Nu vrea nimeni să lucreze cu ea? Meghan Markle se chinuie să găsească angajați pentru noul ei brand

12 iunie, 2024

Conform zvonurilor apărute, Meghan Markle se chinuie să găsească personal pentru noul ei brand de lifestyle.

Meghan Markle  foto   GettyImages jpg

Meghan Markle ar avea dificultăți în a găsi personal pentru noul ei brand, American Riviera Orchard, dintr-un motiv esențial, susține comentator regal. Ducesa de Sussex și-a lansat noua afacere la începutul acestui an, atunci când a creat și un cont de Instagram brand-ului, precum și un site web cu o listă de așteptare pentru acesta.

Pagina de Instagram American Riviera Orchard conținea doar un logo, o descriere unde scria „by Meghan, Ducesa de Sussex” și un link către site-ul unde oamenii se puteau înscrie pe lista de așteptare. Din luna martie, singura actualizare privind cea mai nouă afacere a ducesei a fost debutul primului produs care va fi vândut sub numele brandului, un borcan de gem de căpșuni, care a fost testat deja de 50 de influenceri. Cu toate acestea, elanul brandului pare să se fi oprit, iar acum un comentator regal a vorbit cu publicația Mirror și a susținut că totul se datorează faptului că Meghan Markle își dorește un personal „plin de idei proprii”, fiind în același timp „conform cu dorințele ei”.

Autorul regal Tom Quinn a sugerat că una dintre cele mai mari probleme ale lui Meghan Markle, atunci când era un membru senior al familiei regale în activitate, a fost că ea credea că „personalul palatului ar trebui să sară atunci când i se spune să sară”. El a explicat: „Ea nu are obiceiul englezesc ultrapoliticos și de modă veche de a întreba personalul dacă îi deranjează să comande o pizza sau să sune pentru o mașină sau să organizeze un prânz”.

El a adăugat: „Rezultatul perspectivei dure a lui Meghan este că are dificultăți în a găsi personal pentru noul ei brand, vrea ca viitorii ei angajați să fie plini de idei, dar și total supuși dorințelor ei”. 

Se pare că American Riviera Orchard va vinde o serie de articole neobișnuite, inclusiv șampon pentru câini, hrană pentru pui și suporturi pentru yoga. Autorul regal a afirmat că Meghan Markle „are o încredere absolută în sine” în ceea ce privește brandul ei, dar a adăugat: „Pentru ca brandul ei să fie un succes, trebuie să accepte și sfaturi și să permită personalului care știe mult mai multe despre aceste lucruri să ia unele decizii. Acest lucru este foarte dificil pentru Meghan, deoarece ea nu este un delegator înnăscut”. 

Foto: Getty Images, Profimedia



Recente pe Ok! Magazine

Prințul William, George, Charlotte și Louis foto profimedia 0883520310 jpg
Kate Middleton si printul William FOTO Profimedia jpg
Prințesa Firyal   Getty Images, Profimedia jpg
FotoJet Christian jpg
Louis Spencer cu Lady Kitty și Lady Eliza GettyImages 960041438 jpg
prințesa charlotte, prințul george, prințul louis  sursa foto   Profimedia jpg
Majestatea Sa Margareta preferă rochia etui   Casa Majestății Sale jpg
Regina Rania de Ramadan foto Instagram jpg
Prințul William, Kate Middleton  foto   Profimedia jpg
Meghan Markle Foto Getty Images (1) jpg
Prințesa Victoria a Suediei, viitoarea regină, Instagram (2) jpg
Funeraliile din Nisa ale regretatei Arhiducese Estelle a Austriei, Profimedia (1) jpg
Marius Borg Hoiby în 2022 cu mama sa, Prințesa Mette Marit   profimedia 0953459781 jpg
Kate Middleton colaj getty profimedia jpg
Meghan Markle, Profimedia (12) jpg
Regina Mary are un nou portret oficial regal   Casa Regală daneză jpg
Zara, Eugenie și soții lor, Profimedia (2) jpg
Kate Middleton  foto   GettyImages jpg