Ce pune la cale Meghan Markle? Campania ei intensă de imagine care a declanșat noi zvonuri și controverse
Meghan Markle pare să pregătească ceva nou. Ducesa de Sussex a trecut de la o viață liniștită în Montecito la o agendă publică intensă în New York și Washington.

Meghan Markle pare să fie în centrul atenției din nou. Potrivit unui articol publicat de ¡HOLA!, Ducesa de Sussex și-a schimbat rapid stilul de viață, trecând de la liniștea din Montecito la o agendă publică intensă în New York și Washington.
În ultimele săptămâni, Meghan a participat la mai multe evenimente de profil înalt. A fost prezentă la Summitul „Cele mai puternice femei” organizat de Fortune, unde a vorbit despre experiența sa ca antreprenoare. De asemenea, a avut întâlniri cu personalități precum Serena Williams, Gloria Steinem și Ed Sheeran. Această schimbare bruscă a stârnit speculații despre intențiile ei.
Experții în relații publice sugerează că ar putea fi vorba despre o strategie de rebranding, numită deja „Meghan 3.0”. Mark Borkowski, expert britanic în gestionarea crizelor, explică pentru Daily Mail: „Moda pentru atenție, umanitarismul pentru legitimitate, Washingtonul pentru seriozitate.”
Aparițiile publice ale lui Meghan
Fiecare apariție a lui Meghan pare atent orchestrată, atât în ceea ce privește agenda, cât și aspectul. Ținutele sale, reprezentative pentru luxul discret, au dominat rețelele sociale. Producția vizuală a fiecărui eveniment pare să dezvăluie și să ascundă în același timp. În doar câteva zile, Meghan a avut cel puțin șase apariții publice, unele alături de Prințul Harry.
Acest ritm intens a fost interpretat ca parte a unei campanii de relansare a imaginii sale.
Posibile planuri de afaceri
Un videoclip recent publicat de Meghan a stârnit noi speculații. În acesta, se poate vedea o masă plină de produse cosmetice, multe dintre ele fără etichetă. Acest lucru a dus la zvonuri despre o posibilă intrare a lui Meghan pe piața produselor de înfrumusețare. Trebuie menționat că prietena sa, Serena Williams, a avut succes cu propria linie de produse de frumusețe, axată pe produse inclusive și versatile. De asemenea, Meghan are deja experiență în comercializarea de produse sub marca sa, As Ever, care include de la gemuri până la vinuri.





Foto: Getty Images, Profimedia

































