Noi valuri de indignare din cauza lui Meghan! Ducesa a reușit iar să se pună rău cu publicul, de ce e acuzată

2 iulie, 2025

Face Ducesa de Sussex ce face și reușește să își deranjeze.

Meghan Markle în bucătărie, Profimedia (3) jpg

Oamenii sunt indignați de noua dulceață a lui Meghan din cauza afirmațiilor că nu este atât de „de casă” pe cât se promovează, rapoartele indicând că este produsă de un producător terț.

Gem Meghan PNG

Acest lucru contrazice impresia inițială că ar fi preparat-o în propria bucătărie, așa cum se laudă peste tot. Situația a fost amplificată de tabloidele britanice, care o critică pentru ceea ce percep drept lipsă de transparență și inducerea în eroare a clienților.

Care au fost motivele ce au dus la desființarea încă o dată a brandului Ducesei

Marketing înșelător: Principala problemă este discrepanța dintre imaginea „de casă” a dulceței și realitatea potrivit căreia gemul s-ar produce într-o fabrică și, în realitate, nu are nimic artizanal.

Existența unui producător terț: Rapoartele dezvăluie că dulceața este produsă de Republic of Tea, o companie cu sediul în Illinois, și nu de Meghan Markle însăși.

Lipsă de transparență: Clienții și criticii sunt supărați de lipsa de claritate cu privire la proveniența și producția gemului din fructe.

Reacția tabloidelor britanice: Giganții media britanici Daily Mail și The Mail on Sunday și-au exprimat criticile extrem de vocale, subliniind percepția înșelăciunii.

Consistență lichidă: Produsul nu ar fi nici de calitate. Controversa a fost accentuată de faptul că unii au criticat consistența dulceței, numind-o „apoasă” și punând la îndoială utilizarea pectinei.

Îngrijorări legate de supracomercializare: Daily Mail relatează că unor clienți li s-au oferit rambursări după ce produsul s-a epuizat rapid, ceea ce sugerează supra-comercializarea.

Cel mai recent așa-numit „scandal” promovat de presa britanică este că dulceața de zmeură a lui Meghan îndrăznește să fie produsă într-o fabrică din Illinois, iar ceaiurile ei din plante sunt produse de Republic of Tea. În realitate, cam așa funcționează brandurile comerciale. Tabloidele au prezentat externalizarea ca o dovadă că brandingul „de casă” al lui Meghan este înșelător, prezentând aranjamentul drept controversă.

Unii spun că în realitate, pentru a susține stocurile, așa funcționează fiecare brand alimentar de succes.

Locațiile de producție nu au fost niciodată ascunse. De fapt, As Ever a postat imagini de la fabrica de gem și a enumerat amestecurile sale de ceai drept parte a unei colecții bine gândite și supuse marketingului. Adepții lui Meghan nu văd ”dezvăluirile” drept acuze care ar trebui să o scoată din joc pe Ducesă, ci mai degrabă o campanie de denigrare țintită, deghizată în îngrijorare a consumatorilor.

Foto: Profimedia



Recente pe Ok! Magazine

Amal și George Clooney, Profimedia 1043240066 jpg
Prințesa Beatrice,  GettyImages 169662637 jpg
Regele Charles  sursa foto   Profimedia 0734795506 jpg
Kate Middleton foto Kensington Palace 4 jpg
Regele Frederik la Copenhaga, Regina Mary în Kenya   FOTO Casa Regală daneză (1) jpg
Albert și Charlene de Monaco foto Facebook jpg
Regina Rania si familia foto Facebook jpg
Regele Charles profimedia 1058191571 jpg
Printesa Beatrice, Printesa Eugenie si Printul Andrew in 2019, la nunta lui Harry cu Meghan. FOTO  Getty Images 960049188 jpg
Un Moș Crăciun i a oferit Reginei Camilla un cadou, GettyImages 2250602106 jpg
Printesa Anisha Rosnah a Bruneiului si Printul Abdul Mateen   casa regala (7) jpg
Adriana Abascal și Emanuele Filiberto de Savoia s au despărțit   Instagrram jpg
Prințesa Amalia a Olandei la un banchet de stat oferit președintelui Alexander Stubb al Finlandei la Palatul Regal Amsterdam, GettyImages (4) jpg
Prințesa Ingrid Alexandra profimedia 1058141785 jpg
Principesa Maria iubește copiii   FOTO Daniel Angelescu, Casa Majestății Sale jpg
FotoJet (46) jpg
Prințul Harry, Meghan Markle, Archie și Lilibet jpg
Kate Middleton și Prințul William cu copiii George, Charlotte și Louis trooping the colour foto profimedia jpg