Ipostazele sale de divă sunt istorie. Cameron Diaz nu mai pune accent pe felul în care arată. Recunoşte că nici pe faţă nu se mai spală
Am văzut-o nu de mult în filme ca ”Vacanţa” sau ”Îngerii lui Charlie”. Ştim cât de cochetă era la ieşirile sale publice. Cu ochii mari şi zâmbetul larg, puţini erau cei care nu puteau fi cuceriţi de şarmul său.
Acum însă, diva de altădată este istorie. Dacă a capitulat mult prea devreme, numai ea poate să ştie. Căci Cameron Diaz a uitat de haine glam, pantofi cu toc sau parfumuri. Şi deşi are ”tone” de cosmetice şi produse de igienă, aşa cum mărturiseşte, actriţa de 49 de ani spune că nu se mai spală pe faţă niciodată.
Blondina a şocat cu declaraţiile sale pe care le-a făcut recent în cadrul podcast-ului BBC Rule Breakers, cu Michelle Visage. Actriţa, paradoxal, se simte acum mai bine ca niciodată. Se simte liberă.
Diaz a explicat că, până la urmă, este o chestiune de priorităţi. După ce a plecat de Hollywood, actriţa spune că nici pe faţă nu se mai spală.
Cameron a numit regulile şi amăgirile din Cetatea Filmului ”o imensă capcană” de care ea a scăpat, după ce s-a căsătorit în 2015 cu Benji Madden.
Actriţa i-a spus lui Michelle, în cadrul interviului: ”E o capcană, mai ales în societatea noastră. E vorba de ce valorizăm, de ce credem că e important. Dacă lucrurile frivole contează pentru mine, e ok din partea mea.”
Diaz ar fi refuzat până acum oferte de aproape 100 milioane de dolari, de când a decis să nu mai joace, dar se pare că nu are regrete. ”Sunt o victimă a tuturor manipulărilor şi exploatărilor la care femeile sunt supuse. Le-am crezut şi le-am slujit şi eu atunci, în urmă cu ceva timp.”, a mai spus Diaz.
Fosta divă de la Hollywood declară acum, sus şi tare, că s-a eliberat. Că este o bestie, un animal sălbatic. Că în ultimii 8 ani s-a transformat total şi pentru ea toate superficialităţile, condiţionările şi modelele altora nu mai contează.
Între timp, s-a apucat de comercializarea vinului într-un parteneriat cu antreprenoarea Katherine Power. Cameron a spus că ideea le-a venit fiindcă vor să ştie exact ce beau şi să controleze ingredientele, pentru a sta cât mai departe de chimicale. Aşa s-a născut brandul Avaline.
Foto: Profimedia şi Instagram