Noul brand al lui Meghan Markle are un impact neașteptat asupra magazinului din New York cu același nume

21 februarie, 2025

Deși Ducesa de Sussex s-a rebranduit recent, numele ”As ever” ales de ea e de impact, nu și singular. Căci la New York există deja un magazin cu haine, care poartă acest nume.

Meghan Markle, Prințul Harry  foto   Profimedia jpg

Mai exact, acolo se vând haine vintage și magazinul și-a epuizat toate stocurile, după ce Meghan Markle a anunțat că afacerea ei se va numi ”As ever”.

Meghan și Lilibet, Foto As Ever (3) png

Ducesa de Sussex și-a redenumit brandul de stil de viață, cunoscut anterior ca American Riviera Orchard (ARO), în As Ever și a anunțat schimbarea pe contul ei de Instagram săptămâna aceasta.

Momentul ei de bucurie a fost umbrit de internauții care au subliniat că la New York există deja un magazin ce poartă acest nume. Este vorba de o mică afacere de familie, departe de anvergura pe care o anunță Meghan.

As Ever din Marele Măr este o afacere de familie condusă de cuplul Mark Kolski și Astrid Dahl, care are sediul la New York, dar mai există un magazin al lor și în New Jersey.

Cu toate acestea, se pare că anunțul lui Meghan a avut un impact uriaș asupra micii afaceri, căci fanii regali s-au grăbit să-și cumpere piese de îmbrăcăminte vintage, ceea ce a dus la epuizarea stocurilor într-o singură zi.

Brandul, care este specializat în „piese de epocă restructurate, în cantitate mică și unice de fel”, mai are articole în stoc doar pe site-ul său.

Fanii au observat tendințele și au apelat la rețelele de socializare pentru a-și exprima părerile.

Un utilizator a scris pe X: „As Ever – magazinul de îmbrăcăminte pe care Markle l-a făcut celebru. S-au epuizat toate”.

O a doua persoană a răspuns: „O veste bună care urmează anunțului catastrofal.” (Meghan are și mulți contestatari, atât în Anglia, cât și în America.)

Altcineva a adăugat: "Sper să se bucure de această situație."

O a patra persoană a adăugat: „Cea mai bună publicitate pe care au avut-o vreodată”, referindu-se desigur la magazinul newyorkez.

Ducesa de Sussex a împărtășit o știre incredibilă, printr-un videoclip preînregistrat pe Instagram marți dimineață, dezvăluind că, odată cu emisiunea, își va lansa noua afacere, sub un nou nume - As Ever.

Brandul creat în parteneriat cu Netflix va continua să comercializeze produsele ei home made vândute până acum sub umbrela American Riviera, împreună cu o mulțime de alte noi produse, care nu au fost încă dezvăluite.

Marea bucurie a fost însă și apariția actualizată a Prințesei Lilibet în imaginea de cover a site-ului. Ce-i drept, mult prea mică pentru a se distinge trăsăturile.

Ducesa e foarte atentă la aceste aspecte și-și prezintă copiii doar cu spatele.

Foto: Profimedia



Recente pe Ok! Magazine

Prințul Harry cu o blondă în Aspen profimedia 1060266766 jpg
Regina Jetsun Pema Bhutan și fiica ei Instagram jpg
Fotul rege Juan Carlos, Sofia, Regele Felipe și Letizia GettyImages 86250937 jpg
Kate și William, gesturi adorabile de tandrețe, la dineul în cinstea lui Trump, Foto Instagram (1) png
Meghan Markle, Prințesa Diana  foto   Profimedia jpg
Regina Letizia foto profimedia 1054782517 (4) jpg
Regina Rania și Melania Trump în 2018, Profimedia (2) jpg
Felicitarea de Crăciun 2025 cu Prințesa Charlotte, Prințul Louis, Prințul William, Prințesa Kate și Prințul George   Casa Regală britanică jpg
Sarah Ferguson jpeg
Regina Elisbeta de Crăciun în 2019 profimedia 0489662078 jpg
Meghan Markle, Rory McIlroy  foto   Profimedia jpg
Prințul Edward, Sophie și James profimedia 0990562827 jpg
Prințul William, Prințul Harry  foto   GettyImages jpg
Principele Radu și Majestatea Sa Margareta la aeroport, în drum spre Săvârșin   FOTO Instagram jpg
Prințesa Charlene de Monaco și copiii ei Jacques și Gabriella profimedia 1059943215 jpg
Prințul Harry, Ducele de Sussex, Profimedia (2) jpg
Maria Teresa Turrion Borrallo foto GettyImages 2252263735 jpg
Charles, William, George, Kate, Charlotte, Louis 15 06 2024, profimedia 1052772138 jpg