Lifestyle

Un eveniment de succes se cunoaşte şi după cafea

Un eveniment de succes se cunoaşte şi după cafea

Încercaţi să vă aduceţi aminte la ce eveniment aţi fost recent şi v-a plăcut. Bun, aţi găsit răspunsul.

Şi acum, mai întrebaţi-vă ceva: de ce v-a plăcut aşa de mult respectivul eveniment? Pun pariu că întâi de toate o să vă vină în minte un detaliu. Acel ceva care v-a surprins plăcut şi la care nu vă aşteptaţi. Poate, cafeaua bună, servită într-un decor dichisit şi de un barista super simpatic.

Chiar e foarte posibil să fie cafeaua, mă refer la cea de specialitate, pentru că România e pe un trend ascendent de câţiva ani încoace când vine vorba de aromata băutură. Bucureştii nu or fi un oraş care se compară din multe puncte de vedere cu oraşele mari din Vestul Europei, dar când vine vorba despre cafea chiar sunt un hot spot pe plan European. Gândiţi-vă că în 2016 aveam doar 10 localuri de profil, azi sunt peste 50. Asta înseamnă şi că din ce în ce mai mulţi dintre noi au transformat băutul cafelei de specialitate în obicei zilnic. Şi pentru că ne-au crescut pretenţiile, fireşte că vrem o cafea bună şi la evenimente.

 “De la evenimente corporate, la nunţi şi botezuri, barul de cafea primeşte din ce în ce mai multă atenţie. Organizatorii contractează specialişti pentru că îşi doresc înainte de orice să le ofere invitaţilor un punct de atracţie, un loc special de socializare. Fără costuri foarte mari.”, spune Alex Răduca, fondator Dose Specialty Cofee.

Cafeaua de specialitate de la evenimente e exact aceea pe care o bei într-un coffee shop dedicate, iar preţul pe care-l plăteşte organizatorul e de 3 euro, în medie, şi poate creşte în funcţie de serviciile adiacente.

Cei de la Dose Specialty Cofee, au creat în Dorobanţi la numărul 56 un mic shop unde să simţi de la intrare că o cafea nu e doar o cafea. Că e importantă nu doar calitatea ei, ci şi felul în care e preparată, în care îţi e servită, dar şi decorul unde poţi să o savurezi în linişte. Aşa că au avut grijă să selecteze atent cafeaua pe care o prepară, oamenii cu care lucrează, mobila şi accesoriile din shop. La evenimente, mizează pe crearea unei experienţe similare cu cea pe care o ai când intri în coffee shop. 

În plus, de la locaţii până la decoraţiuni, organizatorii mizează tot mai mult pe elementele nonconformiste, pe detalii personalizate. Cei de la Dose oferă pentru fiecare eveniment soluţii personalizate: de la pahare inscripţionate special şi până la latte art – desene din lapte. Alexandru Răduca spune că încearcă de fiecare dată să le ofere clienţilor nu doar un serviciu, ci o experienţă. Pentru unii dintre ei organizează sesiuni de latte art, pentru a-I învăţa cum să deseneze în cafea, degustări şi work shopuri de preparare a cafelei.

Pentru noi e important să oferim un produs calitativ, toţi invitaţii să rămână plăcut surprinşi şi ulterior să vorbească despre acel eveniment ca despre unul la care nu doar că nu şi-au pierdut vremea, dar care le-a rămas ca unul reuşit în minte.”, spune Alexandru Răduca de la Dose Specialty Cofe.

Până la urmă, cafeaua poate să fie doar cafea la un eveniment sau poate să fie un spectacol, exact acel detaliu care să facă diferenţa între o organizare decentă şi una de 100 de puncte.