Jennifer Lopez a devenit imaginea unui brand celebru de lenjerie intimă. Cum va poza sexy diva
Lui J Lo îi merge din plin. Și-și mai adaugă o realizare, artista în vârstă de 53 de ani dovedește că senzualitatea sa notorie este atât de apreciată.
Căci un important brand de lenjerie intimă, care putea alege orice tânără model cu un corp perfect a ales-o totuși pe Jennifer. În felul acesta, ea devine ambasadoarea brandului italian Intimissimi, în dorința de a crește piața acestei firme și în SUA, căci în Europa este foarte cunoscută.
Compania a semnat cu starul american, iar J Lo devine imaginea Intimissimi. Marcello Veronesi, directorul brandului de lenjerie a explicat că planurile lor sunt foarte ambițioase în ceea ce privește piața de peste Ocean, însă pandemia le-a încetinit expansiunea, dar acum sunt deciși să recupere.
Iar șansele sunt mari, căci în SUA prind de minune articolele de lenjerie intimă. Să nu uităm că Rihanna și Kim Kardashian au devenit milionare, după ce au intrat în afaceri de gen.
”Vrem să înțelegem exact nevoile clienților americani.”, a mai adăugat directorul.
Iar cu Jennifer Lopez nu prea au cum să dea greș. Diva se află la apogeul carierei și al feminității, să nu uităm că în urmă cu câteva luni a pozat goală pușcă pentru un produs de îngrijire corporală pe care ea însăși îl comercializează. Drept este că artista are fler în afaceri și știe să-și aleagă colaborările, la rândul ei fiind o antreprenoare de succes. Știe să facă bani și o face cu stil. Nu este la prima colaborare fashion, iar dacă ne reamintim toate pozele sexy ale artistei, suntem convinși că fotografiile de promovare a articolelor de lenjerie intimă vor fi explozive. Jen are un corp de milioane, și la propriu, și la figurat.
După ani de zile de monopol al brandului Victoria’s Secret, iată că SUA se deschid înspre noi orizonturi.
Foto: Profimedia și Instagram