Se întâmplă în România: Vedetele cu cei mai mulţi fani pe Facebook
Pagina oficială de Facebook. Orice personalitate publică care vrea să rămână aşa ar trebui să aibă una, căci acest cont social nu este doar un moft, ci şi un barometru al popularităţii acestora, al felului în care este primită activitatea
Pagina oficială de Facebook. Orice personalitate publică care vrea să rămână aşa ar trebui să aibă una, căci acest cont social nu este doar un moft, ci şi un barometru al popularităţii acestora, al felului în care este primită activitatea lor, dar şi un mijloc de a se promova singure, fără a apela la presă. Facebook-ul, un rău necesar, cum ar veni...
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
by
.
După cum ne aşteptam, starurile pop comerciale rup la noi internetul şi, prin urmare, domină şi reţelele sociale. Inna, dacă vreţi şi un nume, are, ţineţi-vă bine, peste 13 milioane de fani care-i urmăresc zi de zi postările, gândurile, trăirile. Rivala ei, Alexandra Stan, nu stă atât de bine, cu cei... doar 3,4 milioane de urmăritori. Andreea Bălan, care nu e chiar atât de.... internaţională, se apropie vertiginos de Alexandra, cu cei 2,2 milioane de fani ai ei.
Rămânând în acelaşi domeniu, al starurilor pop, la categoria masculină, un nume popular este cel al lui Smiley, cu 3 milioane de fani. Adepţii lui, precum Alex Velea, merg şi ei bine, cu 1,7 milioane de fani în cazul celui pomenit, pe când un nume vechi precum Ştefan Bănică Jr. de-abia a strâns 970 de mii de admiratori virtuali. Tudor Chirilă, rockerul care nu se poate plânge niciodată de fani în lumea reală, nu este extrem de popular pe plan virtual, cu 248.000 de like-uri, dar nici nu credem că-i pasă.
Şi dacă tot a venit vorba de nume cu state vechi pe piaţa muzicală românească, de notat că în cazul lor trendul este asemănător: au fani pe Facebook, dar nu atât de mulţi, raportat la vechimea şi calitatea muzicii lor. Să dăm nişte exemple: trupa Voltaj, că tot e un nume actual în aceste zile, are 653 de mii de fani, Direcţia 5 doar vreo 333 de mii, pe când Holograf stă ceva mai bine, cu cei 931 de mii de adepţi. Asta ca să nu mai vorbim de trupa Iris cea rămasă fără Cristi Minculescu, cu doar 90.000 de fani.
by
.
Să trecem mai departe, la divele din televiziune. Din eternul duel Andreea Marin-Mihaela Rădulescu, pe plan virtual câştigă prima, cu 979.000 de fani, în timp ce diva la la Monte Carlo a adunat 198.000, asta pentru că îşi împarte activitatea de pe Facebook pe două pagini, una dintre ele personală. Teo Trandafir stă şi mai bine, cu 1,2 milioane de admiratori. La capitolul domni în TV, unul dintre cele mai urmărite nume virtuale este cel al lui Cătălin Măruţă, cu 1,2 milioane de fani, în timp ce Mircea Badea „chiar el“ se înscrie la categoria aşa şi aşa, cu cele 301,000 de like-uri strânse până acum. Dar într-o lume în care muzicianul distribuitor de platitudini înrămate sub formă de citate profunde (ştiţi voi cine!) adună 1 milion de admiratori pe pagina lui de Facebook nici nu ne miră aceste diferenţe de popularitate virtuală între numele de mai sus.
(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
by
.
Şi ca să vedeţi cum stau lucrurile şi la ei, deşi în SUA Twitterul face mai degrabă legea, vă spunem doar atât: Justin Biber, 77,9 de milioane de fani, Katy Perry, 77,5 milioane, Taylor Swift, 74 de milioane, Lady Gaga, 67 de milioane de fani. Şi, cu voia dumneavoastră, Kim Kardashian, 25,6 milioane de fani, aproape cât pagina oficială a trupei Bon Jovi: 27,5 milioane de fani.