De ce azi e o zi măreață pentru Meghan. Ducesa a făcut marele anunț, atât de așteptat de adepții săi
Marea zi a lui Meghan a sosit. Ducesa abia a așteptat acest moment.

Intrată serios în antreprenoriat, Ducesa de Sussex dă un boost afacerii sale. Căci ziua cea mare e aici! Vineri, brandul ei de lifestyle, As Ever, lansează în sfârșit mult așteptata colecție de vară la ora 16:00, ora Marii Britanii. Aceasta vine la câteva luni după ce colecția ei de debut s-a epuizat încă în prima oră. Suntem nerăbdători să vedem ce are pregătit de data aceasta.

Deprinsă deja cu stârnirea adepților de pe Instagram, Meghan și-a tot anunțat noutățile, nedezvăluind cu ce va veni nou pe piață.

”Amestecă, gustă, repetă — savurând momente lente și dulci în acest weekend de vacanță”, arăta Ducesa cât e de gospodină pentru familia sa.
Teasingul a continuat:

A publicat o imagine extrem de apetisantă cu un tort de clătite, alintate cu miere și căpșuni.
Familia Ducilor de Sussex beneficiază de foarte multe fructe proaspete din grădină, inclusiv căpșuni, preferatele lor și totodată piesa de rezistență a afacerii sale. Meghan a comercializat gem de căpșuni natural, de peste un an. Ce-i drept, nu prea a avut stocuri, dar curajoasa Ducesă a ieșit pe piață inclusiv cu miere.

Din imaginile prezentate constant pe Instagram, înțelegem că există o adevărată ”la dolce vita” în Montecito. Imagini paradisiace, însă gata cu odihna. Azi Meghan dă drumul iar la treabă. Ar fi interesant să vedem că are și cantități mai mari la vânzare, nu că își va epuiza iar stocurile.

Cu siguranță a mai lucrat în a-și pune afacerea la punct. Căci cererea este mare, toată lumea își dorește măcar o dată un borcănel cu gem marca Sussex.
Recent, Meghan Markle a făcut noi dezvăluiri în legătură cu brandul său As Ever, după succesul fulminant cu primele sale produse. Ducesa de Sussex a explicat anterior decizia de a pune brandul pe pauză pentru a asigura stabilitatea și a gestiona așteptările clienților.
Meghan Markle, Ducesa de Sussex, a oferit recent noi vești despre marca sa, As Ever, după succesul fulminant ale primelor sale produse. Potrivit People.com, colecția inițială, care include gemuri, ceaiuri și biscuiți, s-a epuizat în doar 45 de minute după lansare.
Într-o postare pe Instagram din 3 iunie, Meghan a anunțat: „Tuturor celor care au așteptat și s-au întrebat, vă mulțumim! Produsele voastre favorite se întorc, plus câteva lucruri NOI pe care abia așteptăm să vi le arătăm. Vin luna aceasta... entuziasmați-vă!”.
Decizia de a pune marca pe pauză
În cel mai recent episod al podcastului său, „Confessions of a Female Founder”, Meghan a explicat decizia de a pune marca pe pauză înainte de a reaproviziona stocurile. Ea a subliniat importanța asigurării stabilității înainte de a continua. Exact la asigurarea stocurilor pentru clienți s-a referit. Procesul de dezvoltare a produselor Meghan a împărtășit provocările întâmpinate în dezvoltarea produselor pentru As Ever.
Ducesa a înțeles că fără stoc, nu poate fi credibilă și nu poate avea continuitate. Așa că ne așteptăm la surprize!
Foto: Instagram