Khloé Kardashian îngroaşă rândul surorilor antreprenoare. Vedeta a lansat brandul ”Good American”, o linie de haine care omagiază acceptarea corpului
Khloé Kardashian s-a convins că afacerile cu haine sunt foarte prospere pentru vedete. Aşa că nu se lasă mai prejos şi s-a implicat şi ea într-un astfel de proiect.
Deşi ea şi-a transformat corpul şi a încercat să îi înveţe pe oameni cum să scape de kilogramele în plus, Khloé s-a gândit că mai există o ramură de acoperit. A persoanelor care au kilograme în plus şi nu găsesc haine de calitate.
Aşa s-a născut ”Good American”, linie de haine concepută pentru toţi cei care îşi acceptă corpul aşa cum este, cu bune şi cu rele, cu imperfecţiuni.
Fiindcă nu toată lumea reuşeşte să slăbească, să se reinventeze, să-şi creeze atât de motivantul şi doritul ”revenge body” propovăduit de Khloé Kardashian la emisiunea cu acelaşi nume. La ”Good American” oamenii pot găsi jeanşi moderni toate măsurile, colanţi sau costume de baie plus size. Afacerea lui Kim merge şi ea din plin, tot cu target pe femeile cu forme, care doresc să-şi mascheze imperfecţiunile cu lenjerie de corp modelatoare.
Până la urmă, surorile Kardashian ştiu exact ce-şi doresc femeile şi pun în practică toate aceste idei care le propulsează, încet, încet, printre numele grele ale antreprenorilor americani.
Foto: Instagram