Noi valuri de indignare din cauza lui Meghan! Ducesa a reușit iar să se pună rău cu publicul, de ce e acuzată
Face Ducesa de Sussex ce face și reușește să își deranjeze.

Oamenii sunt indignați de noua dulceață a lui Meghan din cauza afirmațiilor că nu este atât de „de casă” pe cât se promovează, rapoartele indicând că este produsă de un producător terț.

Acest lucru contrazice impresia inițială că ar fi preparat-o în propria bucătărie, așa cum se laudă peste tot. Situația a fost amplificată de tabloidele britanice, care o critică pentru ceea ce percep drept lipsă de transparență și inducerea în eroare a clienților.
Care au fost motivele ce au dus la desființarea încă o dată a brandului Ducesei
Marketing înșelător: Principala problemă este discrepanța dintre imaginea „de casă” a dulceței și realitatea potrivit căreia gemul s-ar produce într-o fabrică și, în realitate, nu are nimic artizanal.
Existența unui producător terț: Rapoartele dezvăluie că dulceața este produsă de Republic of Tea, o companie cu sediul în Illinois, și nu de Meghan Markle însăși.
Lipsă de transparență: Clienții și criticii sunt supărați de lipsa de claritate cu privire la proveniența și producția gemului din fructe.
Reacția tabloidelor britanice: Giganții media britanici Daily Mail și The Mail on Sunday și-au exprimat criticile extrem de vocale, subliniind percepția înșelăciunii.
Consistență lichidă: Produsul nu ar fi nici de calitate. Controversa a fost accentuată de faptul că unii au criticat consistența dulceței, numind-o „apoasă” și punând la îndoială utilizarea pectinei.
Îngrijorări legate de supracomercializare: Daily Mail relatează că unor clienți li s-au oferit rambursări după ce produsul s-a epuizat rapid, ceea ce sugerează supra-comercializarea.
Cel mai recent așa-numit „scandal” promovat de presa britanică este că dulceața de zmeură a lui Meghan îndrăznește să fie produsă într-o fabrică din Illinois, iar ceaiurile ei din plante sunt produse de Republic of Tea. În realitate, cam așa funcționează brandurile comerciale. Tabloidele au prezentat externalizarea ca o dovadă că brandingul „de casă” al lui Meghan este înșelător, prezentând aranjamentul drept controversă.
Unii spun că în realitate, pentru a susține stocurile, așa funcționează fiecare brand alimentar de succes.
Locațiile de producție nu au fost niciodată ascunse. De fapt, As Ever a postat imagini de la fabrica de gem și a enumerat amestecurile sale de ceai drept parte a unei colecții bine gândite și supuse marketingului. Adepții lui Meghan nu văd ”dezvăluirile” drept acuze care ar trebui să o scoată din joc pe Ducesă, ci mai degrabă o campanie de denigrare țintită, deghizată în îngrijorare a consumatorilor.
Foto: Profimedia

































