Meghan Markle, obligată să se scuze în fața clienților săi după ce a vândut produse fără stoc! Și să dea banii înapoi
Vai! Ducesa de Sussex și-a început noul business cu stângul. Meghan Markle este pusă într-o situație absolut penibilă. Se vede treaba că nu a fost foarte pregătită pentru a începe o afacere de amploare.

Dezastrul debutului As Ever al lui Meghan Markle continuă.
Brandul Ducesei s-a lansat cu surle și trâmbițe pe 2 aprilie, după care a anunțat la scurt timp că a epuizat stocurile. Ulterior, compania și-a dat seama că nu va reuși să onoreze comenzile tuturor cumpărătorilor, mai ales în ceea ce privește un produs specific și rar: mierea de flori sălbatice cu fagure. Ducesa de Sussex s-a văzut nevoită să-și ceară scuze public pe 7 aprilie.

Meghan însăși a semnat digital o notă către cumpărătorii care au rămas cu buza umflată.
Ea a scris: „Dragă prietene, Doamne, ce vârtej a fost săptămâna aceasta! Îți mulțumesc foarte mult pentru sprijin. Înseamnă foarte mult pentru mine. Mi-a părut atât de rău să aud ce s-a întâmplat cu comanda ta și că, din cauza vânzării excesive, nu am reușit să îți livrăm mierea în ediție limitată. Te rog să ne crezi că echipa a muncit foarte mult în fiecare departament și am aflat din mers ce se întâmplă.”
Vedeta din Suits, în vârstă de 43 de ani, și-a asigurat apoi clienții că vor primi o rambursare completă pentru mierea în ediție limitată achiziționată și că vor primi un cadou gratuit prin poștă, cu titlu de scuze suplimentare.
O declarație a companiei prin e-mail a explicat în continuare problema în cauză, declarând: „Emoția începutului a creat un volum de trafic pe site pe care nici măcar noi nu l-am fi putut anticipa (totul s-a vândut într-o oră). Comenzile s-au efectuat atât de repede, încât back-end-ul site-ului nu a avut șansa să țină pasul cu comenzile și e posibil să fi achiziționat un articol care nu se mai afla pe stoc. Îți mulțumim pentru înțelegere.”, se arată în mesaj.
Așadar, cum se poate numi această situație? Epic-fail sau succes? Deși are un noian de critici, iată că oamenii sunt curioși să încerce produsele propuse de Meghan. Pregătirea ei de business este impardonabilă, însă poate că oamenii vor avea înțelegere față de ea.
Meghan Markle și-a relansat recent brandul de lifestyle sub denumirea „As Ever”, după ce anterior acesta purta numele „American Riviera Orchard” (ARO). Decizia de rebranding a fost anunțată în februarie 2025, cu doar câteva săptămâni înainte de premiera show-ului său de gătit pe Netflix, „With Love, Meghan”.
Noul brand reflectă interesele personale ale Ducesei de Sussex, fiind axat pe gătit, grădinărit, organizarea de evenimente și celebrarea vieții cotidiene. Meghan a explicat că „As Ever” înseamnă „ceva ce a fost acolo dintotdeauna” și reprezintă o extensie a pasiunilor sale din perioada în care avea blogul The Tig. Produsele lansate includ gemuri, miere, mixuri pentru prăjituri și alte articole destinate bucătăriei și stilului de viață.
Lansarea oficială a fost însoțită de un videoclip publicat pe Instagram, filmat la reședința din Montecito. În imagini apar Meghan și fiica sa, Lilibet, într-un cadru relaxat. Totuși, brandul s-a confruntat cu critici după ce s-a descoperit că numele „As Ever” este deja folosit de un brand de îmbrăcăminte din New York. Fondatorii acestuia au declarat că analizează opțiuni legale împotriva mărcii Ducesei.
În ciuda controverselor, „As Ever” a generat un impact semnificativ. Show-ul Netflix al lui Meghan a adus o expunere media estimată la 10 milioane de dolari pentru brand. Produsele sunt comercializate la prețuri ridicate, ceea ce a atras atât aprecieri, cât și critici din partea publicului.
Foto: Profimedia