Metode eficiente de creştere a traficului pentru magazinul tău online
Atunci când deţii un site online, eşti foarte atent la vizitatorii care intra din motoarele de căutare. Aceştia reprezintă trafic organic şi sunt cei mai buni clienţi de care ai nevoie pentru creşterea afacerii tale.
Un vizitator venit din motoarele de căutare este unul targetat care caută un produs pe care tu îl ai în ofertă. De aceea este foarte important să pui accent pe creşterea site-ului în motoarele de căutare.
Seo on-page
Primul pas pentru creşterea site-ului în Google e reprezentat de servicii seo on-page. Optimizează conţinutul de pe site-ul tău conform unei liste de cuvinte cheie pe care o setezi în urma unui research amănunţit. Trebuie să vezi ce merge pe nişa ta, pe ce te poţi axa şi cum poţi organiza categoriile astfel încât să atragi clienţi.
Seo off-page
Chiar dacă ai optimizat conţinutul, acesta nu este singurul lucru care te poate ajuta în creşterea traficului de pe site. Ai nevoie să faci şi seo off-page. Acest lucru presupune adăugarea de link-uri externe dar şi interne în paginile tale. Pentru a face link-uri interne mai uşor ai nevoie de un blog pe care postezi des articole. De asemenea, publică articole cu link către site-ul tău pe bloguri şi site-uri relevantei nişei tale. Astfel vei căpăta autoritate şi vei putea creşte cuvinte cheie. Chiar şi pentru un site de servicii funerare bucuresti, un blog e binevenit pentru creşterea traficului organic.
Research cuvinte cheie
Ai ales o nişă. Acum trebuie să cauţi cuvintele cheie relevante afacerii tale. În funcţie de ceea ce vinzi, poţi genera trafic organic dacă clienţii caută produsele tale. Află profilul clientului tău virtual şi aşa poţi ajunge uşor la el. Pentru a identifica cuvinte cheie relevante, foloseşte Google Analytics. Aici vezi exact pe ce cuvinte eşti deja indexat şi poţi să îţi faci o idee despre cum faci mai departe research.
Fie că vorbim de un sex shop, de un shop de haine sau alte nişe mai puţin la modă, partea de research este extrem de importantă. Nu poţi sări acest pas deoarece rişti să pierzi potenţiali clienţi. Rapoartele generate din Analytics verifică-le şi cu Google Keyword Planner pentru a identifica potenţiale micro-nişe unde generezi trafic rapid şi eficient.
După ce identifici cuvinte cheie, fă o listă cu acestea şi vezi pe care îţi poţi promova eficient afacerea. Sunt modalităţi de lucru eficiente pe care agenţiile online le au în vedere atunci când trebuie să optimizeze site-uri.