Meghan Markle a postat o nouă imagine romantică cu Lilibet și Archie. Poza a iscat, însă, critici nemiloase
Ducesa în vârstă de 43 de ani a postat o fotografie nouă cu cei doi copii ai săi, surprinși în grădină, alături de ea.

Imaginea adorabilă o arată pe Meghan Markle ținând-o pe micuța Lilibet în brațe, o fetiță ale cărei plete roșcate se ivesc pe sub pălăria ei din paie, în timp ce fratele ei mai mare, Archie, este agățat de un picior al ducesei. Ducesa a postat imaginea atât pe contul ei personal, cât și pe cel al noului ei business, As Ever, cu mesajul "Fiecare zi este o poveste de dragoste".
Noua imagine postată de Meghan Markle a dat apă la moară celor care o acuză că își folosește copiii pentru a-și promova afacerea.
Mai mult, surse din cercurile regale citate de Daily Mail se declară îngrijorate de utilizarea tot mai mare de către Meghan a copiilor cuplului, Prințul Archie și Prințesa Lilibet, pentru a-și promova proiectele și brandul personal.






La doar o oră după ce a postat fotografia cu ea și copiii ei, soția lui Harry a dezvăluit că are acum o și o pagină pe care-și vinde articole de îmbrăcăminte și accesorii din garderoba personală.
Se pune întrebarea dacă Meghan își exploatează copiii
Un expert regal a numit cea mai recentă mișcare a lui Meghan ca fiind una „disperată”.
Vorbind pentru The Sun, autorul și jurnalistul regal Phil Dampier a declarat următoarele: „Nimic din cea face ea nu e întâmplător. S-a gândit bine la asta și știe că o fotografie cu copiii ei, postată în același timp în care își lansează pagina de shopping ar avea o publicitate maximă. Se pune întrebarea dacă Meghan își exploatează cei doi copii care au rămas în linia succesorală".
Într-adevăr, ieri, Meghan a făcut valuri prin lansarea unui magazin online cu haine și accesorii pe care le-a „ales manual”, câștigând comision pentru fiecare articol vândut.
Pagina lui Meghan de pe site-ul ShopMy conține 32 de articole „curate” de către ducesă, cu link-uri care duc spre site-urile mărcilor respective.
Deși există câteva articole la prețuri accesibile, cum ar fi un trenci Uniqlo de 118 euro, multe dintre acestea au niște prețuri în afara bugetului mediu al unui cumpărător online.

Una dintre cele mai scumpe piese vestimentare de pe pagina ei ShopMy este o rochie „Windsor” de la brandul californian Heidi Merrick, în valoare de 1.280 de euro – un articol care surprinde prin faptul că a primit numele moșiei regale din Berkshire, unde ea și Prințul Harry s-au căsătorit și au locuit cândva.
Foto: Instagram, Profimedia, Getty Images