Ce învață Prințesa Lilibet de la celebra sa mamă, Meghan Markle. Ducesa e o feministă convinsă
Ducii de Sussex au împreună doi copii. Archie și Lilibet abia anul acesta și-au primit titlurile regale. Își cresc Meghan Markle și Prințul Harry copiii într-un mod regal?
Greu de spus, căci deși Meghan Markle este un exemplu viu că basmele pot deveni realitate, specialiștii regali sunt de părere că Ducesa de Sussex, care este o feministă convinsă, își va împuternici fiica de mică.
Micuța Lilibet-Diana, care este leită tatăl său, va beneficia din plin de lecțiile de viață pe care Meghan Markle sigur i le va da.
Imediat după logodna sa cu Prințul Harry în 2017, Ducesa și-a închis toate conturile de socializare. Nu se mai ”cădea” să facă asta. Căci era foarte activă în social media. Se etala pe Instagram și avea un site de lifestyle foarte cunoscut, ”The Tig”.
Pe lângă postările sale care relevau viața sa de atunci, feminista convinsă oferea constant sfaturi pentru femei și citate inspiraționale. Unul dintre acestea suna astfel: ”Învață-ți fiicele mai puțin să aștepte să intre în condurul de sticlă al Cenușăresei și mai mult să dărâme ziduri.” Un sfat tranșant, dur, la obiect. Așa cum face Meghan de fiecare dată.
Între timp, fosta divă din Suits își crește exemplar copiii: pe fiul Archie, în vârstă de 4 ani, și pe Lilibet Diana, de doar doi anișori. Și e greu de crezut că mama nu va fi o inspirație pentru fiică în tot acest timp.
Într-un articol pentru revista ELLE în noiembrie 2016, ea a scris: „Odată cu faima vine și oportunitatea, dar include și responsabilitate – de a susține și de a împărtăși, de a se concentra mai puțin pe conduri de sticlă și mai mult pe înlăturarea limitelor. M-aș bucura să inspir.”
Când avea doar 11 ani, Meghan a scris Procter & Gamble, rugându-i să oprească sexismul dintr-o reclamă la detergent de vase, unde se spunea: „Mamele din America se luptă cu oale și tigăi pline de grăsime”.
Ea a scris scrisori prin care a cerut ca limbajul „sexist” să fie schimbat. Să nu mai apară „femei”, ci „oameni”. Demersul a avut succes, căci brandul a schimbat exprimarea.
Foto: Profimedia