Adevărata semnificație a noului logo al lui Meghan Markle pentru afacerea ei și legăturile cu Regina Elisabeta
Ducesa de Sussex, Meghan Markle, și-a dezvăluit noul brand de lifestyle, „As Ever”, înlocuind „American Riviera Orchard”. Logo-ul albastru și alb prezintă un palmier și doi colibri, cu posibile semnificații personale și regale.

Ducesa de Sussex, Meghan Markle, a dezvăluit recent o schimbare surprinzătoare în afacerea sa. Pe Instagram, ea a anunțat rebranding-ul mărcii sale de lifestyle, de la American Riviera Orchard la As Ever. Noul logo al brandului conține elemente simbolice care ar putea avea legătură cu Regina Elisabeta a II-a.
Detalii despre noul logo al afacerii
Logoul As Ever, în nuanțe de albastru și alb, prezintă un palmier flancat de doi colibri, înconjurat de o bordură dublă cu opt laturi. Palmierul este un element iconic al peisajului californian, unde locuiesc Harry și Meghan. În interviul din 2022 pentru The Cut, Meghan a menționat că unul dintre primele lucruri observate la noua lor casă din Montecito au fost doi palmieri din grădină.
„Unul dintre primele lucruri pe care soțul meu le-a văzut când am mers în jurul casei au fost cei doi palmieri”, a spus ea pentru revistă. „Vedeți cum sunt conectați la bază? El a spus: „Iubirea mea, suntem noi””.
Prezența colibrilor în logo ar putea fi un omagiu adus Reginei Elisabeta a II-a. În memoriile sale, Spare, Prințul Harry a povestit despre o întâmplare cu un colibri care a intrat în casa lor după înmormântarea reginei. El a menționat că în unele culturi, colibrii sunt văzuți ca spirite sau vizitatori.
În serialul Netflix al cuplului, Harry și fiul său Archie sunt surprinși observând colibri în grădină. „Nu vom mai avea ocazia să fim niciodată atât de aproape de colibri”, îi spune Harry lui Archie”.






Dezvăluirea despre afacerea ei
Într-un videoclip surpriză pe Instagram, Meghan Markle a explicat motivul schimbării numelui brandului său: „Anul trecut, m-am gândit „Știi ce, Riviera Americană care sună ca un nume atât de grozav, este cartierul meu, este o poreclă pentru Santa Barbara”, dar m-a limitat la lucruri care au fost doar fabricate și cultivate în această zonă.”
Ea a adăugat că As Ever reflectă mai bine pasiunile sale de lungă durată pentru gătit, artizanat și grădinărit, pe care le-a împărtășit anterior pe blogul său The Tig. Ea a mai dezvăluit că Netflix este acum partener nu doar pentru show-ul ei care va fi lansat peste două săptămâni, ci și pentru afacerea sa.
Astfel, rebranding-ul mărcii Meghan Markle de la American Riviera Orchard la As Ever marchează o nouă etapă în cariera sa antreprenorială. Noul nume și logo reflectă atât rădăcinile sale californiene, cât și legăturile cu familia regală britanică. Rămâne de văzut cum va evolua acest brand și ce produse sau servicii va oferi în viitor.
Foto: Getty Images, Profimedia, Instagram