Anunțul lui Meghan Markle a stârnit nerăbdare printre fanii săi fideli. Ducesa e în al nouălea cer
Meghan Markle a dezvăluit printr-un buletin informativ că al doilea lot de vin de la marca ei, As ever, va fi disponibil pentru cumpărare săptămâna viitoare.

Prima băutură alcoolică oferită de Ducesa de Sussex, un Rosé Napa Valley din 2023, s-a epuizat rapid chiar pe 1 iulie, de ziua lansării. Meghan a anunțat anterior și că un vin spumant Méthode Champenoise Napa Valley este planificat pentru viitorul apropiat.
Se anunță reaprovizionarea As Ever Rosé, un produs premium, cu o notă subtilă, nebănuită
Prima reaprovizionare a stocurilor de vinuri ale lui Meghan Markle va avea loc în curând - cu o mică schimbare față de lotul inițial.
Ducesa de Sussex, în vârstă de 43 de ani, a făcut anunțul printr-un buletin informativ prin e-mail din 30 iulie pentru brandul său de lifestyle, As ever, că un Napa Valley Rosé din 2024 va fi disponibil pentru cumpărare săptămâna viitoare. Acesta vine după un Napa Valley Rosé din 2023, care s-a epuizat la mai puțin de o oră după ce a fost pus în vânzare pe 1 iulie - făcând o diferență de un an între cele două vinuri.
În buletinul informativ se arată: „Sperăm că ați avut o vară frumoasă - bucurându-vă de aventura călătoriilor sau de calmul de acasă, găsind frumusețe în lucrurile mici și poate încercând ceva nou.”
Împărtășind câteva dintre feedback-urile pozitive despre prima lansare de vinuri a brandului, continuă: „Acest lucru a confirmat toată dragostea, timpul și efortul pe care echipa noastră și fondatorul nostru le-au investit în crearea acestui amestec pentru a evoca spiritul scăldat în soare al Văii Napa, al Coastei Californiei.”

În martie 2024, Ducesa și-a început călătoria antreprenorială și a lansat inițial American Riviera Orchard, un brand de lifestyle axat pe conserve artizanale, ustensile de bucătărie, produse pentru grădină și cofetărie.
După dificultăți la înregistrarea mărcii, a rebranduit oficial marca în As Ever în februarie 2025, revenind la numele rezervat din 2022, pe care îl consideră mai clar și personal.
Produsele inițiale (gemuri de căpșuni, ceaiuri, honey, mixuri dulci) s-au epuizat rapid; inclusiv rosé-ul lansat în parteneriat cu Fairwinds Estate Winery s‑a vândut imediat.
Mai mult, As Ever include și o platformă afiliată numită ShopMy, lansată în martie 2025, cu articole de fashion și frumusețe selectate de Meghan; obiectele prezentate au vândut rapid (pulovere din cașmir, blugi La Ligne, etc.)
Există și un gest remarcabil al lui Meghan, mai puțin știut: a trimis un set cadou As Ever la Clarence House, ca tentativă de reconciliere cu familia regală britanică.
Foto: Profimedia

































