Mult așteptata imagine nouă cu Prințesa Lilibet e aici. Iată că Meghan Markle n-o mai ferește de atenția publică
Și-a anunțat noua direcție și a și trecut la treabă. Ducesa de Sussex nu se odihnește prea mult.

Ca o poveste frumoasă, așa se conturează noua traiectorie profesională a lui Meghan Markle. A început timid, cu vânzarea unui gem de căpșuni, care a atras foarte multe aprecieri.
Povestea continuă și va fi și gem, în continuare. Doar că nu numai gem, ci și o mulțime de alte produse.

Așa cum a anunțat public pe Instagram, cu surle și trâmbițe, iată că noutățile nu s-au lăsat prea mult așteptate. Nu s-a cramponat de numele pe care le-a folosit până acum în afacerile sale și pare că și-a pus toate speranțele într-un nou brand, în care partener îi este chiar Netflix. As Ever s-a lansat azi, oficial.
Platforma este ON și adepții Ducesei sunt invitați să se înscrie la newsletter. ”Rezervă-ți un loc la masă” este mesajul prietenesc cu care site-ul cel nou s-a lansat.
Marea surpriză care garantează viralizarea veștii este, desigur, fotografia actualizată cu micuța Prințesă Lilibet, care iată ce mare a crescut.
Cele două se află în livadă, într-un cadru verde, de poveste. Ce-i drept, se zărește silueta și mai puțin chipul.
Prima fotografie a nepoatei Regelui Charles a apărut când micuța avea un an și coincidență, era așezată tot în iarbă.

Lilibet este adorabilă și a moștenit părul roșcat al tatălui său.
Iată că marile temeri ale cârcotașilor de la Palat nu s-au adeverit. Ne reamintim desigur marele scandal semnalat de Ducesă în interviul bombă de la Oprah, când a detaliat că cineva, ”persoană importantă de la palat”, își făcea griji ce se va întâmpla dacă Archie, la vremea aceea primul copil al Ducilor de Sussex, ar moșteni tenul măsliniu al mamei sale.
Povestea a stârnit un adevărat scandal de imagine, însă niciodată nu s-a aflat cu adevărat cine a fost acea persoană. S-a speculat că poate Regele Charles însuși.
În perioada sa regală, Meghan Markle nu s-a simțit deloc bine, văzută, înțeleasă sau simpatizată. Aceste devalorizări au fost intens semnalate în deja celebrul documentar tot Netflix, Harry și Meghan. Iar apoi în autobiografia Prințului Harry, Rezervă.
Ieri, Meghan Markle a anunțat pe Instagram că renunță la brandul American Riviera, cu care a debutat vânzând gemuri. Pentru diversitate, a spus că se reprofilează cu un alt nume, salvat și el cu grijă încă din 2022.
Ducesa e foarte încântată de colaborarea sa cu Netflix.
Noul brand al lui Meghan se va numi „As Ever”
„Sunt încântată să vă prezint As Ever – un brand pe care l-am creat și în care mi-am pus inima”, a scris ea.
„„Ca întotdeauna” înseamnă „așa cum a fost întotdeauna” sau unii chiar spun „în același mod ca întotdeauna”. Dacă m-ați urmărit de când am creat The Tig, știți cât mă reprezintă acest nume.
Ea a continuat: „Acest nou capitol este o extensie a ceea ce a fost întotdeauna limbajul meu de iubire, împletind armonios tot ceea ce prețuiesc - mâncare, grădinărit, distracție, viață atentă și bucurie în fiecare zi. Voi continua să împărtășesc cu voi informații din culise aici, pe măsură ce ne lansăm și abia aștept să vă trimitem multă dragoste…”, a încheiat, bucuroasă, Meghan Markle.
Foto: As Ever site