Surorile din spatele brandului favorit al Prințesei de Wales! Legătura lor cu Kate Middleton, dincolo de colaborarea profesională
Surorile Rosie Van Cutsem și Lucia Ruck Keene sunt designerii preferați ai Prințesei de Wales. Într-un interviu exclusiv pentru HELLO!, ele vorbesc despre legătura lor strânsă și succesul brandului lor de îmbrăcăminte, Troy London.

Rosie Van Cutsem și Lucia Ruck Keene, două surori cu origini englezești aristocratice, au deschis ușile domeniului lor din secolul al XVIII-lea din Shropshire pentru revista HELLO!. Cele două sunt creatoarele brandului de modă Troy London, apreciat de Prințesa de Wales. Într-un interviu exclusiv, ele dezvăluie povestea din spatele succesului lor și legătura specială care le unește.
Surorile au crescut într-o casă de epocă Regency din Oxfordshire și acum locuiesc pe proprietăți istorice la țară. Rosie, în vârstă de 41 de ani, este căsătorită cu William Van Cutsem, nașul Prințului George și prieten apropiat al Prințului de Wales.
Copilăria la țară
Născute într-o familie cu tradiție, Rosie și Lucia au avut o copilărie idilică la Troy, casa lor din copilărie care a inspirat și numele brandului lor. Rosie își amintește cum a încercat să o învețe pe sora ei mai mică să călărească: „Am uitat să strâng chinga cum trebuie, așa că destul de repede s-a trezit pe jos, destul de convinsă că echitația nu e pentru ea - deși acum e o călăreață foarte bună, în ciuda încercărilor mele de a o descuraja”.
În ciuda diferențelor de personalitate, surorile au o legătură foarte puternică. Ele atribuie această conexiune unei „încrederi profunde, de nezdruncinat” și unei educații care le-a încurajat să-și exprime opiniile. Lucia spune despre Rosie: „Este incredibil de amabilă și generoasă”.
La rândul său, Rosie o descrie pe Lucia ca fiind „magnetică, incredibil de creativă, loială, iubitoare și distractivă”.
Nașterea brandului Troy London
Troy London a luat naștere în 2013, când surorile au observat o nișă pe piața hainelor de țară care să fie „bine croite și structurate”. Lucia explică: „Piesele noastre sunt frumoase, dar și practice”. Clienții lor sunt „femei ocupate care călătoresc mult”, împărțindu-și timpul între oraș și țară. Printre fanii de marcă se numără Prințesa de Wales, Poppy Delevingne, Rita Ora și Pamela Anderson.
Rolurile în afacere sunt clar definite: Rosie se ocupă de managementul zilnic și dezvoltare, în timp ce Lucia este responsabilă de design. Rosie spune: „Atenția la detalii a Luciei este faimoasă; ea analizează fiecare unghi. Dar e grozav, pentru că îmi verifică entuziasmul înainte să mă avânt în următorul lucru, iar eu o împing ușor înainte pentru a ne asigura că respectăm termenele limită”.






Drumul spre succes
Ambele surori au urmat inițial cariere în domeniul bancar, la fel ca tatăl lor. Fără experiență în modă sau antreprenoriat, ele au văzut o oportunitate de a construi ceva special împreună. Rosie își amintește: „Am lansat-o în anul în care m-am căsătorit, lucrând în jurul mesei din bucătărie seara și în weekenduri, încercând să venim cu un logo și să proiectăm site-ul web. A fost o călătorie plină de experiențe de învățare, dar și o afacere de familie în adevăratul sens al cuvântului”. Au început cu un stand de paltoane la un târg de Crăciun și au dezvoltat treptat o colecție capsulă, colaborând cu fabrici britanice dispuse să producă articole în cantități mici.
Brandul se extinde rapid, cu o nouă colecție inspirată de safari și o colaborare specială cu influencerița Callie Coles.
Foto: Profimedia, Instagram