Noul brand al lui Meghan Markle are un impact neașteptat asupra magazinului din New York cu același nume

21 februarie, 2025

Deși Ducesa de Sussex s-a rebranduit recent, numele ”As ever” ales de ea e de impact, nu și singular. Căci la New York există deja un magazin cu haine, care poartă acest nume.

Meghan Markle, Prințul Harry  foto   Profimedia jpg

Mai exact, acolo se vând haine vintage și magazinul și-a epuizat toate stocurile, după ce Meghan Markle a anunțat că afacerea ei se va numi ”As ever”.

Meghan și Lilibet, Foto As Ever (3) png

Ducesa de Sussex și-a redenumit brandul de stil de viață, cunoscut anterior ca American Riviera Orchard (ARO), în As Ever și a anunțat schimbarea pe contul ei de Instagram săptămâna aceasta.

Momentul ei de bucurie a fost umbrit de internauții care au subliniat că la New York există deja un magazin ce poartă acest nume. Este vorba de o mică afacere de familie, departe de anvergura pe care o anunță Meghan.

As Ever din Marele Măr este o afacere de familie condusă de cuplul Mark Kolski și Astrid Dahl, care are sediul la New York, dar mai există un magazin al lor și în New Jersey.

Cu toate acestea, se pare că anunțul lui Meghan a avut un impact uriaș asupra micii afaceri, căci fanii regali s-au grăbit să-și cumpere piese de îmbrăcăminte vintage, ceea ce a dus la epuizarea stocurilor într-o singură zi.

Brandul, care este specializat în „piese de epocă restructurate, în cantitate mică și unice de fel”, mai are articole în stoc doar pe site-ul său.

Fanii au observat tendințele și au apelat la rețelele de socializare pentru a-și exprima părerile.

Un utilizator a scris pe X: „As Ever – magazinul de îmbrăcăminte pe care Markle l-a făcut celebru. S-au epuizat toate”.

O a doua persoană a răspuns: „O veste bună care urmează anunțului catastrofal.” (Meghan are și mulți contestatari, atât în Anglia, cât și în America.)

Altcineva a adăugat: "Sper să se bucure de această situație."

O a patra persoană a adăugat: „Cea mai bună publicitate pe care au avut-o vreodată”, referindu-se desigur la magazinul newyorkez.

Ducesa de Sussex a împărtășit o știre incredibilă, printr-un videoclip preînregistrat pe Instagram marți dimineață, dezvăluind că, odată cu emisiunea, își va lansa noua afacere, sub un nou nume - As Ever.

Brandul creat în parteneriat cu Netflix va continua să comercializeze produsele ei home made vândute până acum sub umbrela American Riviera, împreună cu o mulțime de alte noi produse, care nu au fost încă dezvăluite.

Marea bucurie a fost însă și apariția actualizată a Prințesei Lilibet în imaginea de cover a site-ului. Ce-i drept, mult prea mică pentru a se distinge trăsăturile.

Ducesa e foarte atentă la aceste aspecte și-și prezintă copiii doar cu spatele.

Foto: Profimedia



Recente pe Ok! Magazine

Prințesa Marina Doria de Savoia   arhiva de familie a lui Emanele Filiberto jpg
Charlene și Albert de Monaco cu David Popovici foto FB jpg
Grace Kelly, Prințul Rainier de Menaco  foto   Profimedia jpg
Regina rania si Regelen Abdullah al II lea al Iordaniei nunta Printul Mostenitor Hussein al Iordaniei cu Rajwa Al Saif   profimedia 0780804182 jpg
Principesa Sofia la Universitatea Națională de Arte din București   Daniel Angelescu, Casa Majestății Sale  (2) jpg
Prințesa regală Anne, Profimedia (3) jpg
Kate și William, Profimedia (3) jpg
Regina Letizia 20 februarie foto Profimedia (5) jpg
Charles, Camilla, Charlotte, Kate, William, George, Louis, Profimedia jpg
Prințesa Madeleine, GettyImages jpg
Prințesa Charlotte cu Prințul William și Prințesa Kate, Profimedia jpg
Șeica Mahra din Dubai foto Instagram3 jpg
Prințesa Leonor   GettyImages 2161787154 jpg
Maria Teresa a Spaniei în 1653  foto   Profimedia jpg
Regele Felipe și Regina Letizia Foto Profimedia (1) jpg
Regele Charles în vizită regală, Profimedia (1) jpg
Charles Spencer și Lady Karen Spencer, GettyImages (1) jpg
Regina Letizia 19 februarie Foto Profimedia (2) jpg