Unde dai și unde crapă! Gemul lui Meghan a accelerat vânzările produselor vândute de Regele Charles

19 aprilie, 2024

Am aflat cu toții în săptămâna care se încheie că Ducesa de Sussex a dat startul unui nou business neașteptat, inspirat cumva din activitatea comercială a socrului său celebru.

Charles Harry si Meghan GETTY jpg

Ei bine, sofisticata Meghan și-a suflecat mânecile și a pornit într-o aventură... la cratiță. Ducesa s-a pus pe făcut gem de căpșuni, produs pe care îl vinde în SUA. Însă deși abia a dat startul comercializării produsului, efectul este cel puțin ... neașteptat.

Gemul lui Meghan Markle crește vânzările... pentru Rege! Fanii regali s-au grăbit să cumpere gemul de căpșuni al Regelui Charles, care se vinde cu de 6,95 lire sterline pe borcan, iar producția regală s-a epuizat în câteva zile de la lansarea gemului de căpșuni american al Ducesei de Sussex, nora dificilă de la Palatul Buckingham.

Maiestatea Sa a început să vândă produse precum gem și dulceață de pe moșia Ducatului Cornwall în anii 1990 și a continuat să vândă produse din grădinile propriei case private din Highgrove. Regele Charles și-a lansat brandul Duchy Originals, în 1990, ca un proiect drag lui, izvorând dintr-o mare pasiune a actualului monarh britanic – fermele organice, care produc lapte de vacă organic, și ouă bio, provenite de la găini care stau libere și se hrănesc sănătos.

Și odată cu publicitatea stârnită de Meghan Markle, un efect neașteptat s-a produs: marca proprie a lui Charles pare să fi înregistrat o creștere a vânzărilor de la fanii regali care s-au pus pe cumpărături și au epuizat acest articol de pe stocurile regale!

Meghan Markle a dezvăluit primul produs al brandului ei American Riviera Orchard, un gem de căpșuni apetisant. Ea a trimis produsul către 50 de oameni influenți în online și s-a bucurat de recenziile lor flatante.

Produsul care se află într-un borcan închis cu capac are scris pe etichetă Montecito, adică locul în care Meghan și Harry locuiesc cu cei doi copii ai lor, și un număr, de la 1 la 50, scris de mână.

Meghan Markle și-a lansat noul brand, American Riviera Orchard, în martie, iar, în descrierea activității noii firme, stă scris comercializarea de fețe de masă din in, accesorii pentru animale, cuțite de unt, gemuri și tot felul de alte produse domestice.

Experții regali susțin că lansarea unui asemenea brand nu e deloc neobișnuită în rândul familiei regale.

Foto: GettyImages



Recente pe Ok! Magazine

Regina Letizia și Regele Felipe Foto Profimedia (1) jpg
Kate Middleton în negru  foto   Profimedia jpg
Prințesa Sofia, Ducesa de Värmland,  GettyImages (1) jpg
Harry serios, Profimedia jpg
Kate Middleton  foto   Profimedia jpg
Kate Middleton, Regina Elisabeta  foto   Profimedia jpg
Prințesa Amalia, GettyImages jpg
Meghan Markle, Ducesa de Sussex, GettyImages (2) jpg
Kate Middleton Printesa Charlotte și Prințul Louis foto profimedia jpg
Împărăteasa Masako a Japoniei GettyImages 78633950 (4) jpg
Prințul Harry, Profimedia (2) jpg
Regele Felipe și Regina Letizia la dineul de gală de la Roma, Italia, în rochie de la un brand de masă   profimedia 0945642160 jpg
Regina Camilla Foto Profimedia (1) jpg
Regina Mathilde și Regele Philippe al Belgiei, cu Prințul Gabriel, Prințesa Elisabeta, Prințesa Eleonore și Prințul Emmanuel în felicitarea de Sărbători   Casa Regală belgiană jpg
Prințesa Caroline și Pierre Casiraghi cu soția Beatrice Borromeo, doliu în familia Casiraghi de la Monaco   Profimedia jpg
Majestatea Sa Margareta la seara Corpului Diplomatic   Daniel Angelescu, Casa Majestății Sale (6) jpeg
William la  Bulford, Wiltshire, GettyImages (4) jpg
Regina Mary a Danemarcei cu noua tiara   profimedia 0943842969 jpg