Apariția luxoasă a lui Meghan! Ducesa s-a îmbrăcat old-money în ținută estivală de 7000 de dolari, în plină toamnă
De ce noua apariție a lui Meghan e considerată luxury. Ducesa s-a afișat în plină toamnă cu o ținută estivală: rochie albă, fără mâneci și sandale.

Meghan Markle și Prințul Harry au avut o nouă apariție împreună în weekend, iar fanii au avut multe de spus pe această temă.
Ducesa a fost văzută alături de Prințul Harry în weekend. Soții de Sussex au ieșit sâmbătă la Los Angeles pentru a participa la Turneul de Tenis George Zajfen, în sprijinul Alianței pentru Drepturile Copiilor.
Evenimentul de sâmbătă a ocupat un loc special în inima lui Meghan, deoarece este condus de prietena ei apropiată, Kelly McKee Zajfen. Kelly a fondat Alliance for Moms, care susține activitatea Alliance for Children's Rights, o organizație caritabilă ce sprijină adolescentele însărcinate și părinții din sistemul de plasament, în 2022, după ce fiul ei în vârstă de nouă ani, Georgie, a murit după ce a contractat o boală virală în 2022.

Harry și Meghan au participat la turneul de tenis doi ani la rând.
Conform publicațiilor online de fashion și modă regală, sâmbătă, Meghan a fost considerată o apariție glam în rochia sa midi, albă cu guler halter de la Carolina Herrera (costă cca 2.230 de lire sterline).
A asortat ținuta cu o geantă din piele maro și bej de la Loro Piana (3.775 de lire sterline) și o pereche de sandale din piele maro de la Jimmy Choo (696 de lire sterline).
Părul lui Meghan a fost coafat în onduleuri lejere, în timp ce și-a menținut machiajul proaspăt și strălucitor.
Majoritatea fanilor regali au apreciat această apariție old-money a Ducesei de Sussex și nu s-au zgârcit cu aprecierile în online.
Un utilizator a scris pe Instagram: „Parcă dă anii înapoi, arată atât de fresh și de fericită.”
Ducesa are o apetență pentru marile branduri de lux. De aceea, nu miră pe nimeni că investește în haine și bijuterii de marcă.
Loro Piana, de exemplu.
Brand-ul italian Loro Piana este un adevărat etalon al stilului „old-money” și al eleganței discrete. Tradiția sa începe în 1924, când Pietro Loro Piana a înfiinţat compania în regiunea italiană Piemonte, ulterior evoluând dintr-un negustor de lână și stofe de lux către o casă de modă pentru cea mai exigentă clientelă.
Ce defineşte cu adevărat Loro Piana este obsesia pentru cele mai rare şi preţioase fibre – ca baby cashmere-ul, lâna vicuña din Anzi ori inul super-fin – procesate cu măiestrie în Italia.
Loro Piana nu face paradă de logo-uri ostentative; din contră, semnătura sa este natura materialului, croiala impecabilă şi uniforma aristocrată a luxului liniştit — definind exact ce înseamnă “quiet luxury”.
Pe plan stilistic, Loro Piana reprezintă o alegere clară pentru cei care nu vor să „afişeze” bogăţia, ci să o manifeste prin calitate, sobrietate şi rafinament.
O haină din cașmir Loro Piana, o pereche de loafers minimaliști sau un palton extrem de fin transmis din generaţie în generaţie reprezintă imaginea aristocraţiei discrete, simbol al unui stil de viaţă „old-money” care nu ţipă, ci şopteşte. Într-o lume a brandingului agresiv şi a „logomaniei”, Loro Piana se distinge prin eleganţă tăcută şi atemporalitate: piesele sale nu urmează trenduri, ci rămân relevante atâta vreme cât fibra este impecabilă şi croiala perfectă.
Foto: Profimedia & Instagram

































