Orange şi Initiative îi invită pe bucureşteni să experimenteze Metroul Orange 4G
Initiative semnează implementarea campaniei de media pentru lansarea aplicaţiei Metroul Orange 4G, agenţia parte a grupului Lowe pregâtind o serie de activări, unele reprezentând premiere pentru peisajul media local.
Initiative semnează implementarea campaniei de media pentru lansarea aplicaţiei Metroul Orange 4G, agenţia parte a grupului Lowe pregâtind o serie de activări, unele reprezentând premiere pentru peisajul media local.
Pentru a maximiza vizibilitatea campaniei, într-unul din cele mai aglomerate şi solicitate spaţii de expunere din Bucureşti, Initiative a răspuns provocării printr-o strategie de media creativă, inovativă şi eficientă. Soluţia găsită de echipa Initiative a fost aceea de a merge un pas înainte, de a gândi mai departe de formatele de expunere clasice. Astfel, coloanele staţiei de la Piaţa Victoriei au fost transformate într-un panou gigant care oferă mulţimii de călători drepturi egale la internet de mare viteză, totul prin scanarea unui cod QR. De asemenea, elementele precum panourile de informare, peroanele staţiilor sau scările de la staţia Universitate au fost branduite cu însemnele campaniei, totul pentru a-i informa şi pe călători despre aplicaţia Orange.Mai mult, călătoria pe cele patru magistrale ale metroului le oferă bucureştenilor experienţe diferite, aceştia putându-se bucura, în funcţie de magistrală, de filmele, muzica, jocurile sau cărţile preferate.
„Pentru această campanie specială, am ales să comunicăm într-o manieră inedită. Sunt patru magistrale, toate customizate cu mesajele campaniei, dar ceea ce este special este că fiecare dintre acestea oferă acces la conţinut diferit, iar pentru a le accesa este nevoie doar de scanarea rapidă a codurilor QR de pe materialele campaniei. Este o campanie care a produs numeroase premiere pentru piaţa media din România, realizarea acestora reprezentând o adevarată provocare din punct de vedere al logisticii de implementare”, a declarat Anca Tănase, Account Manager, Initiative.
„Am încercat o abordare deosebită, pe măsura mesajului pe care îl transmitem. Vorbim despre inovaţie, aşadar trebuia să găsim formate noi, care să ne asigure vizibilitate. Alături de furnizori, am petrecut mult timp în staţiile de metrou, încercând să creăm noi zone/spaţii nonconvenţionale şi surprinzătoare. Aveam nevoie de diferenţiere în spaţiul extrem de aglomerat al metroului bucureştean. Suntem mândri că am realizat multe premiere pentru un proiect frumos şi de impact. ”, a declarat Anca Stancov, Head of Media, Orange.
Activarea se desfăşoară în perioada noiembrie – decembrie, iar cei care vor descărca aplicaţia şi se vor înregistra în cadrul eu vor intra în competiţia la finalul căreia au şansa de a câştiga o tabletă oferită de Orange România.
Aplicaţia Metroul Orange 4G este modalitatea prin care Orange le oferă tuturor călătorilor metroului bucureştean şansa de a experimenta vitezele 4G. Aplicaţia este accesibilă scanând un QR code aflat pe materialele de promovare amplasate în staţiile de metrou. Odată accesată, aplicaţia oferă acces gratuit la muzică, filme documentare, cărţi audio, şi jocuri.