Tavi Colen, dezamăgit de industria muzicală actuală: “Am colegi ofticaţi că piesa lui Dorian are 21 de milioane de vizualizări”
Tavi Colen crede că totul astăzi e supus superficialului, că piesele cu greutate au dispărut din peisaj, că muzica de la Cenaclul Flacăra a fost înlocuită de cea comercială, orchestrată pe internet.
“Am colegi ofticaţi că piesa Cheluţu a lui Dorian are 21 de milioane de vizualizări. Voi aveţi impresia că puştii din ziua de azi mai sar gardul să-şi rupă blugii la un concert cu Cenaclul Flacara? Voi credeţi că mai cară vreunul chitara (cum făceam eu) lui Nuţu Olteanu ca să intru şi eu fără bilet la Holograf?”, a scris Tavi Colen pe Facebook.
Ba mai mult, artistul admite că şi-a mai pierdut şi din fane.
''Fetele care îşi rupeau hainele să mă tragă de păr sau să le semnez pe tâţe au dispărut de mult! Vă înşelaţi dacă credeţi că lumea de astăzi mai dă doi bani pe artiştii care ştiu să cânte la instrumente, care fac şcoli de muzică şi care studiază să fie super tari şi să ţină un stadion plin în tensiune sau să îi facă pe oameni să verse o lacrimă. Nuuu, noi artiştii, care am învăţat să cântăm la 5-6 ani şi am studiat zeci de ani, astăzi, nu mai valorăm doi bani. Piesele scoase astăzi de Mogi, Ţogi şi Brenci (un număr mare de etc) au o linie simplă şi banală în două note, iar orchestraţia se găseşte pe net. E simplu. În ţara asta, toată lumea cântă, toată lumea găteşte, toată lumea e star la tv sau pe reţele'', a mai spus solistul pe o reţea de socializare..