inclusiv un obicei de cosum. Acea viziune capabila sa ne arate viitorul. Iar viitorul pe care ni l-a promis PMI este unul #smokefree. Iar ca intr-un film SF, asa cum vedeam la televizor nu demult, pasii ne-au fost indrumati catre spatiul interior, construit de la atmosfera la design ca o nava.

Ne-am inghesuit pe un hol relativ ingust pentru toate cele 800 de suflete, nerabdatori sa vedem noul IQOS3. Auzisem ca e diferit, foarte diferit la nivel de design. Deodata, in intunericul acela, muzica a devenit misterioasa, iar 2 usi grele, parca metalice, s-au desprins si ne-au facut loc sa intram. O lumina mare, alba, rece, trona in mijlocul noului spatiu. Mergeam cu totii teleghidati. M-am asezat aproape de scena. Ce-a urmat a fost o avalansa de informatii despre produs, despre promisiuniile companiei – pe care le puteti vedea si pe www.promisiuneaiqos.ro, despre felul in care isi adapteaza business-ul in functie de feedback-ul nostru, al consumatorilor, aproape in timp real. O nipona cu suflet bun traducea in Japoneza, ceea ce a facut experienta si mai exotica. La final, ca pe bijuterile coroanei, au dezvaluit noul device. Mi-e greu sa povestesc energia pozitiva din acel loc, felul in care interactionam cu totii ca si cum am ne-am cunoaste de zi cu zi, zeci de tari, culturi diferite, cariere diferite, dar toti, fara exceptie eram acolo martorii unei schimbari.

Ce a urmat este o alta poveste, pe care o s-o spun, poate curand. Ce e de retinut, este o experienta de lifestyle unica, irepetabila, plina de emotie pe care a impartasit-o cu o comunitate internationala. Daca cumva m-ati urmarit pe Instagram, am fost live timp de aproape o ora, aratand ce am povestit mai sus. Daca nu ,va invit sa ma urmariti, pentru ca inca mai am mult material despre ce inseamna Japonia, inovatie, experienta unica, si mai ales, viziune.

Material sustinut de IQOS

Citește și ...

Comentarii

Articole asemănătoare