„Adoră să fie faimoasă!” Meghan nu poate sta departe de Hollywood!
După vara relativ discretă pe care a avut-o, Ducesa de Sussex plănuiește să „renască din propria cenușă” cu ajutorul unui proiect-surpriză.
Nu-i e în caracter să se retragă într-un con de urmbră, să fie femeia din spatele bărbatului sau o casnică ce are în grijă doar familia. Meghan va reveni în prim plan, după toate rateurile date de când a părăsit, de mână cu soțul ei, familia regală britanică.
O sursă din anturajul fostei actriței e de părere că își plănuiește revenirea la Hollywood din simplul motiv că „îi place să fie faimoasă”. Se pare că ducesa lucrează de zor la un proiect publicitar, care o va propulsa din nou în atenția publicului și-a presei internaționale, unde se simte ca peștele în apă.
Recent, Meghan Markle a fost zărită doar în selfie-urile prietenilor ei, care au postat imagini cu ea pe social media, sau prin Montecito, mergând la restaurant sau la întâlniri cu diverși cunoscuți. Dar asemenea rol social nu e destul pentru ambițioasa fostă actriță. Ea plănuiește să revină în lumina reflectoarelor cât mai curând, în timp ce soțul ei, Prințul Harry, nu e tocmai nerăbdător să aibă și mai multe priviri ațintite asupra lui, ne informează Page Six.
„Harry ne-a convins că n-a vrut niciodată să apară prin ziare… ar fi foarte fericit să dispară de tot din paginile tabloidelor. Cred că ce-și dorește el e să trăiască prin Botswana, dacă finanțele i-ar permite asta. În schimb, Meghan adoră să fie faimoasă”, a dezvăluit o sursă care a lucrat cu ei pe timpul desfășurării proiectului Spotify.
Apropiatul cuplului regal a ținut să menționeze ambiția lui Meghan de-a bifa un proiect major, de succes, vine după câteva „luni brutale” pentru cei doi soți, când s-au înregistrat mai multe eșecuri profesionale.
Acele „luni brutale” au inclus întrecerea auto cu paparazii prin New York, de care am aflat cu toții siderați și care s-a dovedit a nu fi atât de periculoasă precum au descris-o ei, încheierea contractului cu Spotify, care le-a suflat de sub nas 20 de milioane de lire sterline și le-a terfelit puțin reputația după ce directorul Spotify, Bill Simmons, i-a făcut pe Ducii de Sussex niște „escroci nenorociți”.
A urmat apoi șeful agenției de impresariat United Talent, Jeremy Zimmer, care a spus lucrurilor pe nume: „Se pare că Meghan Markle nu-i vreun talent adio… sau niciun talent deloc”, a conchis acesta cât se poate de dureros.
Având în vedere că fostul serial în care a apărut Meghan, „Suits”, a depășit recordul de vizualizări pe Netflix, spre deosebire la documentarul lor, „Harry & Meghan”, care n-a avut asemenea succes, o revenire la Hollywood pentru Meghan Markle nu e deloc aberantă.
„Meghan lucrează intens cu echipa ei. Cred că o să fie o surpriză reală, nimeni nu se va aștepta la așa ceva și o va defini întrutotul pe Meghan”, a ținut să adauge altă sursă în Page Six.
foto - GettyImages