Înapoi la roşul corai! Majestatea Sa Margareta a revenit la nuanţa care o flatează cel mai mult
Poate că există un paletar clasic agreat de eticheta caselor regale, însă chiar Regina Elisabeta a demonstrat că nuanţele vii sunt mai mult decât pretabile vestimentaţiei regale, ba chiar dau o tentă de originalitate şi glamour.

Se vorbeşte tot mai des, mai cu seamă în 2025, de garderoba de tip "old money", anume despre texturile, lungimile şi nuanţele agreate de elita care nu s-a îmbogăţit peste noapte, ci care are în moştenirea sa genetică şi culturală un simţ al nobleţei şi al eleganţei.
În această discuţie frivolă despre moda "old money" versus cea "no money" am descoperit multe asemănări cu eticheta privind vestimentaţia regală, însă totodată ne-amintim cu însăşi regretata Regină Elisabeta a II-a a introdus, spre ultima parte a vieţii, nuanţele viu colorate, uneori chiar neon, care îi dădeau o candoare aparte. Desigur, acea cromatică avea şi un substrat foarte practic, anume de a fi uşor reperată în public de către forţele de securitate, pentru a-i sări în ajutor la nevoie. Însă de-atunci parcă şi restul doamnelor de la celelalte case regale au prins mai mult curaj în a aduce culoare în garderoba lor.
Aşa s-a întâmplat şi în cazul fiicei Regelui Mihai, nepoată a Reginei Elisabeta a II-a, pe care o vedem tot mai des în nuanţe viu colorate. Şi, la drept vorbind, la nuanţa sa de păr blond-arămie chiar se potrivesc aceste tuşe îndrăzneţe. Şi, după revenirea din vacanţa petrecută la Castelul Săvârşin, Majestatea Sa Margareta a revenit la roşul corai, nuanţa care credem că o flatează cel mai mult.






Ieri, Custodele Coroanei, însoţită de Principele Radu, au primit la Palatul Elisabeta pe membrii structurii de conducere a ING Group (Supervisory Board și Comitetul Executiv), alături de reprezentanții ING România, pentru o discuţie despre realitățile continentului european în economie, educație, politică, securitate națională și internațională, precum și proiecte de dezvoltare durabilă, atât în privința mediului înconjurător, cât și în privința mediului de afaceri.
Ținuta Majestății Sale a dat un vibe aparte întâlnirii, nuanța adoptată fiind apropiată de cea folosită în mod oficial de brandul olandez invitat la masa discuțiilor, la un ceai la Palatul Elisabeta.
FOTO: Daniel Angelescu, Casa Majestății Sale

































