Unde dai și unde crapă! Gemul lui Meghan a accelerat vânzările produselor vândute de Regele Charles

19 aprilie, 2024

Am aflat cu toții în săptămâna care se încheie că Ducesa de Sussex a dat startul unui nou business neașteptat, inspirat cumva din activitatea comercială a socrului său celebru.

Charles Harry si Meghan GETTY jpg

Ei bine, sofisticata Meghan și-a suflecat mânecile și a pornit într-o aventură... la cratiță. Ducesa s-a pus pe făcut gem de căpșuni, produs pe care îl vinde în SUA. Însă deși abia a dat startul comercializării produsului, efectul este cel puțin ... neașteptat.

Gemul lui Meghan Markle crește vânzările... pentru Rege! Fanii regali s-au grăbit să cumpere gemul de căpșuni al Regelui Charles, care se vinde cu de 6,95 lire sterline pe borcan, iar producția regală s-a epuizat în câteva zile de la lansarea gemului de căpșuni american al Ducesei de Sussex, nora dificilă de la Palatul Buckingham.

Maiestatea Sa a început să vândă produse precum gem și dulceață de pe moșia Ducatului Cornwall în anii 1990 și a continuat să vândă produse din grădinile propriei case private din Highgrove. Regele Charles și-a lansat brandul Duchy Originals, în 1990, ca un proiect drag lui, izvorând dintr-o mare pasiune a actualului monarh britanic – fermele organice, care produc lapte de vacă organic, și ouă bio, provenite de la găini care stau libere și se hrănesc sănătos.

Și odată cu publicitatea stârnită de Meghan Markle, un efect neașteptat s-a produs: marca proprie a lui Charles pare să fi înregistrat o creștere a vânzărilor de la fanii regali care s-au pus pe cumpărături și au epuizat acest articol de pe stocurile regale!

Meghan Markle a dezvăluit primul produs al brandului ei American Riviera Orchard, un gem de căpșuni apetisant. Ea a trimis produsul către 50 de oameni influenți în online și s-a bucurat de recenziile lor flatante.

Produsul care se află într-un borcan închis cu capac are scris pe etichetă Montecito, adică locul în care Meghan și Harry locuiesc cu cei doi copii ai lor, și un număr, de la 1 la 50, scris de mână.

Meghan Markle și-a lansat noul brand, American Riviera Orchard, în martie, iar, în descrierea activității noii firme, stă scris comercializarea de fețe de masă din in, accesorii pentru animale, cuțite de unt, gemuri și tot felul de alte produse domestice.

Experții regali susțin că lansarea unui asemenea brand nu e deloc neobișnuită în rândul familiei regale.

Foto: GettyImages



Recente pe Ok! Magazine

Prințesa Beatrice,  GettyImages 169662637 jpg
Regele Charles  sursa foto   Profimedia 0734795506 jpg
Kate Middleton foto Kensington Palace 4 jpg
Regele Frederik la Copenhaga, Regina Mary în Kenya   FOTO Casa Regală daneză (1) jpg
Albert și Charlene de Monaco foto Facebook jpg
Regina Rania si familia foto Facebook jpg
Regele Charles profimedia 1058191571 jpg
Printesa Beatrice, Printesa Eugenie si Printul Andrew in 2019, la nunta lui Harry cu Meghan. FOTO  Getty Images 960049188 jpg
Un Moș Crăciun i a oferit Reginei Camilla un cadou, GettyImages 2250602106 jpg
Printesa Anisha Rosnah a Bruneiului si Printul Abdul Mateen   casa regala (7) jpg
Adriana Abascal și Emanuele Filiberto de Savoia s au despărțit   Instagrram jpg
Prințesa Amalia a Olandei la un banchet de stat oferit președintelui Alexander Stubb al Finlandei la Palatul Regal Amsterdam, GettyImages (4) jpg
Prințesa Ingrid Alexandra profimedia 1058141785 jpg
Principesa Maria iubește copiii   FOTO Daniel Angelescu, Casa Majestății Sale jpg
FotoJet (46) jpg
Prințul Harry, Meghan Markle, Archie și Lilibet jpg
Kate Middleton și Prințul William cu copiii George, Charlotte și Louis trooping the colour foto profimedia jpg
Kate Prințesa de Wales în buline, Profimedia jpg