„Vedetele moarte” au strâns 1 milion $ printr-o campanie macabră
Cântăreaţa Alicia Keys a apelat la celebrii ei prieteni ca s-o ajute să strângă donaţii în valoare de un milion de dolari, care să-i ajute pe bolnavii de SIDA. Şi vedetele şi-au atins scopul
Cântăreaţa Alicia Keys a apelat la celebrii ei prieteni ca s-o ajute să strângă donaţii în valoare de un milion de dolari, care să-i ajute pe bolnavii de SIDA. Şi vedetele şi-au atins scopul demarând o campanie sinistră.
Scopul scuză mijloacele, se pare. Pentru că Aliciei Keys nu i-a păsat prin ce metodă poate ajuta nişte oameni bolnavi, atâta timp când a reuşit s-o facă. Aşadar ea şi-a propus să strângă un milion de dolari cu ajutorul unor amici generoşi. Alicia şi cofondatorul fundaţiei
au pus la punct campania „moartea digitală”, care le impunea vedetelor să renunţe la Twitter şi Facebook până când suma propusă de ei va fi strânsă.
Mai mult de atât, celebrităţile Justin Timberlake, Ryan Seacrest, Lady Gaga, Kim Kardashian şi Usher, care s-au implicat în proiect, au acceptat să pozeze într-o ipostază sinistră, în coşciug. Cu ajutorul unei donaţii consistente din partea lui Stewart Rahr (500.000 de dolari), care activează în domeniul farmaceutic, a fost posibil să se adune într-un final 1 milion de dolari.
„
, a scris Kim Kardashian pe pagina ei de Twitter imediat ce a putut să se întoarcă pe net.
foto: Northfoto, www.avclub.com