Nu vrea nimeni să lucreze cu ea? Meghan Markle se chinuie să găsească angajați pentru noul ei brand

12 iunie, 2024

Conform zvonurilor apărute, Meghan Markle se chinuie să găsească personal pentru noul ei brand de lifestyle.

Meghan Markle  foto   GettyImages jpg

Meghan Markle ar avea dificultăți în a găsi personal pentru noul ei brand, American Riviera Orchard, dintr-un motiv esențial, susține comentator regal. Ducesa de Sussex și-a lansat noua afacere la începutul acestui an, atunci când a creat și un cont de Instagram brand-ului, precum și un site web cu o listă de așteptare pentru acesta.

Pagina de Instagram American Riviera Orchard conținea doar un logo, o descriere unde scria „by Meghan, Ducesa de Sussex” și un link către site-ul unde oamenii se puteau înscrie pe lista de așteptare. Din luna martie, singura actualizare privind cea mai nouă afacere a ducesei a fost debutul primului produs care va fi vândut sub numele brandului, un borcan de gem de căpșuni, care a fost testat deja de 50 de influenceri. Cu toate acestea, elanul brandului pare să se fi oprit, iar acum un comentator regal a vorbit cu publicația Mirror și a susținut că totul se datorează faptului că Meghan Markle își dorește un personal „plin de idei proprii”, fiind în același timp „conform cu dorințele ei”.

Autorul regal Tom Quinn a sugerat că una dintre cele mai mari probleme ale lui Meghan Markle, atunci când era un membru senior al familiei regale în activitate, a fost că ea credea că „personalul palatului ar trebui să sară atunci când i se spune să sară”. El a explicat: „Ea nu are obiceiul englezesc ultrapoliticos și de modă veche de a întreba personalul dacă îi deranjează să comande o pizza sau să sune pentru o mașină sau să organizeze un prânz”.

El a adăugat: „Rezultatul perspectivei dure a lui Meghan este că are dificultăți în a găsi personal pentru noul ei brand, vrea ca viitorii ei angajați să fie plini de idei, dar și total supuși dorințelor ei”. 

Se pare că American Riviera Orchard va vinde o serie de articole neobișnuite, inclusiv șampon pentru câini, hrană pentru pui și suporturi pentru yoga. Autorul regal a afirmat că Meghan Markle „are o încredere absolută în sine” în ceea ce privește brandul ei, dar a adăugat: „Pentru ca brandul ei să fie un succes, trebuie să accepte și sfaturi și să permită personalului care știe mult mai multe despre aceste lucruri să ia unele decizii. Acest lucru este foarte dificil pentru Meghan, deoarece ea nu este un delegator înnăscut”. 

Foto: Getty Images, Profimedia



Recente pe Ok! Magazine

Prințul William, George, Charlotte și Louis foto profimedia 0883520310 jpg
Sarah Ferguson profimedia 0883026528 jpg
Printul William   GettyImages 2155662284 jpg
William și Kate tineri, Getty jpg
Prințul William Carole Middleton profimedia 0883021484 jpg
Regina Sofia a Spaniei Foto profimedia (2) jpg
Zara Tindall Royal Ascot jpg
Prințesa Leonor și Sofia profimedia 0883197255 jpg
Prințesa Beatrice și Ducesa Sophie jpg
Regele Carl Gustaf al Suediei si Regina Silvia a Suediei   Casa Regala suedeza jpg
Ducesa Sophie la Royal Ascot profimedia 0883079157 jpg
Kate Middleton, Prințul William  foto   GettyImages jpg
Regele Charles, Regina Camilla si Ducesa Sophie la Trooping the Colour 2024   Casa Regala (3) jpg
William și Zara Tindall colaj  jpg
Prințesa Leonor și Prințesa Sofia Foto Profimedia (2) jpg
Prințesa Charlene și Prințul Albert de Monaco Foto Getty Images (5) jpg
Carole și Michael Middleton Foto Profimedia (4) jpg
Poppy Delevingne, Poppy Jamie, Eiza Gonzalez, Printesa Olympia a Greciei si Lily Jean in Ibiza   Instagram jpg