Delta Studio îşi extinde portofoliul de soluţii cu amenajări Smart Luxury la cheie
Delta Studio adaugă un nou serviciu în oferta de soluţii pentru amenajări: Interioare Smart Luxury la Cheie.
Conceptul presupune integrarea tuturor etapelor unei amenajări, de la proiect la execuţie, optimizarea bugetului şi asumarea responsabilităţii întregului proiect de către Delta Studio, ca project manager. Soluţia dezvoltată răspunde nevoii emergente din piaţă de a contracta servicii integrate şi reflectă strategia asumată de compania românească de a furniza clienţilor interioare complete.
Soluţia amenajărilor la cheie se sprijină pe două direcţii de dezvoltare urmărite de către Delta Studio pe parcursul ultimului an: extinderea biroului propriu de arhitectură, DSD – Delta Studio Design şi dezvoltarea diviziei de montaj şi execuţie DSM – Delta Studio Manoperă.
Biroul de proiectare Delta Studio Design numără în prezent 20 de arhitecţi la nivel naţional, absolvenţi ai universităţilor de profil naţionale şi internaţionale şi cu experienţă în domeniu. DSD este cel mai mare birou de arhitectură de interior din România, are o capacitate de a derula peste 400 de proiecte pe an şi a fost premiat de două ori la concursul European Property Awards din Londra, precum şi la Anuala de Arhitectură Bucureşti.
Echipa de arhitecţi urmăreşte să ofere clienţilor amenajări Smart Luxury, un concept dezvoltat de către Delta Studio care aduce o serie de avantaje: fiecare propunere este susţinută de o ofertă concretă de produse de la branduri internaţionale – astfel, orice design este 100% implementabil. În plus, fiecare proiect este personalizat în funcţie de nevoile şi preferinţele clientului. Prin experienţă şi creativitate, arhitecţii Delta Studio propun asocieri de produse şi soluţii de design care pun în valoare spaţiul şi creează efecte artistice. Astfel, bugetul clientului este optimizat şi valorificat la maximum.
Pentru a promova noul serviciu oferit, Delta Studio organizează în perioada 15 februarie – 15 martie o campanie prin care oferă primilor 50 de clienţi înscrişi 20% discount pentru produse şi 25% discount pentru servicii de proiectare. Campania urmăreşte în acelaşi timp să informeze publicul despre avantajele unei amenajări la cheie şi să promoveze conceptul Smart Luxury – luxul care devine accesibil.