Boșii de la Netflix sunt sceptici vizavi de Ducii de Sussex. Serialul lui Meghan e un „eșec costisitor”
Surse din industrie dezvăluie de ce „With Love, Meghan” nu s-a ridicat la înălțimea așteptărilor, în ciuda succesului anterior al lui „Harry & Meghan”, și că cei de la conducere sunt „jenați” de serialul lui Markle.

Meghan Markle și Prințul Harry tocmai au încheiat un nou contract cu Netflix, dar noua înțelegere nu are aceeași putere ca și contractul lor de succes de 100 de milioane de dolari din 2020. În schimb, Ducii de Sussex a semnat un acord redus de „primă opțiune” – Netflix are prioritate asupra proiectelor lor, dar la un preț considerabil redus.
Această schimbare vine după o serie de conținuturi cu rezultate mixte. Serialul documentar „Harry & Meghan” a atras un număr imens de spectatori la nivel global, dovedind că cei doi încă pot atrage atenția. Dar restul – emisiunea de polo a lui Harry și proiectul culinar al lui Meghan, „With Love, Meghan” – nu au stârnit aceeași reacție. Criticii spun că ultima apariție a lui Meghan este un exemplu elocvent al lucrurilor care au mers prost.
Cei de la „Express UK” spun că marca comună a cuplului regal este mai degrabă o povară decât un avantaj. „Provocarea este că identitățile lor nu se potrivesc. Harry reprezintă armata și caritatea; Meghan reprezintă Hollywoodul și stilul de viață. Împreună, povestea devine confuză”.
Zvonurile din industrie sugerează că „With Love, Meghan” nu a avut puterea de atracția pe care Netflix o aștepta. Potrivit unor surse citate de „The Daily Beast”, mai multe personalități de top au refuzat proiectul, lăsând serialul cu o listă de invitați „drăguță, dar dezamăgitoare”. Această neconcordanță între așteptări și rezultate este ceea ce a făcut ca serialul să pară fad.








Un analist de relații publice a spus fără menajamente pentru „Page Six”: „Spectatorii se așteptau ca Meghan să invite vedete de talia Oprah. În schimb, distribuția a fost fermecătoare, dar nu a făcut senzație. Asta este problema”.
În culise, directorii Netflix împărtășesc aceeași îngrijorare. „The Wall Street Journal” susține că unii dintre angajații platformei de streaming consideră contractul inițial al Ducilor de Sussex un „eșec costisitor”, deși succesul documentarului a împiedicat ca afacerea să fie o pierdere totală.
Neoficial, se crede că soluția este ca Meghan Markle și Prințul Harry să se retragă din proiectele comune constante. Prin construirea unor identități distincte – Meghan cu filantropia și antreprenoriatul, Harry cu cauzele veteranilor – ei creează spațiu pentru povești mai clare și mai convingătoare.
Deocamdată, boșii de la Netflix îi păstrează în echipă, dar presiunea este evidentă. Dacă următorul proiect al lui Meghan nu va avea succes, locul ei la Hollywood s-ar putea să nu mai fie rezervat.

































