Unde dai și unde crapă! Gemul lui Meghan a accelerat vânzările produselor vândute de Regele Charles

19 aprilie, 2024

Am aflat cu toții în săptămâna care se încheie că Ducesa de Sussex a dat startul unui nou business neașteptat, inspirat cumva din activitatea comercială a socrului său celebru.

Charles Harry si Meghan GETTY jpg

Ei bine, sofisticata Meghan și-a suflecat mânecile și a pornit într-o aventură... la cratiță. Ducesa s-a pus pe făcut gem de căpșuni, produs pe care îl vinde în SUA. Însă deși abia a dat startul comercializării produsului, efectul este cel puțin ... neașteptat.

Gemul lui Meghan Markle crește vânzările... pentru Rege! Fanii regali s-au grăbit să cumpere gemul de căpșuni al Regelui Charles, care se vinde cu de 6,95 lire sterline pe borcan, iar producția regală s-a epuizat în câteva zile de la lansarea gemului de căpșuni american al Ducesei de Sussex, nora dificilă de la Palatul Buckingham.

Maiestatea Sa a început să vândă produse precum gem și dulceață de pe moșia Ducatului Cornwall în anii 1990 și a continuat să vândă produse din grădinile propriei case private din Highgrove. Regele Charles și-a lansat brandul Duchy Originals, în 1990, ca un proiect drag lui, izvorând dintr-o mare pasiune a actualului monarh britanic – fermele organice, care produc lapte de vacă organic, și ouă bio, provenite de la găini care stau libere și se hrănesc sănătos.

Și odată cu publicitatea stârnită de Meghan Markle, un efect neașteptat s-a produs: marca proprie a lui Charles pare să fi înregistrat o creștere a vânzărilor de la fanii regali care s-au pus pe cumpărături și au epuizat acest articol de pe stocurile regale!

Meghan Markle a dezvăluit primul produs al brandului ei American Riviera Orchard, un gem de căpșuni apetisant. Ea a trimis produsul către 50 de oameni influenți în online și s-a bucurat de recenziile lor flatante.

Produsul care se află într-un borcan închis cu capac are scris pe etichetă Montecito, adică locul în care Meghan și Harry locuiesc cu cei doi copii ai lor, și un număr, de la 1 la 50, scris de mână.

Meghan Markle și-a lansat noul brand, American Riviera Orchard, în martie, iar, în descrierea activității noii firme, stă scris comercializarea de fețe de masă din in, accesorii pentru animale, cuțite de unt, gemuri și tot felul de alte produse domestice.

Experții regali susțin că lansarea unui asemenea brand nu e deloc neobișnuită în rândul familiei regale.

Foto: GettyImages



Recente pe Ok! Magazine

Kate Middleton tiara Foto Profimedia jpg
kate middleton printesa diana foto getty profimedia jpg
Charles și Camilla, dineu, GettyImages (2) (1) jpg
Kate Middleton și Prințul William la țară GettyImages 1210393477 jpg
Kate în buline și William, GettyImages jpg
Kate, William și copiii lor  foto   Profimedia jpg
Prințesa Alexia a Olandei cu Regele Willem Alexander și Regina Maxima   Casa Regală olandeză jpg
Nicolae al României interviu la Prima News în emisiunea lui Ciprian Aron   captură (3) png
Prințesa Gabriella de Monaco colaj  jpg
Kate Middleton la Royal Variety colaj getty jpg
Sussex triști jpg
Prințul Harry Foto Profimedia jpg
Regina Mary Regele Frederik Foto Casa Reaglă a Danemarcei jpg
Meghan, Harry, Archie, Sussex, Profimedia (1) jpg
Charlotte Casiraghi cu Balthazar Rassam și Raphael Elmaleh   GettyImages 2185583308 jpg
Prinții Jacques și Gabriella de Monaco profimedia 0936805340 jpg
Regele Felipe și Regina Letizia au fost fotografiați de Annie Leibovitz   Instagram jpg
Alina și Nicolae ai României Facebook2 jpg