Bătălia fashion a cumnatelor Meghan și Kate: cine-a purtat mai bine rochia fără umeri?
Lupta dintre cele două cumnate regale se duce pe toate planurile, iar cel fashion este cel mai vizibil dintre acestea.
Săptămâna trecută i-a aparținut lui Kate Middleton, care-a cucerit, pur și simplu, America, cu ținutele ei deosebit de elegante, demne de o viitoare regină, abordate pentru vizita de patru zile, alături de William, în Boston.
Totul a culminat cu apariția spectaculoasă a lui Kate de la gala Premiilor Earthshot, acolo unde Prințesa de Wales a purtat o rochie lungă, mulată, fără umeri, într-o nuanță interesantă de verde, pe care-a închiriat-o cu doar 90 de dolari de pe o platformă de fashion, în ideea sustenabilității în modă. Middleton a făcut senzație în rochia care i-a scos în evidență talia suplă, la care a asortat un chocker cu diamante și smaralde în valoare de 15 milioane de dolari, ce i-a aparținut Prințesei Diana.
Ei bine, aseară, istoria (fashion) a părut a se repeta: de data aceasta a fost momentul lui Meghan Markle, care l-a însoțit pe Harry la gala Ripple of Hope din New York, pentru a primi un premiu pentru lupta lor publică împotriva rasismului din partea fundației Robert F. Kennedy.
Meghan a optat pentru o rochie albă Louis Vuitton, fără umeri, cu o fantă sexy până la coapse. Ținuta a fost combinat cu un clutch negru, stilettos negri și cercei lungi de aur. La fel ca Prințesa de Wales, și Meghan a purtat o bijuterie care i-a aparținut Dianei, și anume un inel cu acvamarine.
Fanii regali au comparat imedit rochia purtată de Meghan cu cea verde aleasă de Kate pentru ceremonia premiilor Earthshot. Unul dintre aceștia a comentat că rochia lui Meghan este una dintre cele mai bune apariții ale ei din ultimul timp.
„Modelul acesta chiar funcționează pe ea. Dar Prințesa Kate a purtat și ea o rochie pe umeri, cu un colier imens de smarald și cred că Meghan s-a inspirat total din look-ul ei.”
Un altul a concluzionat: „Prințesa Kate a câștigat bătălia rochiilor”. Voi ce părere aveți?
Foto: Getty Images, Profimedia