"William la telefon, ce doriți să comandați?" Prințul de Wales face rezervări la un restaurant indian
Prințul William și Kate Middleton s-au distrat de minune, ieri, la prima lor ieșire de după sărbătorile pascale, care a avut loc în orașul Birmingham.
În cadrul vizitei care a marcat diversitatea culturală a orașului, Prințul și Prințesa de Wales s-au oprit și la un restaurant indian, acolo unde William a vrut să se implice direct în activitatea localului și a răspuns la telefonul la care clienții sună să facă rezervări.
Într-un clip amuzant postat, apoi, de presa britanică, William poate fi văzut și auzit vorbind la telefon cu un client care a sunat să rezerve o masă pentru două persoane, la restaurantul Indian Streatery, fără că cel din urmă să știe că vorbește chiar cu viitorul rege.
Apelul a venit spre sfârșitul vizitei celor doi, în jurul orei 13.45, când proprietarii restaurantului tocmai ce le ofereau lui Kate și lui William o selecție de preparate pe care să le guste. Ar trebui să iau comanda?, a întrebat, glumind, William, când a auzit telefonul sunând lângă el.
Apoi, înainte ca cineva să aibă timp să reacționeze, prințul a ridicat telefonul și a început să vorbească cu clientul care voia să facă rezervare pentru două persoane.
"Avem un loc pentru doi chiar acum?", a întrebat William proprietarii restaurantului. "Două și jumătate este ok? Se pare că acum nu sunt locuri libere. Ai un tren la ora 3? Dacă ai putea veni la două și jumătate, ar fi bine. Poate două și un sfert și ai putea să prinzi și trenul de la trei?", i-a sugerat William clientului aflat la telefon.
Singura greșeală din performanța fără greșeală a lui William a fost pronunția greșită a adresei restaurantului, prințul transformând Bennetts Hill în ceva care suna mai degrabă ca Benitsia Street. După ce a pus telefonul jos, prințul a spus: „Probabil că l-am trimis în altă parte în Birmingham, așa că îmi cer scuze”.
Cu toate acestea, clientul și soția sa au reușit să găsească locul, căci la ora 14.15 au ajuns la restaurant și au prins, apoi, și trenul spre casă, de la ora 15.00.
Când a aflat cine i-a făcut rezervarea, clientul în cauză a spus: „Este uimitor. Nu știam cu cine vorbesc în acel moment, dar este o surpriză foarte frumoasă. Evident că le voi spune tuturor, nu este ceva care se întâmplă des. Nu i-am recunoscut deloc vocea, este prima dată când l-am ascultat la telefon, așa că am crezut sincer că este un angajat care ia rezervarea pentru mine.”
Foto: Getty Images, Twitter