Noul brand al lui Meghan Markle are un impact neașteptat asupra magazinului din New York cu același nume

21 februarie, 2025

Deși Ducesa de Sussex s-a rebranduit recent, numele ”As ever” ales de ea e de impact, nu și singular. Căci la New York există deja un magazin cu haine, care poartă acest nume.

Meghan Markle, Prințul Harry  foto   Profimedia jpg

Mai exact, acolo se vând haine vintage și magazinul și-a epuizat toate stocurile, după ce Meghan Markle a anunțat că afacerea ei se va numi ”As ever”.

Meghan și Lilibet, Foto As Ever (3) png

Ducesa de Sussex și-a redenumit brandul de stil de viață, cunoscut anterior ca American Riviera Orchard (ARO), în As Ever și a anunțat schimbarea pe contul ei de Instagram săptămâna aceasta.

Momentul ei de bucurie a fost umbrit de internauții care au subliniat că la New York există deja un magazin ce poartă acest nume. Este vorba de o mică afacere de familie, departe de anvergura pe care o anunță Meghan.

As Ever din Marele Măr este o afacere de familie condusă de cuplul Mark Kolski și Astrid Dahl, care are sediul la New York, dar mai există un magazin al lor și în New Jersey.

Cu toate acestea, se pare că anunțul lui Meghan a avut un impact uriaș asupra micii afaceri, căci fanii regali s-au grăbit să-și cumpere piese de îmbrăcăminte vintage, ceea ce a dus la epuizarea stocurilor într-o singură zi.

Brandul, care este specializat în „piese de epocă restructurate, în cantitate mică și unice de fel”, mai are articole în stoc doar pe site-ul său.

Fanii au observat tendințele și au apelat la rețelele de socializare pentru a-și exprima părerile.

Un utilizator a scris pe X: „As Ever – magazinul de îmbrăcăminte pe care Markle l-a făcut celebru. S-au epuizat toate”.

O a doua persoană a răspuns: „O veste bună care urmează anunțului catastrofal.” (Meghan are și mulți contestatari, atât în Anglia, cât și în America.)

Altcineva a adăugat: "Sper să se bucure de această situație."

O a patra persoană a adăugat: „Cea mai bună publicitate pe care au avut-o vreodată”, referindu-se desigur la magazinul newyorkez.

Ducesa de Sussex a împărtășit o știre incredibilă, printr-un videoclip preînregistrat pe Instagram marți dimineață, dezvăluind că, odată cu emisiunea, își va lansa noua afacere, sub un nou nume - As Ever.

Brandul creat în parteneriat cu Netflix va continua să comercializeze produsele ei home made vândute până acum sub umbrela American Riviera, împreună cu o mulțime de alte noi produse, care nu au fost încă dezvăluite.

Marea bucurie a fost însă și apariția actualizată a Prințesei Lilibet în imaginea de cover a site-ului. Ce-i drept, mult prea mică pentru a se distinge trăsăturile.

Ducesa e foarte atentă la aceste aspecte și-și prezintă copiii doar cu spatele.

Foto: Profimedia



Recente pe Ok! Magazine

Kate Middleton, Charlotte și Louis Foto Profimedia jpg
Regele Charles, Profimedia (6) jpg
Prințul William în vizită în Estonia, GettyImages (4) jpg
Printesa Caroline de Monaco cu Ernst de Hanovra   GettyImages 1516019 jpg
kate middleton colier scump getty 2 jpg
Regina Mary la Conferința Realdania de la Lokomotivvaerkstedet, pe 20 martie 2025, la Copenhaga, GettyImages (3) (1) jpg
Prințul Boris și Prințesa Amalia a Olandei   Profimedia jpg
Meghan Markle găyind  foto   Profimedia, Instagram Meghan jpg
Ducesa Elena și Infanta Cristina ale Spaniei profimedia 0230175401 jpg
Meghan Markle interviu, Profimedia jpg
Prințul Harry Foto Getty Images jpg
Prințesa Charlotte și Prințul William foto Profimedia jpg
Principesa Sofia cu Majestatea Sa Margareta, Principele Radu și Jonathan Eyal la Palatul Elisabeta   Daniel Angelescu, Casa Majestății Sale jpeg
Prințesa Margaretha a Suediei și John Ambler   GettyImages 4887972 GettyImages 482621167 jpg
Prințesa Anne și colierul cu safir colaj getty images profimedia jpg
Prințul William, Kate Middleton, Prințul Harry, Meghan Markle  foto   Profimedia jpg
Regina Margrethe, Regele Frederik și Regina Mary   Casa Regală daneză jpg
Prințesa Victoria a Suediei la bal foto Facebook  jpg