Nu vrea nimeni să lucreze cu ea? Meghan Markle se chinuie să găsească angajați pentru noul ei brand

12 iunie, 2024

Conform zvonurilor apărute, Meghan Markle se chinuie să găsească personal pentru noul ei brand de lifestyle.

Meghan Markle  foto   GettyImages jpg

Meghan Markle ar avea dificultăți în a găsi personal pentru noul ei brand, American Riviera Orchard, dintr-un motiv esențial, susține comentator regal. Ducesa de Sussex și-a lansat noua afacere la începutul acestui an, atunci când a creat și un cont de Instagram brand-ului, precum și un site web cu o listă de așteptare pentru acesta.

Pagina de Instagram American Riviera Orchard conținea doar un logo, o descriere unde scria „by Meghan, Ducesa de Sussex” și un link către site-ul unde oamenii se puteau înscrie pe lista de așteptare. Din luna martie, singura actualizare privind cea mai nouă afacere a ducesei a fost debutul primului produs care va fi vândut sub numele brandului, un borcan de gem de căpșuni, care a fost testat deja de 50 de influenceri. Cu toate acestea, elanul brandului pare să se fi oprit, iar acum un comentator regal a vorbit cu publicația Mirror și a susținut că totul se datorează faptului că Meghan Markle își dorește un personal „plin de idei proprii”, fiind în același timp „conform cu dorințele ei”.

Autorul regal Tom Quinn a sugerat că una dintre cele mai mari probleme ale lui Meghan Markle, atunci când era un membru senior al familiei regale în activitate, a fost că ea credea că „personalul palatului ar trebui să sară atunci când i se spune să sară”. El a explicat: „Ea nu are obiceiul englezesc ultrapoliticos și de modă veche de a întreba personalul dacă îi deranjează să comande o pizza sau să sune pentru o mașină sau să organizeze un prânz”.

El a adăugat: „Rezultatul perspectivei dure a lui Meghan este că are dificultăți în a găsi personal pentru noul ei brand, vrea ca viitorii ei angajați să fie plini de idei, dar și total supuși dorințelor ei”. 

Se pare că American Riviera Orchard va vinde o serie de articole neobișnuite, inclusiv șampon pentru câini, hrană pentru pui și suporturi pentru yoga. Autorul regal a afirmat că Meghan Markle „are o încredere absolută în sine” în ceea ce privește brandul ei, dar a adăugat: „Pentru ca brandul ei să fie un succes, trebuie să accepte și sfaturi și să permită personalului care știe mult mai multe despre aceste lucruri să ia unele decizii. Acest lucru este foarte dificil pentru Meghan, deoarece ea nu este un delegator înnăscut”. 

Foto: Getty Images, Profimedia



Recente pe Ok! Magazine

Printesa Charlene, Printul Albert, Printul Jacques si Printesa Gabriella la picnicul princiar   profimedia 0905633011 jpg
Lucas Tindall fiu Zara profimedia 0905573697 jpg
Regele Frederik, Printul Christian si Regina Mary   de la palat la ferma   Casa Regala daneza jpg
fratele Principele Radu, medicul Dan Gabriel Duda, la inmormantarea mamei   Casa Majestatii sale (10) jpg
Regina Letizia și Regele Felipe profimedia 0905973065 jpg
Principesa Sofia la Palatul Elisabeta sept 2024   Casa Majestatii Sale (3) jpg
Regele Charles la Balmoral Foto Getty Images (4) jpg
Kate Middleton  foto   Profimedia jpg
Meghan Markle și Prințul Harry în Columbia Foto Profimedia (1) jpg
Trooping The Colour 2017 jpeg
Kate Middleton  foto   GettyImages jpg
Prințul Harry Foto GettyImages 1 jpg
Regele Charles la expozitia florala a Royal Horticultural Society   Casa Regala britanica (4) jpg
Noua Regina Maori din Noua Zeelanda Kuini Nga   Getty Images, Profimedia jpg
Frederik, Mary, Christian, Profimedia jpg
Printul Hisahito al Japoniei si mama sa, Printesa Kiko, si tatal sau, Printul Fumihito de Akishino  profimedia 0894784690 jpg
regi și prinți cu barbă  foto   GettyImages jpg
Kate, William, George, Charlotte și Louis GettyImages 1243027787 jpg