Noi acuzații împotriva lui Meghan! ”Exploatează oameni și se bucură necuvenit de privilegii regale”
Meghan Markle a fost acuzată că „exploatează oamenii obișnuiți” și că „folosește familia regală” în scopuri de marketing, în timp ce brandul său de lifestyle se confruntă cu noi critici.

Oricum o dă Ducesa, pare că nu reușește să cucerească prea mulți oameni.
Un bucătar celebru a acuzat-o pe „Ducesa Divă” Meghan Markle că își folosește legătura fragilă cu familia regală pentru a-i determina pe fani să cumpere produse de la marca sa scumpă As Ever, dezvăluie RadarOnline.com.
Jameson Stocks, care are propriile legături regale ca ambasador al organizației caritabile King's Trust a Regelui Charles al III-lea și a pregătit mese pentru monarh, a susținut că Meghan Markle, în vârstă de 41 de ani, „folosește familia regală ca instrument de marketing” pentru a-și promova produsele, inclusiv gemuri scumpe, miere, ceaiuri și vin.
Markle s-a căsătorit cu un membru al familiei regale în 2018, dar a renunțat împreună cu Prințul Harry, mai puțin de doi ani mai târziu.

„Că sunt regali sau nu, nu contează. Niciunei familii nu i-ar conveni ca niște rude dezagreabile să profite de reputația neamului lor.”, a declarat Stocks într-un interviu recent.
Meghan Markle și soțul ei, Prințul Harry, au renunțat dramatic la funcția de membri regali activi în 2020 și au plecat în California, pentru a-și construi acolo o nouă viață.
Fosta vedetă a serialului „Suits” a fost criticată pentru că a continuat să-și folosească în mod flagrant titlul de Ducesă de Sussex în proiectele sale în anii următori, în ciuda faptului că nu a avut niciun contact cu socrii ei regali.
„Admirația vine odată cu clasa și cu felul în care te prezinți ca persoană”, a spus Stocks cu dispreț la adresa lui Markle și a avut o opinie critică asupra modului în care regretatul monarh, Regina Elisabeta a II-a, s-ar simți în legătură cu soția lui Harry care își folosește statutul pentru a-și promova brandul de lifestyle.
„Cred că Regina ar simți că exploatează oamenii «obișnuiți» și folosește familia regală ca instrument de marketing pentru a vinde dulceață”, a ironizat-o el pe Ducesă.
La începutul anului, când și-a relansat afacerea sub alt nume, Ducesa de Susse, Meghan Markle și-a dezvăluit că noul brand de lifestyle poartă numele „As Ever”, înlocuindu-l pe cel vechi, limitativ, „American Riviera Orchard”. Logo-ul albastru și alb prezintă un palmier și doi colibri, cu posibile semnificații personale și regale.
Prezența colibrilor în logo ar putea fi un omagiu adus Reginei Elisabeta a II-a.

În memoriile sale, Spare, Prințul Harry a povestit despre o întâmplare cu un colibri care a intrat în casa lor după înmormântarea reginei. El a menționat că în unele culturi, colibrii sunt văzuți ca spirite sau vizitatori.
În ceea ce privește lucrul cu oamenii, soția Prințului Harry nu a reușit niciodată să se facă plăcută angajaților. Nici când era la Palat, nici acum, în America. Oamenii de bază din jurul ei o părăsesc pe bandă rulantă, ceea ce ridică semne de întrebare, poate și confirmări, că zvonurile despre ea sunt nu doar răutăcioase, ci și foarte reale!
Foto: Profimedia

































