Unde dai și unde crapă! Gemul lui Meghan a accelerat vânzările produselor vândute de Regele Charles

19 aprilie, 2024

Am aflat cu toții în săptămâna care se încheie că Ducesa de Sussex a dat startul unui nou business neașteptat, inspirat cumva din activitatea comercială a socrului său celebru.

Charles Harry si Meghan GETTY jpg

Ei bine, sofisticata Meghan și-a suflecat mânecile și a pornit într-o aventură... la cratiță. Ducesa s-a pus pe făcut gem de căpșuni, produs pe care îl vinde în SUA. Însă deși abia a dat startul comercializării produsului, efectul este cel puțin ... neașteptat.

Gemul lui Meghan Markle crește vânzările... pentru Rege! Fanii regali s-au grăbit să cumpere gemul de căpșuni al Regelui Charles, care se vinde cu de 6,95 lire sterline pe borcan, iar producția regală s-a epuizat în câteva zile de la lansarea gemului de căpșuni american al Ducesei de Sussex, nora dificilă de la Palatul Buckingham.

Maiestatea Sa a început să vândă produse precum gem și dulceață de pe moșia Ducatului Cornwall în anii 1990 și a continuat să vândă produse din grădinile propriei case private din Highgrove. Regele Charles și-a lansat brandul Duchy Originals, în 1990, ca un proiect drag lui, izvorând dintr-o mare pasiune a actualului monarh britanic – fermele organice, care produc lapte de vacă organic, și ouă bio, provenite de la găini care stau libere și se hrănesc sănătos.

Și odată cu publicitatea stârnită de Meghan Markle, un efect neașteptat s-a produs: marca proprie a lui Charles pare să fi înregistrat o creștere a vânzărilor de la fanii regali care s-au pus pe cumpărături și au epuizat acest articol de pe stocurile regale!

Meghan Markle a dezvăluit primul produs al brandului ei American Riviera Orchard, un gem de căpșuni apetisant. Ea a trimis produsul către 50 de oameni influenți în online și s-a bucurat de recenziile lor flatante.

Produsul care se află într-un borcan închis cu capac are scris pe etichetă Montecito, adică locul în care Meghan și Harry locuiesc cu cei doi copii ai lor, și un număr, de la 1 la 50, scris de mână.

Meghan Markle și-a lansat noul brand, American Riviera Orchard, în martie, iar, în descrierea activității noii firme, stă scris comercializarea de fețe de masă din in, accesorii pentru animale, cuțite de unt, gemuri și tot felul de alte produse domestice.

Experții regali susțin că lansarea unui asemenea brand nu e deloc neobișnuită în rândul familiei regale.

Foto: GettyImages



Recente pe Ok! Magazine

Carole și Michael Middleton foto profimedia 1056836658 (4) jpg
Majestatea Sa Margareta în doliu, Principesa Sofia, Principesa Maria și Principele Radu la Parastasul pentru Regele Mihai și Regina Ana   FOTO Daniel Angelescu, Casa Majestății Sale (18) jpeg
Kate Middleton și Louis GettyImages 2249539449 jpg
Prințul William, Kate Middleton, George, Charlotte și Louis foto profimedia 1056755234 (4) jpg
Meghan Markle, Prințul Harry   Profimedia jpg
FotoJet (45) jpg
Prințesa Anne în timpul vizitei de stat germane, GettyImages (1) jfif
Charles Crăciun jpg
Kate Middleton  foto   GettyImages jpg
meghan markle si tatal foto arhiva personala thomas markle
FotoJet Rania (2) jpg
Kate Middleton (2) jpg
Regele Charles și Kate Middleton jpg
Kate Middleton și Prințul Harry foto profimedia jpg
Claudia Schiffer și premierul britanic Keir Starmer la bachetul de stat de la Castelul Windsor dat pentu cuplul prezidențial german   GettyImages 2249178872 jpg
Kate Middleton și Prințul William Instagram
Regina Camilla și Regele Charles la banchetul de stat în cinstea președintelui german Frank Walter Steinmeier și a soției acestuia, Elke Buedenbender   GettyImages 2249144337 jpg
FotoJet (44) jpg