Diferența dintre imaginile promovate în campanii și viața reală. Lui J Lo i s-au alungit picioarele
Cel mai recent exemplu pe care trebuie să îl avem în vedere atunci când ne comparăm cu vedetele.
Este minunat când ne delectăm cu imagini artistice ale vedetelor lumii. Însă nu trebuie să uităm niciodată că industria publicitară este una care generează sume uriașe de bani, iar fotografiile realizate de cei mai talentați fotografi sunt în proporție mare supervizate de specialiști Photoshop la fel de talentați.
Avem exmple nenumărate cu Kim Kardashian, acum a venit și rândul lui J Lo.
Ambele imagini sunt recente. Căci Jennifer Lopez tocmai ce a prezentat noua colecție de lenjerie intimă realizată de Intimissimi. Noile piese amețitor de senzuale poartă și numele ultimului album al artistei.
Totul este aproape perfect. Nimeni nu contestă faptul că Jennifer Lopez este una dintre cele mai frumoase vedete, cu un fizic de invidiat. J Lo merge zilnic la sală și face multe ore de dans. Însă nu putem să nu remarcăm o discrepanță serioasă între Jennifer Lopez pe stradă, surprinsă în urmă cu doar câteva zile la o plimbare alături de fiica sa și Jennifer Lopez cea surâzătoare din reclame. Prin intermediul programelor de editare, picioarele divei sunt vizibil alungite și subțiate. Pare că i s-au făcut câteva ajustări foto și în zona abdominală.
Jennifer Lopez într-una din imaginile de reclamă.
Jennifer Lopez pe stradă, împreună cu fiica Emme.
Artista este imaginea Intimissimi în SUA. Celebrul brand italian de lenjerie intimă a reușit de un an să intre pe competitiva piață americană, unde se luptă cu marii jucători care au vânzări uriașe în acest domeniu.
Un exemplu relevant este însăși Kim Kardashian, care a dat lovitura cu brandul său Skims, care comercializează tot lenjerie intimă. Este însă o lenjerie modelatoare, care se bucură de un succes imens. Mai mult, sute de vedete au pozat deja pentru brandul lui Kim Kardashian. Aici femeile își găsesc underwear pentru toate tipurile de forme.
Foto: Instagram și Profimedia