Unde dai și unde crapă! Gemul lui Meghan a accelerat vânzările produselor vândute de Regele Charles

19 aprilie, 2024

Am aflat cu toții în săptămâna care se încheie că Ducesa de Sussex a dat startul unui nou business neașteptat, inspirat cumva din activitatea comercială a socrului său celebru.

Charles Harry si Meghan GETTY jpg

Ei bine, sofisticata Meghan și-a suflecat mânecile și a pornit într-o aventură... la cratiță. Ducesa s-a pus pe făcut gem de căpșuni, produs pe care îl vinde în SUA. Însă deși abia a dat startul comercializării produsului, efectul este cel puțin ... neașteptat.

Gemul lui Meghan Markle crește vânzările... pentru Rege! Fanii regali s-au grăbit să cumpere gemul de căpșuni al Regelui Charles, care se vinde cu de 6,95 lire sterline pe borcan, iar producția regală s-a epuizat în câteva zile de la lansarea gemului de căpșuni american al Ducesei de Sussex, nora dificilă de la Palatul Buckingham.

Maiestatea Sa a început să vândă produse precum gem și dulceață de pe moșia Ducatului Cornwall în anii 1990 și a continuat să vândă produse din grădinile propriei case private din Highgrove. Regele Charles și-a lansat brandul Duchy Originals, în 1990, ca un proiect drag lui, izvorând dintr-o mare pasiune a actualului monarh britanic – fermele organice, care produc lapte de vacă organic, și ouă bio, provenite de la găini care stau libere și se hrănesc sănătos.

Și odată cu publicitatea stârnită de Meghan Markle, un efect neașteptat s-a produs: marca proprie a lui Charles pare să fi înregistrat o creștere a vânzărilor de la fanii regali care s-au pus pe cumpărături și au epuizat acest articol de pe stocurile regale!

Meghan Markle a dezvăluit primul produs al brandului ei American Riviera Orchard, un gem de căpșuni apetisant. Ea a trimis produsul către 50 de oameni influenți în online și s-a bucurat de recenziile lor flatante.

Produsul care se află într-un borcan închis cu capac are scris pe etichetă Montecito, adică locul în care Meghan și Harry locuiesc cu cei doi copii ai lor, și un număr, de la 1 la 50, scris de mână.

Meghan Markle și-a lansat noul brand, American Riviera Orchard, în martie, iar, în descrierea activității noii firme, stă scris comercializarea de fețe de masă din in, accesorii pentru animale, cuțite de unt, gemuri și tot felul de alte produse domestice.

Experții regali susțin că lansarea unui asemenea brand nu e deloc neobișnuită în rândul familiei regale.

Foto: GettyImages



Recente pe Ok! Magazine

Majestatea Sa Margareta pregătește o nouă carte regală de bucate, Patru castele în patru anotimpuri   Daniel Angelescu, Casa Majestății Sale (2) jpg
Grace Kelly foto GettyImages 1366731789 jpg
Regina Soraya și Șahul Iranului foto GettyImages 1170241 jpg
Prințesa Beatrice și Edoardo Mapelli Mozzi, Profimedia (3) jpg
Tessy Antony de Nassau, fosta Prințesă Tessy de Luxemburg   Instar (4) jpg
Prințul Charles, Prințesa Diana în luna de miere  foto   GettyImages jpg
Grădina casei lui Meghan Markle Instagram colaj jpeg jpg
Prințul William, Prințul Harry  foto   GettyImages jpg
Kate Middleteon și Prințul William la Ziua Comemorării Foto Getty Images (3) jpg
Prințul George 2 profimedia 0791036010 jpg
Prințesa Charlotte naștere maternitate GettyImages 471960754 jpg
Prințesa Amalia a Olandei   profimedia 0968285100 jpg
Kate Middleton, Prințul William, copiii Wales, Profimedia (2) jpg
Prințesa Estelle a Suediei, GettyImages (4) jpg
Prințul Andrew și Regele Charles   GettyImages 1252754598 jpeg
meghan markle 1 jpg
Meghan Markle, Printul Harry jpeg
Kate Middleton și Prințul William Foto Getty Images jpg