Body & Soul

Trucuri de fitness şi dietă de la Îngerii Victoria's Secret

Trucuri de fitness şi dietă de la Îngerii Victoria's Secret

Din păcate, să faci ca ele nu înseamnă neapărat să şi arăţi ca ele. Însă nu strică să împrumuţi tipsuri de stil de viaţă sănătos de la unele dintre cele mai frumoase făpturi de pe pământ. Jasmine Tookes, 26 de ani, SUA Mai multe forme de sport, mai mult succes

Ştii foarte bine că, atunci când faci acelaşi exerciţiu în fiecare zi, te vei plictisi, eventual. Alternativa la a te lăsa de sport este să să încerci, mai bine, să combini formele de mişcare, aşa cum face şi frumosul „înger“ Victoria's Secret. De recomandat este să alternezi exerciţiile cu greutăţi, care ajută la tonifierea muşchilor şi la creşterea masei musculare, cu cele care implică sărituri şi genuflexiuni. „Îmi plac foarte mult clasele de Barré (trend de fitness ce combină pilatesul cu baletul), sunt foarte bune pentru posterior şi abdomen“, spune Jasmine.

Nicio zi fără micul dejun

Faza aia cu „sunt la dietă, deci sar peste micul dejun“ nu se verifică în cazul acestor zeiţe cu trup perfect. De fapt, o masă copioasă imediat după ce te trezeşti este cheia succesului. Şi un lucru sănătos. Jasmine îşi începe ziua cu un shake proteic cu banane, pudră de ciocolată, unt de arahide, căpşuni şi lapte de migdale. "După aceea, iau micul dejun, care înseamnă, de obicei, două ouă fierte tare cu spanac."

Nu folosi scuza vacanţelor pentru a renunţa la mişcare

Ştii cum e: în vacanţă, ai dezlegare la trândăveală. Din păcate, pe termen lung, asta îţi poate sabota toată munca prin care ai încercat să intri în formă. Dacă eşti cazat la un hotel cu acces la piscină sau sala de fitness, n-ai nicio scuză! Altfel, poţi evita excesele prin atenţie la mâncare şi mers mult pe jos, iar când e vorba de a vizita un oraş nou, asta e cea mai mare plăcere. „Poţi face şi exerciţii în camera ta de hotel. Eu iau cu mine greutăţile pentru glezne, astfel încât să fac câteva mişcări pentru tonifierea posteriorului.“

Sara Sampaio, 25, Portugalia

Renunţă la fast-food, chiar şi la 20 de ani!

Bruneta recunoaşte că dezvoltase o dependenţă nesănătoasă pentru alimente nesănătoase precum pizza, pâine, prăjituri şi paste, aşa că a fost nevoită să apeleze la ajutorul unui nutriţionist. Acesta a ajutat-o să-şi crească masa musculară într-un mod sănătos, şi anume printr-o dietă bogată în proteine, pe care modelul o ţine cu zece zile înainte de tradiţionalul show Victoria’s Secret. Cerinţa principală este ca Sara să elimine zaharurile, carbohidraţii şi lactatele din meniul ei. „A mers, pentru că, după zece zile, simţeam că am un corp mai puternic.“

Respect pentru pielea ta

Asta înseamnă s-o laşi să respire cât mai mult cu putinţă. Produsele de make-up înseamnă şi substanţe chimice cu care îţi agresezi tenul, aşa că demachierea înainte de culcare este o regulă de aur. Dar şi apelarea la machiaj doar atunci când este absolut necesar, nu şi când tinereţea şi prospeţimea feţei nu ţi-o cer. „Mereu îmi recomand să o ascult pe mama mea şi să nu mă machiez, deşi de multe ori mă grăbesc s-o fac. Cu cât amâni mai mult acest moment, cu atât vei avea un ten mai tânăr, pe termen lung.“

Behati Prinsloo, 27 de ani, Namibia

Behati Prinsloo, 27 de ani, Namibia

Alege un sport de sezon, care să te distreze şi să te slăbească

Cam aşa a reuşit soţia lui Adam Levine să revină la forma consacrată, după naştere. A făcut din pasiunea pentru sporturile de apă un mijloc de a revenit la silueta de dinainte de sarcină. Este vorba de paddleboarding, sportul acela în care te deplasezi pe apă folosindu-te de o placă şi o vâslă şi pentru care îţi foloseşti intens muşchii abdominali şi pe cei ai spatelui şi braţelor. Şi-n tot acest timp, te relaxezi şi-ţi eliberezi mintea de griji. “La plajă mă simt cel mai în largul meu. Este oxigenul meu“, spune Prinsloo.

Porţii mici şi apă multă împotriva abuzurilor culinare

Fotomodel te naşti, nu devii, însă este destul de greu să te şi menţii, iar Behati o ştie. După ce, în anul 2006 n-a fost aleasă să participe la show-ul anual Victoria’s Secret, din cauza obiceiului de a mânca junk food şi de a fuma, Behati a încercat să-şi cuminţească dieta. A introdus alimente sănătoase în meniul ei, precum avocado, ouă, suc natural de portocale, migdale şi tot felul de legume. În plus, atunci când nu se poate abţine de la mâncăruri nerecomandate, consumă porţii mici. Compensează şi prin cantităţi mari de apă, care să cureţe toxinele acumulate în organism.

Foto: guliver/getty images, 123rf.com