Petru Mircea răspunde acuzaţiilor lansate de părinţii Mădălinei Manole

Soţul cântăreţei a revenit la Happy Hour pentru a le da replică socrilor lui, dar şi ca să facă noi dezvăluiri despre multiubita lui Magda.

Credeam că show-ul familiei Mădălinei Manole s-a încheiat o dată cu ultimele răbufniri ale părinţilor îndureraţi ai artistei, aduşi special săptămâna trecută în platoul Antenei 1, pentru a asigura un start bun de audienţă emisiunii „Acces direct“, mai nou prezentată de Simona Gherghe. Asta până ieri, când competitorul direct, „Happy Hour“ de la Pro TV şi-a luat şi el partea, rechemându-l „la apel“ pe văduvul Petru Mircea. Acesta a ţinut să-şi argumenteze prezenţa în emisiune, declarând că „Încă nu reuşesc să mă trezesc din coşmarul ăsta. În calitate de soţ al Magdei (aşa cum o numea Petru, după numele ei de botez, Magdalena, n.r.) şi de tată al copilului nostru, am venit să-mi apăr familia, familia alcătuită din noi trei, eu, Magda şi copilul nostru“.

La acuzaţia părinţilor Mădălinei Manole cum că el şi familia lui ar face parte secta „Martorii lui Iehova“ şi că din cauza asta nu şi-ar fi dus soţia la medic, Petru Mircea a răspuns că „Nu fac parte din nicio sectă. Am auzit şi eu aberaţiile astea. Nu este absolut deloc adevărat. Sunt creştin ortodox, cu credinţă în Dumnezeu… Sunt aberaţii… Da, (Mădălina, n.r.) refuza doctorii şi pentru că, fiind persoană publică, se temea să nu se afle. Vreau să vă mai spun că auzisem la un moment dat că ar fi afirmat tatăl socru că ar fi venit cu un doctor şi că eu nu aş fi (fost de-acord, n.r.). Fals! Minciună! Ei nu au venit cu niciun doctor, în niciuna din zilele acelea. Eu am făcut ceea ce am considerat de cuviinţă mai bine“. Tot el a mărturisit că a apelat la medici şi la psihologi, dar că a dat peste refuzul lor de-a o trata pe Mădălina la domiciliu, iar ea nu vroia să meargă la cabinetele lor.

Se pare că stările depresive ale Mădălinei Manole au debutat în luna martie şi că, în mod curios, toate cele trei tentative de sinucidere ale ei s-au petrecut numai miercurea, iar moartea ei a survenit în noaptea de marţi spre miercuri. „Toate stările astea porneau miercuri şi joi, se stingeau vineri, în weekend îşi revenea, începea săptămâna şi după aia venea iar ziua de miercuri“, a povestit Petru. Chipurile, Mădălina se temea de anumite blesteme, fapt confirmat şi de un psiholog care a consultat-o cu ani în urmă, dar şi de nişte însemnări personale ale artistei, făcute înainte de a-l cunoaşte pe al doilea ei soţ.

Puiu, aşa cum îşi alinta soţul Mădălina, a respins şi acuzaţiile cum că tratamentele de fertilitate i-ar fi distrus viaţa artistei, după cum au afirmat părinţii ei. El ştie că soţia lui a încercat să rămână însărcinată prin aceleaşi metode şi pe vremea când aceasta era căsătorită cu Şerban Georgescu. La fel, el a contestat şi faptul că un posibil avort survenit în timpul căsniciei ar fi împiedicat-o pe Mădălina să rămână însărcinată: „În perioada cât a fost căsătorită cu Şerban Georgescu, Magda n-a făcut niciun avort. A existat un avort, dar cu mult înainte de a-l cunoaşte pe Şerban Georgescu. Tratamentele astea i-au adus o bucurie pe care şi-a dorit-o dintotdeauna, copilaşul nostru“, care acum “creşte fără mamă, din păcate“.

Petru Mircea a vorbit şi despre tensiunile existente şi înainte ca Mădălina să-şi pună capăt zilelor. „Magda avea frecvent nişte discuţii telefonice cu mama ei. N-am prodcedat niciodată la înregistrarea convorbirilor, deşi era la îndemână., din pricină că Magda îmi povestea tot timpulc e consideră mama ei despre căsnicia noastră. Mama ei nu era de-acord cu multe lucruri din viaţa Magdei, chiar şi de dinainte de căsătoria noastră.“

Piesa de rezistenţă a noii reprezentaţii a lui Petru Mircea a fost aşa-numitul testament sentimental al Mădălinei, în care artista cere ca „pui mic (copilul ei, n.r.) să rămână o perioadă la Botoşani, cu mama şi tata, poate mă va ierta mai târziu, când va fi mare“, adică fiul ei să le fie încredinţat socrilor, nu părinţilor ei. Vizavi de această decizie a soţiei lui şi de faptul că socrii afirmă că îi ţine departe de nepotul lor, Petru Mircea a comentat că „În condiţiile în care mi se aduc tot felul de acuzaţii mie şi soţiei mele, sunt sigur că n-ar face bine copilului să se afle prin preajma bunicilor din partea mamei. Când se vor linişti lucrurile, e firesc ca micuţul să-şi cunoască şi bunicii din partea mamei. Nu se poate deocamdată, ar fi inuman să-i fac aşa ceva copilului nostru“. Şi, contrar celor afirmate de familia ei, se pare că tot „Magda a hotărât să ducem copilul la părinţii mei, la Botoşani, în condiţiile în care mai erau nişte înregistrări pe care trebuia să finalizăm la albumul ei şi în condiţiile în care ne era mult mai la îndemână să fi dus copilul la părinţii ei, la Ploieşti. De când a apărut copilul, au venit la noi, pe rând, ambele mame: două săptămâni ne ajuta mama mea, două săptămâni ne ajuta mama ei. În toată perioada asta, Magda a făcut mereu diferenţa între priceperea şi modul de îngrijire al unei mame şi al celeilalte“, a continuat Petru, lăsând să se înţeleagă că Mădălina se înţelegea mai bine cu soacra, decât cu propria ei mamă.

În vârtejul declaraţiilor, tinzi să dai crezare ambelor tabere, dar şi să-i trimiţi pe fiecare acasă. Cum însă pâinea se scumpeşte zilele astea, numai circul mai e profitabil în România. Aplaudaţi deci! Iar dacă v-au plăcut bufonii, mai poftiţi şi altădată! Căci Măruţă ne promite că vom avea parte şi de runda a doua, în care se vor face dezvăluiri despre terenurile, casele şi banii familiei, cărora Mădălina le-a găsit, înainte de a-şi lua viaţa, câte un destinatar, dar şi mesajul pe care aceasta l-a lăsat „cu limbă de moarte“ părinţilor şi fratelui ei.

Foto: arhiva ADH

Loading...


INAPOI LA PRIMA PAGINA