Noi valuri de indignare din cauza lui Meghan! Ducesa a reușit iar să se pună rău cu publicul, de ce e acuzată

2 iulie, 2025

Face Ducesa de Sussex ce face și reușește să își deranjeze.

Meghan Markle în bucătărie, Profimedia (3) jpg

Oamenii sunt indignați de noua dulceață a lui Meghan din cauza afirmațiilor că nu este atât de „de casă” pe cât se promovează, rapoartele indicând că este produsă de un producător terț.

Gem Meghan PNG

Acest lucru contrazice impresia inițială că ar fi preparat-o în propria bucătărie, așa cum se laudă peste tot. Situația a fost amplificată de tabloidele britanice, care o critică pentru ceea ce percep drept lipsă de transparență și inducerea în eroare a clienților.

Care au fost motivele ce au dus la desființarea încă o dată a brandului Ducesei

Marketing înșelător: Principala problemă este discrepanța dintre imaginea „de casă” a dulceței și realitatea potrivit căreia gemul s-ar produce într-o fabrică și, în realitate, nu are nimic artizanal.

Existența unui producător terț: Rapoartele dezvăluie că dulceața este produsă de Republic of Tea, o companie cu sediul în Illinois, și nu de Meghan Markle însăși.

Lipsă de transparență: Clienții și criticii sunt supărați de lipsa de claritate cu privire la proveniența și producția gemului din fructe.

Reacția tabloidelor britanice: Giganții media britanici Daily Mail și The Mail on Sunday și-au exprimat criticile extrem de vocale, subliniind percepția înșelăciunii.

Consistență lichidă: Produsul nu ar fi nici de calitate. Controversa a fost accentuată de faptul că unii au criticat consistența dulceței, numind-o „apoasă” și punând la îndoială utilizarea pectinei.

Îngrijorări legate de supracomercializare: Daily Mail relatează că unor clienți li s-au oferit rambursări după ce produsul s-a epuizat rapid, ceea ce sugerează supra-comercializarea.

Cel mai recent așa-numit „scandal” promovat de presa britanică este că dulceața de zmeură a lui Meghan îndrăznește să fie produsă într-o fabrică din Illinois, iar ceaiurile ei din plante sunt produse de Republic of Tea. În realitate, cam așa funcționează brandurile comerciale. Tabloidele au prezentat externalizarea ca o dovadă că brandingul „de casă” al lui Meghan este înșelător, prezentând aranjamentul drept controversă.

Unii spun că în realitate, pentru a susține stocurile, așa funcționează fiecare brand alimentar de succes.

Locațiile de producție nu au fost niciodată ascunse. De fapt, As Ever a postat imagini de la fabrica de gem și a enumerat amestecurile sale de ceai drept parte a unei colecții bine gândite și supuse marketingului. Adepții lui Meghan nu văd ”dezvăluirile” drept acuze care ar trebui să o scoată din joc pe Ducesă, ci mai degrabă o campanie de denigrare țintită, deghizată în îngrijorare a consumatorilor.

Foto: Profimedia



Recente pe Ok! Magazine

Prințul Harry cu o blondă în Aspen profimedia 1060266766 jpg
Regina Jetsun Pema Bhutan și fiica ei Instagram jpg
Fotul rege Juan Carlos, Sofia, Regele Felipe și Letizia GettyImages 86250937 jpg
Kate și William, gesturi adorabile de tandrețe, la dineul în cinstea lui Trump, Foto Instagram (1) png
Meghan Markle, Prințesa Diana  foto   Profimedia jpg
Regina Letizia foto profimedia 1054782517 (4) jpg
Regina Rania și Melania Trump în 2018, Profimedia (2) jpg
Felicitarea de Crăciun 2025 cu Prințesa Charlotte, Prințul Louis, Prințul William, Prințesa Kate și Prințul George   Casa Regală britanică jpg
Sarah Ferguson jpeg
Regina Elisbeta de Crăciun în 2019 profimedia 0489662078 jpg
Meghan Markle, Rory McIlroy  foto   Profimedia jpg
Prințul Edward, Sophie și James profimedia 0990562827 jpg
Prințul William, Prințul Harry  foto   GettyImages jpg
Principele Radu și Majestatea Sa Margareta la aeroport, în drum spre Săvârșin   FOTO Instagram jpg
Prințesa Charlene de Monaco și copiii ei Jacques și Gabriella profimedia 1059943215 jpg
Prințul Harry, Ducele de Sussex, Profimedia (2) jpg
Maria Teresa Turrion Borrallo foto GettyImages 2252263735 jpg
Charles, William, George, Kate, Charlotte, Louis 15 06 2024, profimedia 1052772138 jpg