Meghan Markle a fost catalogată drept „ipocrită”, după lansarea unui nou brand de lux

18 martie, 2024

Un expert în PR a criticat-o pe Ducesa de Sussex în urma lansării noului său brand, American Riviera Orchard.

Meghan nu se lasă! Ea se visează star și, prin urmare, își lansează și o emisiune. FOTO:Getty Images
Meghan nu se lasă! Ea se visează star și, prin urmare, își lansează și o emisiune. FOTO:Getty Images

Meghan Markle și-a lansat recent noul său brand de lifestyle, American Riviera Orchard, completat cu un nou cont de Instagram. Odată cu lansarea contului, Meghan a distribuit un nou videoclip în care apare gătind și aranjând flori în casa lor luxoasă din California.

„Dar lansarea brandului cu un astfel de videoclip "nu va avea ecou" în rândul publicului larg”, a declarat Lynn Carratt de la PressBox PR pentru „Mirror”. „Cine are o astfel de bucătărie de lux în casa sa? Și, de asemenea, trebuie să vă întrebați cât vor costa produsele, deoarece este puțin probabil ca acestea să fie accesibile."

„Nu poți să te erijezi într-un minut în apărător al celor defavorizați, iar în următorul minut să stai în bucătăria ta de lux, purtând haine de designer și vânzând produse de lux făcute în casă”, explică Lynn Carratt logica penrtu care o consideră „ipocrită” pe Meghan. „Trebuie să existe o anumită coerență și autenticitate care să se regăsească în brandul ei. Meghan Markle va fi mereu criticată pentru orice face, dar trebuie să se ajute și ea însăși în promovarea unei strategii de PR corecte."

Deși unele persoane au criticat-o pe Ducesa de Sussex pentru că „profită" de brandul regal, expertul crede că nu este așa. „Nu cred neapărat că Meghan profită în mod direct de titlul ei regal, deocamdată, ci se bazează mai mult pe viața ei de acum, de unde și numele brandului. Montecito este adesea numit Riviera americană".

În urma lansării acestui brand de lux, s-a vorbit, de asemenea, că brandul urmează să fie dublat de o nouă emisiune culinară realizată pe Neflix, cu Meghan - în care aceasta va face și va vinde propriile produse. Proiecte ambițioase și care arată determinarea Ducesei de Sussex de-a reuși să răzbată la Hollywood, indiferent de obstacole, și de-a le da peste nas celor de dincolo de Ocean, care o consideră principala responsabilă pentru această criză regală,

FOTO: Getty Images, Profimedia



Recente pe Ok! Magazine

Împărăteasa Masako a Japoniei GettyImages 78633950 (4) jpg
Prințul Harry, Profimedia (2) jpg
Regele Felipe și Regina Letizia la dineul de gală de la Roma, Italia, în rochie de la un brand de masă   profimedia 0945642160 jpg
Regina Camilla Foto Profimedia (1) jpg
Prințesa Caroline și Pierre Casiraghi cu soția Beatrice Borromeo, doliu în familia Casiraghi de la Monaco   Profimedia jpg
Majestatea Sa Margareta la seara Corpului Diplomatic   Daniel Angelescu, Casa Majestății Sale (6) jpeg
William la  Bulford, Wiltshire, GettyImages (4) jpg
Regina Mary a Danemarcei cu noua tiara   profimedia 0943842969 jpg
Familia regală suedeză la Premiile Nobel profimedia 0945173162 jpg
Kate Middleton  sursa foto   Profimedia jpg
Prințesa Amalia și tatăl său, Regele olandez, GettyImages jpg
Regina Letizia și Regele Felipe profimedia 0945368178 jpg
Prințul George, Prințesa Charlotte și Prințul William Foto Profimedia jpg
Kate Middleton Foto Profimedia (13) jpg
kate middleton pippa middleton jpg
Regina Mathilde și Regele Philippe al Belgiei, GettyImages jpg
Charles, Camilla, Charlotte, Kate, William, George, Louis, Profimedia jpg
Prințul Harry Regele Charles Foto Profimedia jpg