Ducesa, zeiță domestică în SUA! Inspirată de socru? Meghan Markle dezvăluie în ce constă noua sa afacere

16 aprilie, 2024

După suspansul cuvenit, Ducesa de Sussex vrea să dea lovitura în antreprenoriat și alege un domeniu ușor atipic. Departe de a fi gospodina clasică, Meghan Markle începe să-și promoveze noul brand: American Riviera Orchard.

FotoJet Meg jpg

De ceva timp, se știa că Meghan urma să-și lanseze o nouă afacere, însă mister: nimeni nu știa despre ce era vorba! Nici măcar nu intuia. Iată că așteptarea s-a sfârșit, căci Ducesa de Sussex a dezvăluit măcar o parte din produsele pe care le va comercializa.

Pe principiul ”Să facem America mare din nou”, Meghan Markle s-a îndreptat într-o zonă ușor atipică ei: cea de gospodină pricepută. Căci după ce și-a lansat site-ul și pagina de Instagram American Riviera Orchard, Ducesa de Sussex a făcut ce se face, atunci când vrei promovare: și-a trimis produsele influencerilor. E vorba de 50 de creatori de conținut care au primit de la soția Prințului Harry borcane cu ... gem de căpșuni!

Meghan Markle, Ducesa de Sussex, Profimedia (2) jpg

Meghan Markle a lansat primul produs din noua ei afacere American Riviera Orchard, trimițând către 50 de influenceri și prieteni un borcan cu gem de căpșuni.

Printre ei se află designerul de modă Tracy Robbins și mondena argentiniană Delfina Balquier, care deja au postat astăzi o imagine a produsului pe Instagram Stories.

Gemul lui Meghan PNG

Doamna Robbins și soțul ei, șeful Paramount, Brian Robbins, sunt prieteni cu Ducii de Sussex și i-au invitat la premiera filmului Bob Marley din Jamaica în ianuarie.

Doamna Robbins a postat o poză cu gemul lui Meghan, care avea dedesubt sigla American Riviera Orchard și „Montecito” – sediul central al celebrităților din California, unde Harry și Meghan locuiesc într-o casă de 12 milioane de lire sterline. Eticheta conține și specificația „17 din 50”.

În fotografia de pe Instagram Stories a doamnei Robbins cu gemul ea a precizat: „@AmericanRivieraOrchard Micul dejun, prânzul și cina au devenit puțin mai dulci”.

Într-o altă imagine, vedem gemul așezat estetic într-un cadru rupt parcă din Sorrento, cu lămâi: „Vă mulțumim pentru coșul delicios! Îmi place enorm acest gem, nu sunt sigur că îl împart cu nimeni” și etichetele de rigoare @American RivieraOrchard Mulțumesc, M! #MontecitoGoodness #AmericanRivieraOrchard.'

Foarte posibil ca ideea să îi fi venit chiar de la socrul său, Regele Charles, care comercializează produse locale de pe domeniile sale. Un fel de etichetă curată propune și Meghan Markle.

Va da Ducesa de Sussex lovitura cu produsele sale?

Foto: Profimedia și Instagram



Recente pe Ok! Magazine

Maria Teresa Turrion Borrallo, bona Cambridge (7) jpg
Meghan Markle în Nigeria profimedia 0871671544 jpg
Prințesa Charlene și Albert de Monaco Facebook2 jpg
Kate Middleton (20) jpg
FotoJet Sussex jpg
Principesa Sofia a României la gala Uniter   Daniel Angelescu, Casa Majestății Sale (1) jpeg
Kate și William, Profimedia jpg
Regele Charles George Charlotte Louis jpg
Frederik și Mary, Profimedia jpg
Hugh Grosvenor Foto Profimedia jpg
Volodimir Zelenski cu Regina Letizia si Regele Felipe la Madrid   Casa Majestatii Sale 1 (2) jpg
Kate Middleton și Prințul William în vizită la Aberfan (2) jpg
Printul Hashem, fiul cel mic al Reginei Rania si al Regelui Abdullah al II lea al Iordaniei   Casa Regala iordaniana (2) jpg
Printesa Diana   Getty Images jpg
nuntă Prințul Harry, Meghan Markle  foto   Shutterstock jpg
Andreea Casiraghi, Tatiana Santo Domingo, Printesa Alexandra de Hanover, Ben Sylvester Strautmann   profimedia 0876339106 jpg
Prințul Albert și Prințesa Charlene profimedia 0876767336 jpg
Familia regală daneză, Profimedia jpg