Gianluca Vacchi, înainte de transformările estetice. Playboy-ul Instagramului n-a fost întotdeauna preocupat de felul în care arată
Are 53 de ani şi aproximativ 20 de milioane de urmăritori pe Instagram. Are succes şi în viaţa personală şi în cea profesională. Dar care e adevărata faţă a lui Gianluca Vacchi? Iată-l înainte de a deveni celebru la nivel internaţional!
E milionar, e CEO, e DJ şi mai nou a intrat şi în rolul de tată. Pare un vis, nu? Dar aceasta e viaţa lui Gianluca Vacchi, playboy-ul Instagramului în vârstă de 53 de ani. E momentul acum să îl cunoaştem pe adevăratul star, pe cel din spatele pozelor perfecte de pe Instagram. Nici cei mai bogaţi bărbaţi ai planetei nu s-au născut perfecţi, iar imaginile cu ei din trecut sunt cele mai bune dovezi.
Banii nu aduc fericirea? Ei bine, iată că banii aduc o transformare din cap până în picioare. Acum ani de zile, Gianluca Vacchi nu era atât de preocupat de felul în care arată, ci de averea sa. Are acum sume impresionante în conturi şi aşa şi-a permis o transformare fizică de proporţii. Poate că a apelat şi la medicul estetician, poate că are şi un antrenor de fitness, dar sigur a investit mult în această schimbare. În trecut nu avea nici corp tonifiat, nici atâtea zeci de tatuaje, purta părul lung, haine obişnuite şi avea şi câteva kilograme în plus. Să nu mai vorbim de corpul tonifiat...nici vorbă pe atunci, în 2008.
Nu a vorbit despre transformarea lui prea des, dar a amintit că a luat anumite suplimente: "Am făcut injecţii cu vitamine, asta e tot. Bineînţeles că mă lupt cu vârsta aceasta. De ce mă tem cel mai tare e că pot să îmbătrânesc mental. Mereu mă uit după schimbări. Schimbarea e ceea ce mă ţine în viaţă'
Are totuşi şi câteva vicii: "Recunosc, beau câteodată"
Vezi această postare pe Instagram O postare distribuită de Gianluca Vacchi (@gianlucavacchi)
Vezi această postare pe Instagram
O postare distribuită de Gianluca Vacchi (@gianlucavacchi)
Cum a ajuns vedetă în online şi cum a făcut averea de milioane Playboy-ul Instagramului
La 25 de ani, după ce a terminat cursurile facultății de Economie și Comerț, italianul originar din Bologna se implica în afacerile familiei împreună cu vărul său, Alberto Vacchi. După câțiva ani în care s-au dedicat cumpărării și vânzării de companii și restructurarea anumitor firme ale familiei, cei doi au moștenit compania IMA, lider în construcția de mașini destinate industriei farmaceutice. Cifra lor de afaceri este, în prezent, de câteva milioane de euro pe an. Însă unde sunt mulți bani, e și multă presiune, iar în 2017 presa italiană demasca anumite tertipuri prin care Gianluca fenta sistemul de impozitare, având o datorie de peste 10 milioane $, provenită din neachitarea taxelor la stat. Dar asta nu l-a împiedicat vreo clipă să își continue stilul de viață hedonistic, într-un univers în care averea se măsoară în Like-uri. După 45 de ani, însă, viața lui a pornit în altă direcție.
A decis să părăsească conducerea consorțiului, alegând să rămână doar acționar cu 30% din profit. Este o sumă suficient de mare, care poate să îi ofere viața plină de lux pe care o duce acum, mai ales că deține, deja, o avere de 450 mil. $. În 2016, înainte ca profilul lui de Instagram să atingă 16 mil. de urmăritori, câți are în prezent, a scris o carte intitulată Enjoy, în care a explicat schimbarea de optică în ceea ce privește domeniul afacerilor, dar și valorile în care crede acum: „Resemnarea este aperitivul înfrângerii”. Este o mantră care îl face, și acum, să trăiască fiecare experiență la intensitate maximă. Stilul său excentric și ostentativ este transpus în limbajul social media într-un hashtag devenit, deja, celebru: #GVLifeStyle. Iar dacă înainte de 50 de ani se considera om de afaceri, acum se declară entertainer internațional și vedetă. Vedetă pentru că toată lumea mondenă îl cunoaște, iar enternainer pentru că una dintre pasiunile lui este aceea de a face pe DJ-ul în marile cluburi ale lumii. De altfel, unii dintre noi l-au putut vedea mixând, în 2017, în Clubul Nuba din capitală. El își justifică succesul din social media prin faptul că este „coerent, fără mască sau filtru. Arăt doar ceea ce sunt. Înainte, lumea citea ziarul, acum se uită pe Instagram“.
Foto: Profimedia, Captură Youtube